abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30361284
Vanmiddag kwam er een mannetje van de woningbouwvereniging gepikeerd aanbellen, de meneer van het wijkbeheer.. Hij kwam klagen over de stoepkrijttekeningen op de gallerij.. aangezien hij mij wel eens heeft zien lopen met mijn dochter (net 6 jaar), kwam hij bij mij verhaal halen.
Op de gallerij spelen elke dag zo'n 8 kinderen die hier allemaal wonen, zeldzaam op een flat, de bewoners en ouders van de kinderen hebben onderling veel contact, uberhaupt zeldzaam tegenwoordig imho..
Die kinderen tekenen dus fijn met stoepkrijt op de gallerij, ze hadden op een muur een hele huiskamer getekend, tafeltje, stoeltje, schilderijtje, vaas met bloemen etc. en dat was hun huis waar ze speelden.. verder hebben de kids elk bij hun eigen voordeur een naambordje getekend, met wat bloemetjes en hartjes erbij... eens in de 2 maanden is alle stoepkrijt sowieso weg, dan wordt de hele flat schoongemaakt met hogedrukreinigers...
Enfin, meneer vond de stoepkrijttekeningen onacceptabel, het kon echt niet, muren waren niet om op te tekenen en hij was als wijkbeheerder van de woningbouw verantwoordelijk blablabla... Ik vroeg hem op mijn beurt of hij klachten had gekregen van bewoners, die het overigens allemaal juist leuk vinden. Hij had geen klachten gehad inderdaad, waarop ik vervolg dat wij hier als bewoners moeten wonen en er geen last van hebben, bovendien is stoepkrijt er met een emmer water af en doen de kinderen dat ook regelmatig zelf. Daar reageerde hij laconiek op.. mijn dochter stond er inmiddels bij, handjes in de zij, boos kijkend en zei verontwaardigd dat het echt zo is dat ze het schoonmaken met water.
"Dat is erg goed van je, alleen jammer dat ik je niet kan geloven" zegt die eikel... met iets minder zelfbeheersing had ik hem over de reling gesmeten.. DAT vind ik dus onacceptabel... Ik heb het echter op een bijdehand antwoord gehouden "U kunt haar rustig geloven, ze moeten wel, anders hebben ze geen plek om nieuwe tekeningen te maken."
Ik gaf ook aan dat alle kinderen die hier wonen samen spelen en ook samen tekenen, meneer vond dat ik dan maar een lijstje moest maken met huisnummers van die kinderen... "maak maar een lijstje, dan haal ik die morgen op" PARDON??
"Geen denken aan, kijkt u maar fijn in uw bewonersbestand, zoek zelf maar uit waar hier kinderen wonen"

Tussendoor gooide hij ook nog een opmerking naar me toe "we hebben hier ook nette huurders.."
Hij heeft het vast niet over de gabbergastjes (stuk of 4 appartementjes in het gebouw) die de hele flat voorzien van een basdreun en af en toe door teveel drank iemand door de ruit van een voordeur gooien..

Volgende uitstapje met de flatkids: op een zondagmiddag het gebouw van de woningbouw versieren met stoepkrijt...
pi_30361334
Stoepkrijt hoort op de stoep en niet op de muren
pi_30361347
Erg kinderachting, vooral omdat niemand klaagt of er last van heeft.
nuff said.
pi_30361364
quote:
Op woensdag 7 september 2005 18:45 schreef N.icka het volgende:
voor stoepen en muren, zegt het doosje :p muurverf heb ik anders ook wel!
pi_30361409
Ik gok dat je ook wel even je avatar hebt nagedaan toen hij wegliep? Wat een eikel
  woensdag 7 september 2005 @ 18:50:19 #6
3767 Herald
Come get some
pi_30361468
quote:
Op woensdag 7 september 2005 18:43 schreef MarMar het volgende:
mijn dochter stond er inmiddels bij, handjes in de zij, boos kijkend
pics!

-edit oh wacht er staat 6 ipv 16...
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_30361504
Waarom tekenen die kids niet gewoon op de grond dan? Goed, het is misschien wat ver gezocht van die beheerder. Maarja dat heb je nou eenmaal als je huurt..
pi_30361612
quote:
Op woensdag 7 september 2005 18:51 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Waarom tekenen die kids niet gewoon op de grond dan? Goed, het is misschien wat ver gezocht van die beheerder. Maarja dat heb je nou eenmaal als je huurt..
omdat de bewoners dan hun voetzolen onder het stoepkrijt hebben zitten als ze er langs lopen, op de muren heeft niemand er last van.. de contactpersoon van de verhuurder die ECHT gaat over deze flat, heeft er echter nooit wat over gezegd. (we zitten regelmatig met wat buren even op de gallerij en hij loopt hier wel eens rond, dat is een vriendelijk gedag en thats it...)
pi_30362034

Gewoon zo'n put voor je deur plaatsen, dan komt die man ook niet meer langs
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_30362141
Geef je dochter grafiti
  woensdag 7 september 2005 @ 19:12:08 #11
47781 Jorikjet
Brother from another mother
pi_30362157
wat een lamlul zeg
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
pi_30362170
Verlies die zelfbeheersing en gooi hem alsnog over de reling.
  woensdag 7 september 2005 @ 19:13:27 #13
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_30362196
check die kop van die gozer die op zijn hurken zit
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
pi_30362209
hij voelt zich natuurlijk heel wat..hij maakt echt drukte om niks.. een klein kinderhatend eikeltje is dat, toen ik klein was ergerde ik me erg aan dat soort mensen, nu trouwens nog
:-)
  woensdag 7 september 2005 @ 19:17:03 #15
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_30362334
Wat een ***********.
Heeft thuis niks te commanderen zeker.
Laats die kids maar lekker doorkrijten.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  woensdag 7 september 2005 @ 19:24:01 #16
62805 rickyB
Stiften is voor mietjes
pi_30362599
Uit ervaring weet ik dat stoepkrijt op de muur er om een bepaalde reden niet af gaat. Ik kan me dus voorstellen, dat die persoon dat niet tof vindt
pi_30362916
quote:
Op woensdag 7 september 2005 19:24 schreef rickyB het volgende:
Uit ervaring weet ik dat stoepkrijt op de muur er om een bepaalde reden niet af gaat. Ik kan me dus voorstellen, dat die persoon dat niet tof vindt
Die zelfde ervaring heb ik idd ook op gedaan....

Neemt niet weg dat het een rare gast is. Zou meneer zelf geen kinderen hebben? Misschien kan hij geen kinderen krijgen, is hij nu gefrustreerd en beeldt zich in kinderen te haten zodat zijn maagzweer niet nog erger wordt. Wie weet!
pi_30362996
Als het niet met stoepkrijt mag geef je ze gewoon spuitbussen.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_30363106
Als er toch niemand last van heeft en het gaat wel van de muren....! Laat die kinderen dan gewoon lekker krijten en die flat een beetje opfleuren! Die vent z'n lontje is zeker te kort?
Mag ik je pasfoto? Ik spaar natuurrampen....
pi_30363190
stoepkrijt
pi_30368990
Op de verpakking gewoon ff stoep in muur veranderen en klaar is klara
pi_30369161
quote:
Op woensdag 7 september 2005 19:12 schreef Jorikjet het volgende:
wat een lamlul zeg
Ja, sommige mensen moeten echt geen kinderen nemen.
  woensdag 7 september 2005 @ 23:10:32 #23
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_30372288
Zeker een andere buurt die jaloers is op jullie goede onderlinge communicatie of zo?
Ze weten echt wel hoe ze een fijne leefomgeving moeten verzieken.
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
  Milf woensdag 7 september 2005 @ 23:13:17 #24
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_30372401
quote:
Op woensdag 7 september 2005 18:45 schreef N.icka het volgende:
Uhm, ik denk dat in dit geval op de muren beter is. .

Anders "loop" je het mee naar binnen toe je huis in. .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 7 september 2005 @ 23:16:17 #25
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_30372522
aqch sommige mensen hebben thuis niets te vertellen en compenseren dat in werktijd.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')