daar kan wel eens wat in zitten waarom moest ralph anders dat brandweer gedoe uitleggen..quote:Op woensdag 7 september 2005 23:10 schreef schatje het volgende:
Komende nacht gaat het brandalarm af. Let maar op. Ik denk ook dat de opdracht dan meteen mislukt is.
Gewoonte.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:10 schreef TRiXeS het volgende:
Zeg schatje, wrom heb je altijd zo'n leuke smilie voor je naam bij je post
Kijk, ik heb hem ook.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:10 schreef TRiXeS het volgende:
Zeg schatje, wrom heb je altijd zo'n leuke smilie voor je naam bij je post
Preciesquote:Op woensdag 7 september 2005 23:11 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
daar kan wel eens wat in zitten waarom moest ralph anders dat brandweer gedoe uitleggen..
![]()
En daar gaat mijn nachtrustquote:Op woensdag 7 september 2005 23:11 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
daar kan wel eens wat in zitten waarom moest ralph anders dat brandweer gedoe uitleggen..
![]()
Ingrid zal dan de hele boel bij elkaar vloeken. Ze heeft er toch al zo de pest inquote:Op woensdag 7 september 2005 23:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En daar gaat mijn nachtrust![]()
Dit wil ik niet missen natuurlijk
![]()
Snap jij het nog?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:14 schreef Jane het volgende:
Dido: Als ze me heel erg stom vinden, dan verhuis ik.
Nadat ze net verteld had dat ze zich er niks van aantrok wat mensen dachten.
En dan is het weer: "Wil ... Ingrid ... naar de dagboekkamer komen?"quote:Op woensdag 7 september 2005 23:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Ingrid zal dan de hele boel bij elkaar vloeken. Ze heeft er toch al zo de pest in.
Nee, wordt morgen bekend gemaakt.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:14 schreef BVO het volgende:
Is er al bekend wie wie genomineerd heeft??
En nog een reden om langer op te blijvenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Ingrid zal dan de hele boel bij elkaar vloeken. Ze heeft er toch al zo de pest in.
capturequote:Op woensdag 7 september 2005 23:05 schreef Peter6000 het volgende:
o, caps zijn foto`s
Ik dacht eerst: CAPLOCK CAPS![]()
Ik dacht al, ik zie nergens hoofdletters![]()
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat ze de genomineerde in de live uitzending bekend maken en dat voor het eind van de aflevering er al iemand uitgaatquote:Op woensdag 7 september 2005 23:18 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Nee, wordt morgen bekend gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |