Trusten Imberr, en veel plezier morgen weer op school. Ik mag dan weer gezelligquote:Op woensdag 7 september 2005 21:40 schreef Imberr het volgende:
ja hallo, zegt er niemand meer wat als ik wegga?dat is dus echt not done
![]()
dankequote:Op woensdag 7 september 2005 21:43 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Trusten Imberr, en veel plezier morgen weer op school. Ik mag dan weer gezellignaar de uni
Anyway, trusten![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:52 schreef Maikuuul het volgende:
YES ik ben er ook weergoede avond same, alles goed ? ja hoor en met jou ? ja prima, oke dan leuk je weer gesproken te hebben
:/ boeken
Weer van mac?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:57 schreef erikkll het volgende:
yes, ik ben er ook weerkom net weer van de mac
Ik blijf bij witquote:
Ga jij ook?quote:
Guten abend!quote:Op woensdag 7 september 2005 22:15 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenavond.
Jij FPS' t terwijl jij slaapt?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:14 schreef Maikuuul het volgende:
Lolleromfg, ik ga pas over een kwartier noobs pwnen in mijn slaap
mMmmm... ik zal je missen trin...quote:Op woensdag 7 september 2005 22:16 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ga Gabry.
Uh... ja... top enzo!quote:Op woensdag 7 september 2005 22:14 schreef Maikuuul het volgende:
Lolleromfg, ik ga pas over een kwartier noobs pwnen in mijn slaap
Hoiquote:Op woensdag 7 september 2005 22:15 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenavond.
Trustequote:Op woensdag 7 september 2005 22:16 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ga
:yes: en mijn favoriete droom is dat je zo vaak mogelijk kan sprayen in cs source, zodat als je iemand hebt gekilled je gewoon de spray daar zet wat in mijn fotoboek staat en dan snel wegrennen !quote:Op woensdag 7 september 2005 22:16 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Jij FPS' t terwijl jij slaapt?
Impressive.
Stalkerquote:
Dudequote:Op woensdag 7 september 2005 22:18 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
:yes: en mijn favoriete droom is dat je zo vaak mogelijk kan sprayen in cs source, zodat als je iemand hebt gekilled je gewoon de spray daar zet wat in mijn fotoboek staat en dan snel wegrennen !
Missen als in: niet wtfpwnen in mn slaap zoals Maikuuulquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |