Scholiertjes?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar loop ik niet achter aan.
Maar ik kom hier wel, mede door jou en haar.
En natuurlijk om te pimpen met mijn blauwe kleurtje bij al deze scholiertjes hier.
[..]
Ooit.!
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:04 schreef Imberr het volgende:
whahain de fancy staat iets over celebs die wat vertellen over hun middelbare schooltijd.. staat er zo over Raven Symone (Olivia in The Cosby Show): "Op mijn eerste dag middelbare schooldag zei de conrector door de intercom: 'We hebben een nieuwe scholiere. Ze zat in The Cosby Show en als je haar om een handtekening vraagt, kun je meteen nablijven!'"
![]()
![]()
Economie, het gaat over alles van vorig jaar, maar nu is het een toets die meetelt voor je eindexamen.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:14 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
WTF! Welk vak?
Waar gaat het over?
huiswerk is voor mensen die graag op havo willen blijven en niet naar vmbo willen en wel huiswerk móeten maken omdat ze anders toch naar t vmbo moetenquote:
Wil je niet stoer zijn op et vmbo?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
huiswerk is voor mensen die graag op havo willen blijven en niet naar vmbo willen en wel huiswerk móeten maken omdat ze anders toch naar t vmbo moeten![]()
![]()
ik heb ruzie met de helft van t vmbo, dus neequote:Op woensdag 7 september 2005 20:53 schreef Gabry het volgende:
[..]
Wil je niet stoer zijn op et vmbo?![]()
huiswerk *sigh*quote:Op woensdag 7 september 2005 20:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
huiswerk is voor mensen die graag op havo willen blijven en niet naar vmbo willen en wel huiswerk móeten maken omdat ze anders toch naar t vmbo moeten![]()
![]()
Daar heb je toch een mes voor..quote:Op woensdag 7 september 2005 20:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb ruzie met de helft van t vmbo, dus nee![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |