abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30958651
Erg duidelijk en goed bedacht, maar ik zou het zelf niet overal toepassen
quote:
Op maandag 26 september 2005 23:11 schreef kultivate het volgende:

[..]

Dat is wel super handig kan je hier een linkje neerzetten waar je dat download?

tnx alvast
Het probleem is dus dat ik niet meer weet welke plugin het is, maar het kwam iig van simtropolis af. Ik zal eens kijken of ik hem kan terugvinden
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_30958743
Ik wil hierbij ElmarO erg bedanken met de plugin CD die hij voor mij heeft gemaakt! Een hele cd vol En op die cd zitten bijna alle plugins te vinden die ook in het plugin topic staan !
pi_30973451
Is er trouwens ergens een 'undo' knoppie? Ik maak soms nog wel eens een kostbaar foutje etc.
Is er ook een manier hoe je een nog te plaatsen gebouw kan ronddraaien zonder dat je al weg hebt liggen bv?
En als de mensen maar blijven vragen om agrarische grond, moet je dat dan gewoon blijven geven?

bvd, wellicht de volgende keer weer meer vraagjes
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_30973499
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 15:11 schreef Realzm het volgende:
Is er trouwens ergens een 'undo' knoppie? Ik maak soms nog wel eens een kostbaar foutje etc.
Is er ook een manier hoe je een nog te plaatsen gebouw kan ronddraaien zonder dat je al weg hebt liggen bv?
En als de mensen maar blijven vragen om agrarische grond, moet je dat dan gewoon blijven geven?

1 Er is geen undo knopje
2 Je kan een gebouw laten draaien door je 'end' en 'home' toets
3 Ik maak nooit agrarisch gebied
pi_30973594
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 15:11 schreef Realzm het volgende:

Ze blijven altijd zeuren om agrarische gebieden. Maak het eigenlijk nooit. En het levert ook amper banen op. Is alleen leuk als je een plattelands stadje/dorp wil gaan maken.
pi_30974259
Gewoon de belasting voor agrarische gebieden omhoog gooien, naar 12,0% ofzo, dan is de vraag zo omgekeerd

Wat ik irritant vind is dat ik de uitrit van huizen per sé naar een bepaalde weg gericht wil hebben, maar at niet altijd gaat omdat het spel dan automatisch zelf een weg kiest. En dat is voor zover ik weet niet met home/end te draaien (ik bedoel dus zones en ga dit inet opnieuw typen omdat deze pc een typsnelheid heeft van een 286 )
  dinsdag 27 september 2005 @ 15:43:47 #157
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_30974375
Heel makkelijk op te lossen niet met vierkant-structuren werken, maar lekker ruim je straten opzetten
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_30974485
Ik werk allang niet meer met dambordpatroontjes, maar als je een weg op een hoofdweg aansluit entot aan de hoofdweg huizen aanlegt, wil het spel de laatste huizen nog wel eens op de hoofdweg aan laten sluiten ipv de kleinere weg. Niet heel vaak dat dat gebeurt, maar toch irritant.

En nu ga ik eerst naar m'n eigen pc toe en wat plugins downloa. Trouwens, die steden zoals ElmarO ze maakt, is dat mogelijk zonder die cheatbank, want dat is me nog niet gelukt terwijl ik normaal geen moeite heb met genoeg geld verdienen.
pi_30974710
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 15:47 schreef Cerbie het volgende:
Ik werk allang niet meer met dambordpatroontjes, maar als je een weg op een hoofdweg aansluit entot aan de hoofdweg huizen aanlegt, wil het spel de laatste huizen nog wel eens op de hoofdweg aan laten sluiten ipv de kleinere weg. Niet heel vaak dat dat gebeurt, maar toch irritant.

En nu ga ik eerst naar m'n eigen pc toe en wat plugins downloa. Trouwens, die steden zoals ElmarO ze maakt, is dat mogelijk zonder die cheatbank, want dat is me nog niet gelukt terwijl ik normaal geen moeite heb met genoeg geld verdienen.
Geen idee eigenlijk. Heb het nooit echt zonder geprobeerd aangezien ik nooit zin had om op de maandelijkse winstuitkeringen te wachten

Al maak ik bij zo goed als al mijn steden wel winst. Het duurt op deze manier alleen wat langer eer dat je break-even speelt.
  dinsdag 27 september 2005 @ 16:52:57 #160
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_30976369
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 15:47 schreef Cerbie het volgende:
Dat klopt, maar als je er voor zorgt dat er altijd maar 1 aansluitweg is, heb je altijd ruimte er om heen voor parkjes, bushokjes, groenstrook, etc... Als je je dorp/kleine stad een beetje realistisch maakt, heb je dat probleem dus niet. Als je een grote stad maakt, boeit het niet, want da's toch een grote chaos
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_30977080
Als je ALT gebruikt wijzen de vakjes de andere kant op, je kan het zelf helemaal manipuleren hoe je de vakjes aanlegt hoor
Where facts are few, experts are many.
pi_30977432
Man Atreidez, lang niet meer gezien
pi_30977501
Toch blijft dat automatisch toewijzen van de zones richting de weg vervelend.

Dat moeten ze verbeteren in een nieuwe sc

Hoewel ik die ALT functie niet kende, eens proberen.
pi_30977523
Ooh natuurlijk, zo had ik dan die dingen aangelegd. Ik had in m'n eerste steden soms hele grote vlakken met zone, maar die leken niet zo goed te werken als grote vlakken die de pc aanlegt. Bedankt
pi_30977551
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 17:34 schreef MrX1982 het volgende:
Toch blijft dat automatisch toewijzen van de zones richting de weg vervelend.

Dat moeten ze verbeteren in een nieuwe sc

Hoewel ik die ALT functie niet kende, eens proberen.
Volgens mij komt er helaas geen niuewe SC

Maargoed, dit blijft verukkelijk!
pi_30977684
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 17:35 schreef _moder8or_ het volgende:

Waarom geen nieuwe SC

Hoewel je jezelf kunt afvragen wat er te verbeteren valt, simtropolis is een onuitputtelijke bron van nieuwe dingen.
pi_30977914
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 17:35 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

jewel komt er wel duurt alleen langer..
een spel is nooit perfect...
pi_30977978
quote:
Op maandag 26 september 2005 23:41 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik wil hierbij ElmarO erg bedanken met de plugin CD die hij voor mij heeft gemaakt! Een hele cd vol En op die cd zitten bijna alle plugins te vinden die ook in het plugin topic staan !
pirate bay zodat iedereen mee kan genieten??
pi_30978279
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 17:50 schreef mschol het volgende:

[..]

pirate bay zodat iedereen mee kan genieten??
Moet je niet bij mij zijn
pi_30980951
Ik zit nu op de ~500 pluginbestanden en heb er als ik klaar ben nog wel een paar honderd bij, bij elkaar goed voor ~400MB gok ik. Merk je dan tijdens het spelen of opstarten dat het spel trager wordt of valt dat wel mee?
En die geldbank, werkt dat een beetje, hoe ongeveer? (de cheatende bedoel ik)

Edit: Ohja, en de trailerpark met die voetpaden staat twee keer in het plugintopic

[ Bericht 8% gewijzigd door Cerbie op 27-09-2005 19:38:11 ]
pi_30981181
Ik zit nu alleen wel met één ding
Ik heb altijd alleen growable plugins geplaatst, en daarna de zipjes weer weggegooid. Ik heb geen flauw idee welke plugins ik inmiddels allemaal heb, maar omdat het allemaal growables zijn tot nu toe is het nogal lastig om een hele stad zelf te ploppen zoals een aantal hier doen.

Ik zit er aan te denken mijn huidige regio en plugins op een CD te branden of ergens op te laten verdwijnen in m'n bewaren directory, en helemaal opnieuw te beginnen met een schone regio.
Dat gaat me wel een heleboel tijd kosten met het opnieuw downloaden van plugins, dan zou het wel handig zijn als de CD van ElmarO online kwam. Wat zouden jullie doen?
pi_30982129
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 19:32 schreef Cerbie het volgende:
Ik zit nu op de ~500 pluginbestanden en heb er als ik klaar ben nog wel een paar honderd bij, bij elkaar goed voor ~400MB gok ik. Merk je dan tijdens het spelen of opstarten dat het spel trager wordt of valt dat wel mee?
En die geldbank, werkt dat een beetje, hoe ongeveer? (de cheatende bedoel ik)

Edit: Ohja, en de trailerpark met die voetpaden staat twee keer in het plugintopic

Het opstarten duurt overigens wel een paar minuten.

Als je hem eenmaal hebt neergezet er met je '?' op klikken en dan krijg je een infomenu. Dan klik je op 'OK' en dan krijg je 'The Ultimate Budget Control Menu' te zien. Dan klik je op het gewenste bedrag en dan verdwijnt hij weer. Maar hij blijft wel beschikbaar in de balk waar ook je nieuwsberichten staan.

Staat er volgens mij gewoon 1 keer in. Er zijn wel 2 versies van. Eentje met steentjes en eentje met asfalt.
pi_30982848
Ik ben ze allemaal even afgeweest omdat ik er een aantal niet had, en heb meerdere dubbel gezien. Als het forum wat sneller is morgen zal ik eens kijken.
Ik heb nu maar een nieuwe regio aangemaakt en ga daar eens vers beginnen. Moet jij trouwens niet een vreselijk lang menu hebben bij monumenten en bij parken?
pi_30982961
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 21:49 schreef Cerbie het volgende:
Ik ben ze allemaal even afgeweest omdat ik er een aantal niet had, en heb meerdere dubbel gezien. Als het forum wat sneller is morgen zal ik eens kijken.
Ik heb nu maar een nieuwe regio aangemaakt en ga daar eens vers beginnen. Moet jij trouwens niet een vreselijk lang menu hebben bij monumenten en bij parken?
Zijn aardig lang menu's. Als ik hem voor het eerst open moet hij zelfs even laden.
pi_30983105
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 17:40 schreef MrX1982 het volgende:
Hoewel je jezelf kunt afvragen wat er te verbeteren valt, simtropolis is een onuitputtelijke bron van nieuwe dingen.
Volledig 3D en real time traffic zou ik toch nog wel willen zien in een toekomst versie
Where facts are few, experts are many.
pi_30986479
Ik heb echt te lang niet meer gespeeld en ben het een beetje verleerd denk ik.
Dit is mijjn probeersel van een halfuurtje, beetje nieuwe plugins testen enzo, alleen ben ik er niet echt tevreden mee; deze zal wel richting prullenbak gaan.

pi_30986520
Vannacht ga ik weer beginnen met SC4
pi_31068992
En nog wat pics van het commerciële gedeelte van Saint Pierre.

En ik ben op het moment bezig met een nieuw stadje genaamd Port-au-Paix.
pi_31069923
ik heb een stad met 128.000 inwoners:)
pi_31071324
Ik heb nu een stad met 185000 inwoners. De winst is 3 a 4000 dollar per maand.
Om aan de energiebehoefte te voldoen heb ik 6 zonne-energie centrales draaien. Eigenlijk zou ik daarmee moeten kunnen overschakelen op kernenergie, maar de optie komt nog steeds niet beschikbaar.
What to do?
Wie dit leest is gek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')