Debiel.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
wat is het nederlands voor "subdefective"?
Ik zal straks wel even een oude Nokia voor je apart leggen.quote:
het klinkt zoveel vriendelijker in het Engels.quote:
Kan het je schelen?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik heb leerlingen in mijn klas zitten die ouder zijn dan "rocky"
haal je wel je sim kaart er uit....quote:Op woensdag 7 september 2005 19:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zal straks wel even een oude Nokia voor je apart leggen.
Ja ondanks mijn lelijkheid heb ik iets van straat kunen scharrelen ja.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
SAJ heeft een vriend?
Hoezo? Wil je rectaal niet bereikbaar zijn?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
haal je wel je sim kaart er uit....
Daarvan ben ik reedsch in het bezit.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
absoluut niet, zeg eens, ben je al in het bezit van secundaire geslachtskenmerken?
Een leuk klein aziaatje met -8?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja ondanks mijn lelijkheid heb ik iets van straat kunen scharrelen ja.
dan was ik wel nudist of hoer gewordenquote:Op woensdag 7 september 2005 19:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je rectaal niet bereikbaar zijn?
quote:Op woensdag 7 september 2005 19:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je rectaal niet bereikbaar zijn?
Oeh, haar onder je armen al? Zozo je wordt al een grote jongen.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:10 schreef TehRockstar het volgende:
Daarvan ben ik reedsch in het bezit.
Zeg? Zout jij eens op met die bamiroerders!quote:Op woensdag 7 september 2005 19:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Een leuk klein aziaatje met -8?
Okay you lost me.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan was ik wel nudist of hoer geworden
Nee op de philipscampus is 'tquote:Op woensdag 7 september 2005 18:39 schreef Cybart het volgende:
wel leuk dat tehrockstar zich nu opeens profileert als macho-homo
@Ang3l: dat is toch op het tu-terein?
Poe poe, nou nou, wat ben je vandaag complimenteus.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Oeh, haar onder je armen al? Zozo je wordt al een grote jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |