Wou net zeggen. Als jij de BBQ aansteekt, zie ik de rookwolken zowatquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:35 schreef veldmuis het volgende:
Weinig buurtgangers, allemaal verweggen hier in 't topic. Okay, behalve JDude..
Groetjes,
veldmuis
ff testen: hoor je nu keiharde stampende muziek? Die bij jou wellicht iets minder hard lijkt?quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Wou net zeggen. Als jij de BBQ aansteekt, zie ik de rookwolken zowat
Ik heb ook liever dat je snel verhuist!quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:00 schreef Rufus-Seal het volgende:
Ik woon in Breda, maar later wil ik liever naar een grote stad verhuizen.
Je weet niet eens waar ik woonquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:01 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik heb ook liever dat je snel verhuist!
Groetjes,
veldmuis
Leuk wijkjequote:Op vrijdag 16 september 2005 12:43 schreef anima het volgende:
Inwoner meldt zich,
ginneken in the house
Ik wist niet eens dat hij hier was gekomenquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Leuk wijkje
Gister nog even op de Grote Markt geweest... nou boeit die DJ Jean me al geen hol, maar toen het ook nog begon te stortregenen stonden we helemaal vrij vlot weer ergens binnen.
Dat ska-bandje dat naast de kerk stond was dan wel weer aardig
Dan heb ik je misschien nog wel gezienquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Leuk wijkje
Gister nog even op de Grote Markt geweest... nou boeit die DJ Jean me al geen hol, maar toen het ook nog begon te stortregenen stonden we helemaal vrij vlot weer ergens binnen.
Dat ska-bandje dat naast de kerk stond was dan wel weer aardig
Wanneer wasdat? Vorig jaar?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:29 schreef Henk_Telefoon het volgende:
wij hadden tenminste Tiësto bij de intro toen !! Veel lekkerder
dat je de haagse beemden het beste stuk breda durft te noemenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:17 schreef ChrisJX het volgende:
Wat ik nou toch tegenkom
[afbeelding]
Maar wel het beste stuk Breda
de monumentenvergunning is nu eindelijk afgegeven. in oktober beginnen ze (Kooistra & Interbrew) met bouwen. het wordt groter dan de "oude" 3 gezusters...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:56 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Of daar schuin tegenover... bij de 3 Gezusters![]()
Ah, dan kom ik morgen weer bij jou achter met de post rond (Tuinbouwlaan, Antiloopstraat e.o.)quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:48 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
de monumentenvergunning is nu eindelijk afgegeven. in oktober beginnen ze (Kooistra & Interbrew) met bouwen. het wordt groter dan de "oude" 3 gezusters...![]()
ook een bredanaar trouwens; uit de ignatiusstraatwat helemaal handig zou zijn, als ik op de NHTV zou zitten
![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Ah, dan kom ik morgen weer bij jou achter met de post rond (Tuinbouwlaan, Antiloopstraat e.o.)
Ook op de Slingerweg toevallig?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:56 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
wow fok komt nu wel heel dichtbij
dan ben je ook nog een ex-collega van me. (*ook bij TPG gewerkt heeft*)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |