Het probleem is dus dat ik niet meer weet welke plugin het is, maar het kwam iig van simtropolis af. Ik zal eens kijken of ik hem kan terugvindenquote:Op maandag 26 september 2005 23:11 schreef kultivate het volgende:
[..]
Dat is wel super handig kan je hier een linkje neerzetten waar je dat download?
tnx alvast
1 Er is geen undo knopjequote:Op dinsdag 27 september 2005 15:11 schreef Realzm het volgende:
Is er trouwens ergens een 'undo' knoppie? Ik maak soms nog wel eens een kostbaar foutje etc.
Is er ook een manier hoe je een nog te plaatsen gebouw kan ronddraaien zonder dat je al weg hebt liggen bv?
En als de mensen maar blijven vragen om agrarische grond, moet je dat dan gewoon blijven geven?
bvd, wellicht de volgende keer weer meer vraagjes
Ze blijven altijd zeuren om agrarische gebieden. Maak het eigenlijk nooit. En het levert ook amper banen op. Is alleen leuk als je een plattelands stadje/dorp wil gaan maken.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:11 schreef Realzm het volgende:
Is er trouwens ergens een 'undo' knoppie? Ik maak soms nog wel eens een kostbaar foutje etc.
Is er ook een manier hoe je een nog te plaatsen gebouw kan ronddraaien zonder dat je al weg hebt liggen bv?
En als de mensen maar blijven vragen om agrarische grond, moet je dat dan gewoon blijven geven?
bvd, wellicht de volgende keer weer meer vraagjes
Geen idee eigenlijk. Heb het nooit echt zonder geprobeerd aangezien ik nooit zin had om op de maandelijkse winstuitkeringen te wachtenquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:47 schreef Cerbie het volgende:
Ik werk allang niet meer met dambordpatroontjes, maar als je een weg op een hoofdweg aansluit entot aan de hoofdweg huizen aanlegt, wil het spel de laatste huizen nog wel eens op de hoofdweg aan laten sluiten ipv de kleinere weg. Niet heel vaak dat dat gebeurt, maar toch irritant.
En nu ga ik eerst naar m'n eigen pc toe en wat plugins downloa. Trouwens, die steden zoals ElmarO ze maakt, is dat mogelijk zonder die cheatbank, want dat is me nog niet gelukt terwijl ik normaal geen moeite heb met genoeg geld verdienen.
Dat klopt, maar als je er voor zorgt dat er altijd maar 1 aansluitweg is, heb je altijd ruimte er om heen voor parkjes, bushokjes, groenstrook, etc... Als je je dorp/kleine stad een beetje realistisch maakt, heb je dat probleem dus niet. Als je een grote stad maakt, boeit het niet, want da's toch een grote chaosquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:47 schreef Cerbie het volgende:
Ik werk allang niet meer met dambordpatroontjes, maar als je een weg op een hoofdweg aansluit entot aan de hoofdweg huizen aanlegt, wil het spel de laatste huizen nog wel eens op de hoofdweg aan laten sluiten ipv de kleinere weg. Niet heel vaak dat dat gebeurt, maar toch irritant.
Volgens mij komt er helaas geen niuewe SCquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:34 schreef MrX1982 het volgende:
Toch blijft dat automatisch toewijzen van de zones richting de weg vervelend.
Dat moeten ze verbeteren in een nieuwe sc
Hoewel ik die ALT functie niet kende, eens proberen.
Waarom geen nieuwe SCquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:35 schreef _moder8or_ het volgende:
Volgens mij komt er helaas geen niuewe SC
Maargoed, dit blijft verukkelijk!
jewel komt er wel duurt alleen langer..quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Volgens mij komt er helaas geen niuewe SC
Maargoed, dit blijft verukkelijk!
pirate bay zodat iedereen mee kan genieten??quote:Op maandag 26 september 2005 23:41 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik wil hierbij ElmarO erg bedanken met de plugin CD die hij voor mij heeft gemaakt! Een hele cd volEn op die cd zitten bijna alle plugins te vinden die ook in het plugin topic staan !
Moet je niet bij mij zijnquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:50 schreef mschol het volgende:
[..]
pirate bay zodat iedereen mee kan genieten??
quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:32 schreef Cerbie het volgende:
Ik zit nu op de ~500 pluginbestanden en heb er als ik klaar ben nog wel een paar honderd bij, bij elkaar goed voor ~400MB gok ik. Merk je dan tijdens het spelen of opstarten dat het spel trager wordt of valt dat wel mee?
En die geldbank, werkt dat een beetje, hoe ongeveer? (de cheatende bedoel ik)
Edit: Ohja, en de trailerpark met die voetpaden staat twee keer in het plugintopic
Zijn aardig lang menu's. Als ik hem voor het eerst open moet hij zelfs even laden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:49 schreef Cerbie het volgende:
Ik ben ze allemaal even afgeweest omdat ik er een aantal niet had, en heb meerdere dubbel gezien. Als het forum wat sneller is morgen zal ik eens kijken.
Ik heb nu maar een nieuwe regio aangemaakt en ga daar eens vers beginnen. Moet jij trouwens niet een vreselijk lang menu hebben bij monumenten en bij parken?
Volledig 3D en real time traffic zou ik toch nog wel willen zien in een toekomst versiequote:Op dinsdag 27 september 2005 17:40 schreef MrX1982 het volgende:
Hoewel je jezelf kunt afvragen wat er te verbeteren valt, simtropolis is een onuitputtelijke bron van nieuwe dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |