En dan plak je het predikaat 'internationaal' eropquote:Op woensdag 7 september 2005 20:32 schreef K.V. het volgende:
Dit jaar zijn er 317 buitenlandse studenten bijgekomen uit 39 verschillende landen.
Idd, een paar Chinezen![]()
Is dat niet in iedere stad ? Ligt er ook een beetje an welke tijd je er rijd (in de nacht is dat vaak het geval) Overdag daarentegen is het een normale situatie zoals in ieder andere stad !!!quote:Op donderdag 8 september 2005 16:18 schreef Skorpija het volgende:
Breda is toch die stad met die klote stoplichten. Staat het stoplicht op rood, terwijl op de andere wegen geen auto te bekennen is... Sta je voor de kat z'n kt te wachten...
Wow, jij bent fucking stoer !!quote:Op donderdag 8 september 2005 16:14 schreef Henk_Telefoon het volgende:
ik heb ook de International Business School van Breda gedaan !!
Als dat nou eens waar was. Maar ondertussen wonen er van die uitwisselingsstudenten in dit appartementencomplex. En het blijkt dat die mensen nog nooit hebben gehoord van:quote:Op woensdag 7 september 2005 20:21 schreef ChrisJX het volgende:
De Internationale Hogeschool?Want...? Er studeren drie Chinezen
Buitenlandersquote:Op donderdag 8 september 2005 17:00 schreef Henk_Telefoon het volgende:
poeh hey . ben jij ook zo'n -anti-buitenlander-op-mijn-school- type ? is toch juist mooi dat er zoveel verschillende nationaliteiten in één stad samen kunnen komen en hier de tijd van hun leven kunnen beleven ? Of ben je sowieso een doorsnee saai iemand ?
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:00 schreef Henk_Telefoon het volgende:
poeh hey . ben jij ook zo'n -anti-buitenlander-op-mijn-school- type ? is toch juist mooi dat er zoveel verschillende nationaliteiten in één stad samen kunnen komen en hier de tijd van hun leven kunnen beleven ? Of ben je sowieso een doorsnee saai iemand ?
Waar zit jij ergens in Breda dan ?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:05 schreef djenneke het volgende:
Internationale scholieren, prima, MAAR ZE MOETEN GVD WEL GEWOON HUN VUILNIS NAAR DE CONTAINER BRENGEN IPV DIE VOOR DE INGANG VAN HET COMPLEX TE DEPONEREN!!
Zo, nou ben ik wel weer chill hoor
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:05 schreef djenneke het volgende:
Internationale scholieren, prima, MAAR ZE MOETEN GVD WEL GEWOON HUN VUILNIS NAAR DE CONTAINER BRENGEN IPV DIE VOOR DE INGANG VAN HET COMPLEX TE DEPONEREN!!
Zo, nou ben ik wel weer chill hoor
Of lekker picknicken in het Valkenberg. Helemaal hot!quote:Op donderdag 8 september 2005 17:13 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Yes, zou wel relax zijn .. Lekker terrasje pakken![]()
doornbos (tussen Hoge Vugt en Brabantpark in, zeg maar)quote:Op donderdag 8 september 2005 17:09 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
Waar zit jij ergens in Breda dan ?
eej, haal mijn foto weg joh! gekkie!quote:Op donderdag 8 september 2005 17:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
[afbeelding]Met jou wil ik wel afval in de container deponeren, om daarna nakend in het Valkenbergpark te kijken naar de lichtgevende Grote Kerk
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |