abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31831603
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_31831638
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:11 schreef Dezz het volgende:

[..]

Zou je niet wat meer bebouwing in je stad plaatsen? Het ziet er nu zo 'kil' en kaal uit vind ik
Dit is juist het leuke. Mooie open landschappen met prachtige parken. En ElmarO is daar de nr.1 in
pi_31832096
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:12 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Dit is juist het leuke. Mooie open landschappen met prachtige parken. En ElmarO is daar de nr.1 in
en niet te vergeten:
nog steeds hoge inwonders aantallen hebben...
pi_31835181
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:12 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

mmm oke

Maar ja ik houd het liever realistisch
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_31836292
zijn er in jou omgeving geen parken, Dezz?
Where facts are few, experts are many.
pi_31840888
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:38 schreef mschol het volgende:

[..]

en niet te vergeten:
nog steeds hoge inwonders aantallen hebben...
Inderdaad. Respect!
pi_31842492
Road Top Mass Transit blijft de bomb. Ik zie hier veel mensen die een bushalte/metro lot AAN de weg hebben in plaats van OP de weg. Als je hem OP de weg bouwt, kun je het stukje (1x1) dat vrijkomt ZEER nuttig gebruiken voor iets anders. Stel je hebt een 6x6 gezoned, MAAR er moet een bushalte in en een metro als het ff kan. Zo kun je nooit lekker zonen ...
This is what I love, and can't stop lovin'.
Get wasted at party's, from 9 till 7 in the morning.
  maandag 31 oktober 2005 @ 18:12:36 #278
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_31843696
Valt wel mee. Je kunt prachtige avenues met aan weerszijde bomen aanleggen, ala de Champ Elysees. Met hier en daar een bushalte, een metrostation of een fonteintje.
De bebouwing staat dan met de voorgevel naar de zijstraten maar dat maakt voor de looks niet uit.
Wie dit leest is gek
pi_31843906
Que? Volgens mij snap je het niet helemaal. Ik heb het hier over het optimaal benutten van zone's. Als je een bushalte OP de weg plaats, zou je de ruimte die vrijkomt (in jouw geval bomen ofzo) kunnen benutten voor iets anders (in mijn geval zonering).
pi_31844564

Sjek ook eens die Atlantic Plaza on your right en de subtiele GADO bus bij de rode pijl Zucht .. die goede oude GADO tijd ..

Deze stad is door mijn vriendin gemaakt. Er wonen 300.000 mensen in deze stad. Waarom ze industrie erbij heeft gebouwd is me een raadsel. Alles is growable, niets is plopable (Hell, als ik iets down, wil ik altijd de growable versie). Deze stad is gebouwd op een map 1/4 van de grootte van de grootste map. Plopable is neppe shit en je krijgt nooit voldoening. Als er iets groeit en het is een stage 8, dan pas heb je voldoening.

Ik down en test en zij mag er mee spelen. NAM moet ik nog installeren, evenals ANT en ik wacht met smart op nieuwe road textures. Ook heb ik een verzoek ingediend, om de bomen niet seizoensgeboden te laten bloeien, maar de bomen altijd permanent Autumn te laten wezen. Ben benieuwd. Forested Streets heb ik al, evenals brick texture voor streets (ziet er wreed uit), maar ik heb dus ook eventjes met Ardecila gesproken over Forested Roads. Ben evenzeer benieuwd hiernaar. Oppie vertelde me op msn dat ik iLive moest gebruiken als ik ALLE bussen in het spel GADO bussen van wil maken. Nu zie ik regelmatig die blauw/gele bus. Helaas heb ik geen ervaring met iLive .. iemand anders die dit voor elkaar kan krijgen?

Waar het hier om ging, is toch de road top bushalte en metro ingang (avenue) geintergreerd op de stoep. Ook heb je de keuze uit alleen bus, alleen metro en de keus voor deze 3 op een one way, road, street of dus avenue. Bij nacht is alles verlicht. Zelfs de telefooncellen. Ik heb gekozen voor deze haltes en metro ingang (van RalphaelNinja), maar ze zijn er in tig andere soorten en maten. Ook kun je ervoor kiezen of je nou wel of niet signs op de weg wilt hebben. Zoals bijvoorbeeld: Bus Stop of Sub Way.

ps: deze screen stelt nog geen hol voor

Ik doe altijd aan ruimteoptimalisatie (in tegenstelling tot ElmarO, wat overigens ook geniaal is). Ik probeer zo veel mogelijk mensen te huisvesten op een zo klein mogelijk gebied. Als mijn vriendin in dit tempo doorgaat, kan ze al minimaal 3 miljoen mensen kwijt op een grote map. En omdat ik ruimteoptimalisatie prefereer, gebruik ik de road top mass transit V3, omdat elk stukje ruimte meetelt.

[ Bericht 34% gewijzigd door _Fonz op 31-10-2005 19:50:04 ]
pi_31844768
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 18:43 schreef _Fonz het volgende:
[afbeelding]

Sjek ook eens die Atlantic Plaza om your right en de subtiele GADO bus Zucht .. die goede oude GADO tijd ..
Nice screenshot Keep going!
pi_31852598
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 13:44 schreef Atreidez het volgende:
zijn er in jou omgeving geen parken, Dezz?
Natuurlijk wel
pi_31852688
quote:
[afbeelding]

Sjek ook eens die Atlantic Plaza on your right en de subtiele GADO bus bij de rode pijl Zucht .. die goede oude GADO tijd ..

Deze stad is door mijn vriendin gemaakt. Er wonen 300.000 mensen in deze stad. Waarom ze industrie erbij heeft gebouwd is me een raadsel. Alles is growable, niets is plopable (Hell, als ik iets down, wil ik altijd de growable versie). Deze stad is gebouwd op een map 1/4 van de grootte van de grootste map. Plopable is neppe shit en je krijgt nooit voldoening. Als er iets groeit en het is een stage 8, dan pas heb je voldoening.

Ik down en test en zij mag er mee spelen. NAM moet ik nog installeren, evenals ANT en ik wacht met smart op nieuwe road textures. Ook heb ik een verzoek ingediend, om de bomen niet seizoensgeboden te laten bloeien, maar de bomen altijd permanent Autumn te laten wezen. Ben benieuwd. Forested Streets heb ik al, evenals brick texture voor streets (ziet er wreed uit), maar ik heb dus ook eventjes met Ardecila gesproken over Forested Roads. Ben evenzeer benieuwd hiernaar. Oppie vertelde me op msn dat ik iLive moest gebruiken als ik ALLE bussen in het spel GADO bussen van wil maken. Nu zie ik regelmatig die blauw/gele bus. Helaas heb ik geen ervaring met iLive .. iemand anders die dit voor elkaar kan krijgen?

Waar het hier om ging, is toch de road top bushalte en metro ingang (avenue) geintergreerd op de stoep. Ook heb je de keuze uit alleen bus, alleen metro en de keus voor deze 3 op een one way, road, street of dus avenue. Bij nacht is alles verlicht. Zelfs de telefooncellen. Ik heb gekozen voor deze haltes en metro ingang (van RalphaelNinja), maar ze zijn er in tig andere soorten en maten. Ook kun je ervoor kiezen of je nou wel of niet signs op de weg wilt hebben. Zoals bijvoorbeeld: Bus Stop of Sub Way.

Ik doe altijd aan ruimteoptimalisatie (in tegenstelling tot ElmarO, wat overigens ook geniaal is). Ik probeer zo veel mogelijk mensen te huisvesten op een zo klein mogelijk gebied. Als mijn vriendin in dit tempo doorgaat, kan ze al minimaal 3 miljoen mensen kwijt op een grote map. En omdat ik ruimteoptimalisatie prefereer, gebruik ik de road top mass transit V3, omdat elk stukje ruimte meetelt.
dan hoop ik voor je vriendin dattie een hele rappe pc heeft want een gropte map met 3 miljoen inwonders vinden maar heelk weinig pc's leuk...
  dinsdag 1 november 2005 @ 00:51:55 #284
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_31868177
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:11 schreef Dezz het volgende:

[..]

Zou je niet wat meer bebouwing in je stad plaatsen? Het ziet er nu zo 'kil' en kaal uit vind ik
Ik wou deze stad een 'wonen in het park' -gevoel meegeven. Dus vandaar dat ik de bebouwing enigszins binnen de perken probeer te houden. Al speelt het ook mee dat ik de luchtvervuiling zo laag mogelijk wil houden.
quote:
[afbeelding]
[..]

Ziet er goed uit. Wel leuk om die tegenstelling te zien tussen mijn stad en deze.
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 00:51 schreef FritsFlits het volgende:

[..]

Nice pics! Waar heb jij die theming van de parken vandaan?
De links voor de looppaden staan in de OP. Hier kan je het gras en het gras met hek vinden.
  dinsdag 1 november 2005 @ 17:45:55 #286
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_31871937
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 18:20 schreef _Fonz het volgende:
Que? Volgens mij snap je het niet helemaal. Ik heb het hier over het optimaal benutten van zone's. Als je een bushalte OP de weg plaats, zou je de ruimte die vrijkomt (in jouw geval bomen ofzo) kunnen benutten voor iets anders (in mijn geval zonering).
Je hebt het in je bericht over "lekker zoneren". Voor de een is dat zo veel mogelijk hoogbouw per vierkante meter maar voor een ander is lekker zoneren een stad bouwen die alle facetten laat zien, zoals sloppenwijken, zonnedaelwijken, geannexeerde dorpen of stadsparken.

Wat ik dus bedoel is dat je ook lekker kunt zoneren zonder alles maximaal vol te proppen.
Wie dit leest is gek
pi_32007531

En nog wat shots van Tours by night.
  zondag 6 november 2005 @ 11:10:20 #288
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_32018391
Wat een prachtige steden heb je toch altijd. Ik moet ook maar weer eens verder gaan met me regio. Alleen het probleem is dat er de laatste tijd teveel leuke games zijn uitgekomen
The night hides a world, but unveils a universe
pi_32027006
Ik kan geen plug ins van Simptropolis downloaden

Nu heb ik me dus geregistreerd op Simptropolis, maar ik wacht al enkele weken op een bevestegingsmail. Wat moet ik doen?
Voorkom een kater, blijf dronken!
pi_32027106
quote:
Op zondag 6 november 2005 16:03 schreef Boefjetim het volgende:
Ik kan geen plug ins van Simptropolis downloaden

Nu heb ik me dus geregistreerd op Simptropolis, maar ik wacht al enkele weken op een bevestegingsmail. Wat moet ik doen?
Verkeerde mail ingevuld? Ik zou zeggen, mail die gasten dan maar (engels) of maak een nieuw account aan.
pi_32027326
wat me opvalt is dat simcity 4 geen echt seizoens verschillen heeft..

dit valt me nu pas op omdat ik net de Snes versie simcity heb zitten spelen..
ik vind dat eigenlijk wel jammer, lijkt me wel cool als het heel erg hard gaat sneeuwen en daardoor ook meer verkeersproblemen erbij komen (sneeuwschuivers enzo )
pi_32030132
Ik dat zo iets ook superveel van je PC vraagt en dat het mss een toevoeging zal zijn bij een volgende SC
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_32047892
Ik probeeereen een stad te bouwen waar industrie in een apparte area zit. Helaas gaan de kosten dramatisch omhoog door de vele pompen die ik nodig heb om pollution tegen te gaan.
Volgens mij doe ik iets dramatisch fout, alleen ik kan de juiste manier niet achterhalen.

[ Bericht 0% gewijzigd door graaff01 op 07-11-2005 08:19:51 ]
pi_32062464
quote:
Op maandag 7 november 2005 08:14 schreef graaff01 het volgende:
Ik probeeereen een stad te bouwen waar industrie in een apparte area zit. Helaas gaan de kosten dramatisch omhoog door de vele pompen die ik nodig heb om pollution tegen te gaan.
Volgens mij doe ik iets dramatisch fout, alleen ik kan de juiste manier niet achterhalen.
Voor industrie is schoon drinkwater toch niet belangrijk?
pi_32063355
Je fout is dat je het milieu goed probeert te houden in een industriestad
Het beste kun je die steden niet aan het water leggen, dat staat zo lelijk op de regiokaart. Gewoon via een spoortje naar een zeehaven in een aangrenzende stad
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_32076226
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:19 schreef Cerbie het volgende:
Je fout is dat je het milieu goed probeert te houden in een industriestad
Het beste kun je die steden niet aan het water leggen, dat staat zo lelijk op de regiokaart. Gewoon via een spoortje naar een zeehaven in een aangrenzende stad
Maar het water wordt dan niet meer rondgepomp (die pompen raken dan verstopt of iets dergelijks).
Begrijp ik het goed dat dat dus niet uitmaakt?
pi_32094137
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 00:44 schreef graaff01 het volgende:

[..]

Maar het water wordt dan niet meer rondgepomp (die pompen raken dan verstopt of iets dergelijks).
Begrijp ik het goed dat dat dus niet uitmaakt?
als je wilt dat het water in je industrie stad niet vervuiold raakt zet een water treatment plant neer...
en verstoipt rakaen van pompen?? nog nooit gehad...
pi_32094264
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:20 schreef mschol het volgende:

[..]

als je wilt dat het water in je industrie stad niet vervuiold raakt zet een water treatment plant neer...
en verstoipt rakaen van pompen?? nog nooit gehad...
Als je heel veel vervuiling hebt raken je pompen verstopt.

Dus misschien is het een idee om water vanuit een andere stad te importeren. Dan heb je ook geen last van pompen die verstopt raken door de overmatige vervuiling.
pi_32094277
Hey mensen. Imageshack is (zoals jullie al gezien hadden) dood .

Upload al de screenshots naar www.xs.to
pi_32094301
Ik heb vandaag 1024MB DDR geheugen gekocht en heb nu 1500MB in toaal.
Dit betekent dat ik weer even ga genieten van Sim City
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')