abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30665539
quote:
Je maakt er echt een kunstwerk van. Erg mooi

Bouw je nooit verpauperde steden?
pi_30665942
Sorry ElmarO. Maar ik kan nu niet meer komen
pi_30666167
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 15:19 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Je maakt er echt een kunstwerk van. Erg mooi

Bouw je nooit verpauperde steden?
Niet echt. Wijken zoals onderstaande vind ik veel leuker om te maken.

pi_30666268
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 15:41 schreef ElmarO het volgende:
Niet echt. Wijken zoals onderstaande vind ik veel leuker om te maken.

[[url=http://img370.imageshack.us/img370/8364/sc244saintpierre0wp.th.jpg]afbeelding][/URL]
De voldoening bij mooie wijken is wel groter. Maar als je volume wilt bouwen kom je al snel bij het maken van pauperwijken
pi_30666414
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 15:46 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

De voldoening bij mooie wijken is wel groter. Maar als je volume wilt bouwen kom je al snel bij het maken van pauperwijken
Als je zoveel mogelijk inwoners wilt hebben wel. Je hebt zelfs R$ torens van zo'n 8000 sims Nadeel daarvan is wel dat je scholen en ziekenhuizen zo snel vol zitten.
pi_30666469
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 15:52 schreef ElmarO het volgende:
Als je zoveel mogelijk inwoners wilt hebben wel. Je hebt zelfs R$ torens van zo'n 8000 sims Nadeel daarvan is wel dat je scholen en ziekenhuizen zo snel vol zitten.
wow 8000 sims dat tikt lekker aan.
Ik houd toch ook wel meer van het bouwen van mooie wijken en een mooi centrum. Dat zijn mijn specialiteiten

In sc3000 waren pauperwijken bouwen mijn specialiteit
pi_30666531
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 14:42 schreef SpeedyRich het volgende:
_moder8or_

de verdiept aan leggen plug in werkt niet
RTFM
pi_30677996
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 15:54 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

wow 8000 sims dat tikt lekker aan.
Ik houd toch ook wel meer van het bouwen van mooie wijken en een mooi centrum. Dat zijn mijn specialiteiten

In sc3000 waren pauperwijken bouwen mijn specialiteit
in SC3000 & SC4 i9s mijn specialiteit het aan leggen van pauperwijken ongeacht of ik het noui wil of niet
pi_30678649
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 15:54 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

wow 8000 sims dat tikt lekker aan.
Ik houd toch ook wel meer van het bouwen van mooie wijken en een mooi centrum. Dat zijn mijn specialiteiten

In sc3000 waren pauperwijken bouwen mijn specialiteit
Tikt inderdaad behoorlijk aan. Maar mooie wijken bouwen is inderdaad veel leuker.

In sc3000 had ik ook amper last van pauperwijken.
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 22:15 schreef mschol het volgende:

[..]

in SC3000 & SC4 i9s mijn specialiteit het aan leggen van pauperwijken ongeacht of ik het noui wil of niet


En ik had er vandaag zin an. Dus nog maar wat pics.

Landbrug met plaza.


Nachtclub met op de achtergrond een kanaal.


De watervallen die uiteindelijk in het kanaal stromen die je achter de nachtclub ziet.
  zondag 18 september 2005 @ 00:44:02 #130
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_30684062
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 15:57 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

RTFM
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
pi_30684583
quote:
Op zondag 18 september 2005 00:44 schreef SpeedyRich het volgende:

[..]

N00b

Read The Fucking Manual.
pi_30763119
Heb weer een nieuw gedeelte in mijn stad aangelegd. Wonen nu zo'n 25.500 mensen.





pi_30763449
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_30763631
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 17:37 schreef Dezz het volgende:

[..]

Ziet er leuk uit, maar een vraagje; waarom gebruik je geen busstations die gewoon op de weg staan ipv ernaast??
Heb je die dan

En elmaro. Schitterend
pi_30764788
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 17:37 schreef Dezz het volgende:

[..]

Ziet er leuk uit, maar een vraagje; waarom gebruik je geen busstations die gewoon op de weg staan ipv ernaast??
Wist geeneens dat je die had, maar ik vind deze bushaltes ook wel leuk. Dus heb er verder ook niet echt naar gezocht.
pi_30766028
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 18:30 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Wist geeneens dat je die had, maar ik vind deze bushaltes ook wel leuk. Dus heb er verder ook niet echt naar gezocht.
Het is veel makkelijker namelijk, dan verlies je geen ruimte met busstations die veel te groot zijn

Linkie: http://www.simtropolis.com/stex/index.cfm?mode=files&filetype=Lot&Str=malty%20ht%20bus%20stop%20series
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_30807733
quote:
Op zondag 18 september 2005 00:59 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

N00b

Read The Fucking Manual.
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
pi_30917619
ik zag bij media markt simcity deluxe alleen ik weet niet of het een nederlandse is want de doos is Engels. Weet iemand dit?
Sigloos...
pi_30918712
quote:
Op zondag 25 september 2005 15:48 schreef Belthazor het volgende:
ik zag bij media markt simcity deluxe alleen ik weet niet of het een nederlandse is want de doos is Engels. Weet iemand dit?
Zitten bij de installatie behoorlijk wat talen bij. Dus ik neem aan dat Nederlands er wel bij zal zitten.

En wat pics van het planetarium in mijn stad.



Hier trouwens een tutorial over hoe je stroom kan doorgeven zonder gebruik te maken van powerlines.


Je pakt light residental. Dan houd je 'Ctrl' in en dan trek je het langs het stuk waar nog geen stoep ligt.


Vervolgens trek je de residental over de weg heen. En zoals je ziet verdwijnen de residental zones dan, maar de prijs blijft zichtbaar.


Dan laat je het aanleggen. En dan wordt er stoep aangelegd en op deze manier krijgt de watertoren nu stroom.
pi_30919781
Mooie tutorial ElmarO.

En Nederlands zit er zeker bij
pi_30923973
Ik heb het spel ook sinds gisteren, maar ik krijg er maar geen goed begin mee. Ik doe ongeveer hetzelfde als wat er in de OP staat. Zelfde manier van bouwen en de hele handel, maar toch krijg ik niet genoeg geld binnen om break even te draaien. Ik zit onveer op 2000 inkomst en 3000 uitgave bij een stad van 2000 personen

Zodadelijk nog maar eens proberen of het beter gaat
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
  zondag 25 september 2005 @ 19:49:38 #142
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_30924157
quote:
Op zondag 25 september 2005 19:43 schreef Realzm het volgende:
Ik heb het spel ook sinds gisteren, maar ik krijg er maar geen goed begin mee. Ik doe ongeveer hetzelfde als wat er in de OP staat. Zelfde manier van bouwen en de hele handel, maar toch krijg ik niet genoeg geld binnen om break even te draaien. Ik zit onveer op 2000 inkomst en 3000 uitgave bij een stad van 2000 personen

Zodadelijk nog maar eens proberen of het beter gaat
In het begin moet je met name energie, onderwijs en gezondheid continu afstemmen op het aantal gebruikers.
Dat doe je door met het vraagteken op bijv. een school te klikken en de schuifregelaar zover terug te zetten dat jemaar net boven het aantal leerlingen zit.
Tegen de tijd dat ze weer geld tekort komen beginnen ze wel te klagen.
Wie dit leest is gek
pi_30927201
uhm elmar tis misschien een idee om naar die tutorial te linken (of meer van dit soort tutorials te creeren en dan in apart topic/apart te vermelden in OP???
die power tweak is wel super handig
pi_30927289
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:27 schreef mschol het volgende:
uhm elmar tis misschien een idee om naar die tutorial te linken (of meer van dit soort tutorials te creeren en dan in apart topic/apart te vermelden in OP???
die power tweak is wel super handig
Had ik ook al met Elmar over. Maar ik weet niet of de mods dit goed vinden. Vanavond/morgen praat ik wel óf met speknek óf met tain
pi_30927644
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:29 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Had ik ook al met Elmar over. Maar ik weet niet of de mods dit goed vinden. Vanavond/morgen praat ik wel óf met speknek óf met tain
anders maken we ergens gewoon een webpaginaatje
waar we naar toe linke ?
pi_30931198
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:39 schreef mschol het volgende:

[..]

anders maken we ergens gewoon een webpaginaatje
waar we naar toe linke ?
Ik krijg over een paar dagen te horen of het kan. Dus nu even wachten aub
pi_30951241
zaterdag bij Bart Smit voor 15 euri (deluxe) gekocht
vanaaf installeren, volgende week pix van mij.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_30956555
Ik heb per ongeluk een plugin ergens staan die het bereik van een stroomcentrale tot over de hele map verspreid, dat zorgt er ook voor dat je geen stroommasten meer nodig hebt.
Al zet ik ze nog steeds neer op sommige plaatsen omdat dat mooier/realistischer is
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_30957715
quote:
Op maandag 26 september 2005 22:34 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb per ongeluk een plugin ergens staan die het bereik van een stroomcentrale tot over de hele map verspreid, dat zorgt er ook voor dat je geen stroommasten meer nodig hebt.
Al zet ik ze nog steeds neer op sommige plaatsen omdat dat mooier/realistischer is
Dat is wel super handig kan je hier een linkje neerzetten waar je dat download?

tnx alvast
pi_30957819
quote:
Op maandag 26 september 2005 22:34 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb per ongeluk een plugin ergens staan die het bereik van een stroomcentrale tot over de hele map verspreid, dat zorgt er ook voor dat je geen stroommasten meer nodig hebt.
Al zet ik ze nog steeds neer op sommige plaatsen omdat dat mooier/realistischer is
Wat vind jij dan van de tutorial die ElmarO heeft gemaakt?
pi_30958651
Erg duidelijk en goed bedacht, maar ik zou het zelf niet overal toepassen
quote:
Op maandag 26 september 2005 23:11 schreef kultivate het volgende:

[..]

Dat is wel super handig kan je hier een linkje neerzetten waar je dat download?

tnx alvast
Het probleem is dus dat ik niet meer weet welke plugin het is, maar het kwam iig van simtropolis af. Ik zal eens kijken of ik hem kan terugvinden
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_30958743
Ik wil hierbij ElmarO erg bedanken met de plugin CD die hij voor mij heeft gemaakt! Een hele cd vol En op die cd zitten bijna alle plugins te vinden die ook in het plugin topic staan !
pi_30973451
Is er trouwens ergens een 'undo' knoppie? Ik maak soms nog wel eens een kostbaar foutje etc.
Is er ook een manier hoe je een nog te plaatsen gebouw kan ronddraaien zonder dat je al weg hebt liggen bv?
En als de mensen maar blijven vragen om agrarische grond, moet je dat dan gewoon blijven geven?

bvd, wellicht de volgende keer weer meer vraagjes
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_30973499
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 15:11 schreef Realzm het volgende:
Is er trouwens ergens een 'undo' knoppie? Ik maak soms nog wel eens een kostbaar foutje etc.
Is er ook een manier hoe je een nog te plaatsen gebouw kan ronddraaien zonder dat je al weg hebt liggen bv?
En als de mensen maar blijven vragen om agrarische grond, moet je dat dan gewoon blijven geven?

bvd, wellicht de volgende keer weer meer vraagjes
1 Er is geen undo knopje
2 Je kan een gebouw laten draaien door je 'end' en 'home' toets
3 Ik maak nooit agrarisch gebied
pi_30973594
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 15:11 schreef Realzm het volgende:
Is er trouwens ergens een 'undo' knoppie? Ik maak soms nog wel eens een kostbaar foutje etc.
Is er ook een manier hoe je een nog te plaatsen gebouw kan ronddraaien zonder dat je al weg hebt liggen bv?
En als de mensen maar blijven vragen om agrarische grond, moet je dat dan gewoon blijven geven?

bvd, wellicht de volgende keer weer meer vraagjes
Ze blijven altijd zeuren om agrarische gebieden. Maak het eigenlijk nooit. En het levert ook amper banen op. Is alleen leuk als je een plattelands stadje/dorp wil gaan maken.
pi_30974259
Gewoon de belasting voor agrarische gebieden omhoog gooien, naar 12,0% ofzo, dan is de vraag zo omgekeerd

Wat ik irritant vind is dat ik de uitrit van huizen per sé naar een bepaalde weg gericht wil hebben, maar at niet altijd gaat omdat het spel dan automatisch zelf een weg kiest. En dat is voor zover ik weet niet met home/end te draaien (ik bedoel dus zones en ga dit inet opnieuw typen omdat deze pc een typsnelheid heeft van een 286 )
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  dinsdag 27 september 2005 @ 15:43:47 #157
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_30974375
Heel makkelijk op te lossen niet met vierkant-structuren werken, maar lekker ruim je straten opzetten
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_30974485
Ik werk allang niet meer met dambordpatroontjes, maar als je een weg op een hoofdweg aansluit entot aan de hoofdweg huizen aanlegt, wil het spel de laatste huizen nog wel eens op de hoofdweg aan laten sluiten ipv de kleinere weg. Niet heel vaak dat dat gebeurt, maar toch irritant.

En nu ga ik eerst naar m'n eigen pc toe en wat plugins downloa. Trouwens, die steden zoals ElmarO ze maakt, is dat mogelijk zonder die cheatbank, want dat is me nog niet gelukt terwijl ik normaal geen moeite heb met genoeg geld verdienen.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_30974710
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 15:47 schreef Cerbie het volgende:
Ik werk allang niet meer met dambordpatroontjes, maar als je een weg op een hoofdweg aansluit entot aan de hoofdweg huizen aanlegt, wil het spel de laatste huizen nog wel eens op de hoofdweg aan laten sluiten ipv de kleinere weg. Niet heel vaak dat dat gebeurt, maar toch irritant.

En nu ga ik eerst naar m'n eigen pc toe en wat plugins downloa. Trouwens, die steden zoals ElmarO ze maakt, is dat mogelijk zonder die cheatbank, want dat is me nog niet gelukt terwijl ik normaal geen moeite heb met genoeg geld verdienen.
Geen idee eigenlijk. Heb het nooit echt zonder geprobeerd aangezien ik nooit zin had om op de maandelijkse winstuitkeringen te wachten

Al maak ik bij zo goed als al mijn steden wel winst. Het duurt op deze manier alleen wat langer eer dat je break-even speelt.
  dinsdag 27 september 2005 @ 16:52:57 #160
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_30976369
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 15:47 schreef Cerbie het volgende:
Ik werk allang niet meer met dambordpatroontjes, maar als je een weg op een hoofdweg aansluit entot aan de hoofdweg huizen aanlegt, wil het spel de laatste huizen nog wel eens op de hoofdweg aan laten sluiten ipv de kleinere weg. Niet heel vaak dat dat gebeurt, maar toch irritant.
Dat klopt, maar als je er voor zorgt dat er altijd maar 1 aansluitweg is, heb je altijd ruimte er om heen voor parkjes, bushokjes, groenstrook, etc... Als je je dorp/kleine stad een beetje realistisch maakt, heb je dat probleem dus niet. Als je een grote stad maakt, boeit het niet, want da's toch een grote chaos
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')