schoten: 32 - 1quote:Op woensdag 7 september 2005 22:30 schreef Jaguarized het volgende:
Arme Andorra'tjes....
Je had er een kwartetje van kunnen makenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:48 schreef PaRaR het volgende:
Heb ik nu ook een 3e post geval ?
Vind ik niet heel vreemd omdat die kneus uit andorra m liep uit te dagen de hele wedstrijd en m midden in zn gezicht uit stond te lachen toen van nistelrooy op de paal schoot met die penalty'quote:Op woensdag 7 september 2005 22:44 schreef taart het volgende:
4-0, door een goal van van nistelrooy.
hij kreeg daarna nog een gele kaart omdat hij tegen een andoreaan aan zat te dansen
Idd, lekker voor dat stuk tuig uit dat ontwikkelingsland dat ruudje er nog 1 in peerde en um in z'n gezicht uitlachttequote:Op woensdag 7 september 2005 22:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Vind ik niet heel vreemd omdat die kneus uit andorra m liep uit te dagen de hele wedstrijd en m midden in zn gezicht uit stond te lachen toen van nistelrooy op de paal schoot met die penalty'
Die gele kaart had ik mooi op de koop toe genomenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:53 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Idd, lekker voor dat stuk tuig uit dat ontwikkelingsland dat ruudje er nog 1 in peerde en um in z'n gezicht uitlachtte![]()
Dat vindt ik echt niet kunnenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:54 schreef Jaguarized het volgende:
En jezelf quoten met 1 smilie is al helemaal not done
Kap daar eens mee ofzoquote:Op woensdag 7 september 2005 22:48 schreef PaRaR het volgende:
Heb ik nu ook een 3e post geval ?
Niet zo moeilijk doen ijsmeisquote:
Ging hier over vermeende bagger van een bepaalde user.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat niet eens
Ik bedoel (maar dat is 1 of 2 keer gebeurd, lang geleden) dat hij op zondagochtend vroeg "dacht" dat de SC op 298 replies stond terwijl het er 289 waren, en hij het even vol moest schijten. Heeft met floodprotector niets te maken. Al doe je er een dag over, 12 posts op rij van dezelfde user in een slowchat is per definitie baggeren. Klaar.
Maar dat is GC en dit hier is PUBquote:Op woensdag 7 september 2005 23:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen ijsmeisIk wil even Dr_Flash aanhalen net in het GCSC-topic van vanavond:
[..]
Ging hier over vermeende bagger van een bepaalde user.
Dus ijsmeis...
3 moet kunnen vind ikquote:Op woensdag 7 september 2005 23:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar dat is GC en dit hier is PUB.
Opzettelijk 3 posts achter elkaar zetten en weten dat het eigenlijk niet mag is not done.
Smileys posten terwijl je weet dat het eigenlijk niet mag is not done.
Per ongeluk.. ala. Opzettelijk.. nee.
3 vind ik niet kunnenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:06 schreef Gizmore het volgende:
[..]
3 moet kunnen vind ikMaar goed, jij bepaalt de regels hier dus als t mensen niet aanstaat: discussie of anders
. Inderdaad, smileyreacties vallen sowieso onder bagger
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |