Meestal een broek van DIESEL of G-STAR en daarop een Long-Sleeve van JC Rags of G-STAR!!!
Soms ook een zo'n bril die Johny Knoxville altijd op heeft en natuurlijk je haar Just Out Bed
Meer heb ik nooit aan.....
Anders is het zo Fucking WARM......
p.s. voor de dames, over foto's valt te mailen HeHe
Ik denk altijd maar zo, doe maar normaal dan doe je al gek genoeg, dus ook geen gekke kleding.
Tito
Niet super speciaal dus, maar wel net iets anders dan (mijn)dagelijkse kloffie.
[Dit bericht is gewijzigd door DLegion op 31-10-2001 19:40]
See for yourself
soms een hemd, maar dan krijg ik het zo warm op het podium
quote:Ik draag een ook clownspak tijdens het uitgaan, maar omdat het zo warm is draag ik het ge-bodypaint'
Op woensdag 31 oktober 2001 19:39 schreef DLegion het volgende:
Ik ga in me clownspak.. ok ok, das niks bijzonders natuurlijk, maar ik draag er z'on petje bij met oorkleppen
quote:Wat een onzin zeg. Gebruik je je auto (of fiets) ook niet als het regent omdat deze anders zo snel oud worden?
Op woensdag 31 oktober 2001 19:52 schreef ABundy het volgende:
De lelijkste kleren die ik heb. Want alles riekt altijd zo smerig naar rook en alcohol als ik thuis kom. Wil niet dat mijn brute kleren zo ranzig worden ;X
Ga anders stappen in de kerk ofzo, weet je zeker dat je kleertjes niet vies worden en als je mazzel hebt krijg je ook nog een slokkie wijn.
Just dress cool..........and be cool.......or stay away!!!!!!!!!!
quote:Bedankt voor de tip!!
Op woensdag 31 oktober 2001 20:00 schreef BOKA het volgende:[..]
Ik draag een ook clownspak tijdens het uitgaan, maar omdat het zo warm is draag ik het ge-bodypaint'
quote:Dàs pas onzin, alsof je kleren bepalen hoe leuk je het hebt. Ik kan me prima vermaken in mn gaarste kloffie hoor, ik hoef geen merk-kleding aan om uit mn dak te gaan.
Op woensdag 31 oktober 2001 20:08 schreef kajafas het volgende:[..]
Wat een onzin zeg. Gebruik je je auto (of fiets) ook niet als het regent omdat deze anders zo snel oud worden?
Ga anders stappen in de kerk ofzo, weet je zeker dat je kleertjes niet vies worden en als je mazzel hebt krijg je ook nog een slokkie wijn.
quote:Goed lezen: ik zeg niets over wat je wel of niet zou moeten dragen. Heb het ook niet over merk-kleding (op mijn puma's na heb ik dat ook niet). Smaken verschillen immers.
Op woensdag 31 oktober 2001 20:30 schreef Tijn het volgende:[..]
Dàs pas onzin, alsof je kleren bepalen hoe leuk je het hebt. Ik kan me prima vermaken in mn gaarste kloffie hoor, ik hoef geen merk-kleding aan om uit mn dak te gaan.
Vindt het alleen onzin dat iemand zijn nieuwe kleding niet aandoet omdat hij bang is dat het vies wordt. Dacht dat kleding gebruiksgoederen zijn...net zoals een wasmachine.
quote:Hmmm... dan zijn we het toch eens
Op woensdag 31 oktober 2001 20:39 schreef kajafas het volgende:[..]
Goed lezen: ik zeg niets over wat je wel of niet zou moeten dragen. Heb het ook niet over merk-kleding (op mijn puma's na heb ik dat ook niet). Smaken verschillen immers.
Vindt het alleen onzin dat iemand zijn nieuwe kleding niet aandoet omdat hij bang is dat het vies wordt. Dacht dat kleding gebruiksgoederen zijn...net zoals een wasmachine.
Magoed, dat je "raar" aangekeken wordt als je niet in de "goeie" kleding verschijnt, hangt denk ik ook erg af van waar je heengaat. Persoonlijk kan het mij en mn vrienden weinig boeien wat we dragen op een avondje poolen. Maar ga je naar een punkfeest of een disco ofzo, speelt kleding wel een belangrijkere rol.
Magoed, zoals ik al zei, voor mezelf is er weinig verband tussen kleding & het naar mn zin hebben
quote:
Op woensdag 31 oktober 2001 20:08 schreef kajafas het volgende:
Haar met gel alle kanten in, geen net uit bed, meer een net-van-fiets model...
AKA Evil With Style...
quote:Ander publiek. Een hoop internetters besteden zachtgezegd weinig zorg aan hun uiterlijk.
Op woensdag 31 oktober 2001 21:43 schreef boeltje.nl het volgende:
Als ik het dus een beetje goed begrijp doet iedereen "normale" kleding aan. Hoe kan het dan bv zijn dat bepaalde mensen op trance feesten (zoals TE) lopen te zeiken over mensen in "normale" kleding ????
Kijk maar eens op het forum van ID&T daar staat zoiets !
quote:En gaan waarschijnlijk weinig naar housefeesten
Op woensdag 31 oktober 2001 21:47 schreef speknek het volgende:[..]
Ander publiek. Een hoop internetters besteden zachtgezegd weinig zorg aan hun uiterlijk.
quote:---------
Op woensdag 31 oktober 2001 21:49 schreef merulez het volgende:
* merulez draagt altijd een skatebroek met een polo deboven
hear, hear
---------
Ikzelf vind het altijd wel leuk om dingen te combineren. Zoals een wijde skatebroek icm bijv een RL Polo, een nette zwarte pantalon, maar dan 3 maten te groot icm rode Tommy Hilfiger overhemd maar dan nonchalant gedragen of een broek van Tommy Hilfiger met Dickies overhemd.
Misschien wel raar, maar ik hou niet zo van hokjespolitiek.
quote:Dus verkeerde vraag op het verkeerde forum
Op woensdag 31 oktober 2001 21:47 schreef speknek het volgende:[..]
Ander publiek. Een hoop internetters besteden zachtgezegd weinig zorg aan hun uiterlijk.
quote:Klinkt wel goed....zal ik dat eens proberen
Op woensdag 31 oktober 2001 22:43 schreef bruintjuh het volgende:
Ik draag meestal zwarte heupbroek met zwart strak truitje met brede hals. Maar ik geloof niet dat het om meiden ging![]()
quote:ECHT HEMA !!
Op woensdag 31 oktober 2001 22:45 schreef boeltje.nl het volgende:[..]
Klinkt wel goed....zal ik dat eens proberen
Waar kan je dat kopen
quote:Morgen gelijk maar effe kijken
Op woensdag 31 oktober 2001 22:46 schreef bruintjuh het volgende:[..]
ECHT HEMA !!
Wanneer ik naar een reguliere discotheek ga, dan redelijk netjes.. YSL Overhemnd + Nette licht beige broek + zwarte schoenen..
en wanneer ik bijvoorbeeld naar een rockcafe of 013 ga. dan gewoon wazig shirt, wazig broek en reebok classic trainers
Wat leuk is: kledingstijl a la Citroentje. Grapjes in je kleding hebben. Zo heeft een vriend van mij een leuk t-shirt van Diesel waarbij het lijkt of je het omgekeerd aan hebt. Klinkt misschien suffig, maar is in het echt leuk. Gouden regel is dat je er verzorgd uit ziet. Je kunt het bijvoorbeeld niet maken om met een zwart t-shirt met witte pluisjes door het blacklight te lopen.
Wat echt niet kan: overhemden met spencers! Ze zijn niet alleen onpraktisch, maar ook errug lelijk & studentikoos. Daar kan je van houden, maar ik doe het niet. Ook staat het heel patserig om met duidelijke merkkleding te lopen. Vooral Tommy, Dolce & Gabanna en Versace hebben hier een handje van. Zijn vaak ook glade types die het aan hebben.
Normale kledig is altijd wel goed, maar mijn probleem daarmee is dat het niets uitstraalt.
Voor de mensen die tot hier gelezen hebben; hopelijk heb je er wat aan!
maar liefst een wijdepijpen-rib-broek met een
tshirt/longsleeve (pulp, cyberdog, manga oid) en docs/kisten
anders nette goed zittende donker grijze diesel/pall mall broek, blousje en nette schoenen/zwarte poema's
heel af en toe ga ik wel es strak in pak (decadent), maar dan moet ik echt goed dronken zijn van te voren al enzo...
ik geef dus niet zoveel om kleding, behalve dat ik er altijd verzorgt uit wil zien. ik houd trouwens NIET van die lui die in studentenvereniging-shirts (de zogenaamde 'truien') gaan stappen met onuitspreekbare latijnse namen enzo....
Mijn eigen kleren in elkaar gemaakt...
Men neme 3 vuilniszakken... maak daar een broek van.. met wijde pijpen
1 pruik.. (GOUDEN pruik) zet op uw kop...!
van de laaste vuilniszak maak je nog een luek kledingstuk om je torso te bekleden...
Nu pak je leuke slingers.. (gouden, zilveren.. etc) die plak je over aan de plastieke zakken...
En Dan ben je de man! (of vrouw, want dit is zowel in mannen als vrouwen maten )
P.S.
moet het geloof ik wel hallowien voor zijn :p
Als het wat sjiekere gelegenheden zijn (schouwburg, toneel, dans, etentjes) nette zwarte broek.. met leuke shirtjes / truitjes in velle kleuren erop...
Met uiteraard nice shoes... heb zwarte erg nette fila's beetje sporty en toch netjes
Ik heb laatst ook een heel mooi wollen shirtje gekocht... met heel veel donker getinte kleuren erin...
maar dat kriebelt.. dus moet ik er eigenlijk nog een leuk shirt (met lange mouwen)onder doen (lange mouwen voor de winter) maar dat kon ik niet vinden (hele vrijdag gewinkeld )
Enige probleem is dat ik eigenlijk geen leuke kleren meer vind bij de heren afdelingen....
Voor mannen zijn alle kleren... grijs, zwart, bruin, donker blauw... vooral schoenen is erg...
Ook broeken zijn vaak moeilijk... allemaal van die hobbezak modellen... en dan moet je echt goed zoeken.. en kom je meestal in de duurdere prijsklasse terecht voor beetje normale kleren...
Wordt ik echt depri van
quote:wat moet je ook op een housefeest?
Op woensdag 31 oktober 2001 22:02 schreef kajafas het volgende:[..]
En gaan waarschijnlijk weinig naar housefeesten
Ik mga meestal in een leren broek, en een strak t-shirt met goth/tribal print... of in een shirt van Cradle of Filth / Iced Earth / Hammerfall
Zal wel apart zijn, of ik ga naar de aparte plaatsen...
Meestal dan ook zwarte sokken, en zwarte laarsjes of schoenen.
Ik val al niet eens meer op in de kroeg waar ik heen ga...
Misschien komt het ook wel omdat ik een goth ben...
[Dit bericht is gewijzigd door xLenorex op 02-11-2001 02:00]
quote:Goh, daar denk ik nou ook over. Veel mannenkleding is effen of tweekleurig, en er is weinig kleurkeuze. Vrouwenkleding is kleurrijk. En inderdaad, al wil je iets echt leuks, dan wordt het voor mannen al gauw een duur grapje. Yanks in Rotterdam heeft meer bijzondere kleding, maar de prijs is er dan ook naar
Op donderdag 01 november 2001 19:09 schreef Lopat het volgende:
...Enige probleem is dat ik eigenlijk geen leuke kleren meer vind bij de heren afdelingen....
Voor mannen zijn alle kleren... grijs, zwart, bruin, donker blauw... vooral schoenen is erg...
Ook broeken zijn vaak moeilijk... allemaal van die hobbezak modellen... en dan moet je echt goed zoeken.. en kom je meestal in de duurdere prijsklasse terecht voor beetje normale kleren...Wordt ik echt depri van
Waardeloos, dat mannen zo weinig keuze hebben en vrouwen veel meer
Mijn uitgaanskleding verschilt maar weinig van gewone kleding. Een zwarte spijkerbroek en een net T-shirt (bijvoorbeeld). Vrij standaard dus, maar er is niet anders.
Dus bijvoorbeeld een donkerblauwe Dolce & Gabbana met mini kol en een creme broek of een mooie gitzwarte Trussardi broek met een paarse No Excess trui van ¤ 19,95 (Batavia Stad).
Ik kijk altijd eerst of ik het mooi vind en dan pas naar de merk en de prijs.
Even voor de duidelijkheid: Het vooroordeel dat alleen gladde types en buitenlanders met dit soort kleren lopen is dus niet waar, ik loop er ook mee
Ik baseer me stijl een beetje op kleding die veel gedraagt wordt op UK-garage feesten. Artful Dodger stijl , hoop je hiermee geholpen te hebben
Persoonlijk vind ik de broeken van Diesel ook wel gaaf alleen je betaald je helemaal scheel .
quote:Me too.
Op woensdag 31 oktober 2001 22:43 schreef bruintjuh het volgende:
Ik draag meestal zwarte heupbroek met strak truitje met brede hals.
quote:En dan nog presteren veel vrouwen het nog om in zwarten kleren te lopen.
Op maandag 18 februari 2002 17:44 schreef dinsdagavond het volgende:[..]
Vrouwenkleding is kleurrijk.
Waardeloos, dat mannen zo weinig keuze hebben en vrouwen veel meer
Wat draag ik:
Meestal broek dat NIET zwart is --> blacklight ellende enzo.
Een halfstrakke shirt - longsleeve of short, het maakt mij niet uit.
Soms draag ik ook een vest (meestal G-sus of Replay)
quote:oh my GOD
Op zaterdag 14 december 2002 00:40 schreef Erosjuhhh het volgende:
soms 2 polo's boven elkaar..
quote:wat? als ik 1 witte aan doe schijnt hij door...
Op zaterdag 14 december 2002 00:58 schreef MissX het volgende:[..]
oh my GOD
quote:Dan neem je toch een ander kleurtje??
Op zaterdag 14 december 2002 01:19 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
wat? als ik 1 witte aan doe schijnt hij door...
quote:en............
Op zaterdag 14 december 2002 01:19 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
wat? als ik 1 witte aan doe schijnt hij door...
quote:ow dan heb ik jou laatst zien lopen
Op woensdag 31 oktober 2001 19:39 schreef DLegion het volgende:
Ik ga in me clownspak.. ok ok, das niks bijzonders natuurlijk, maar ik draag er z'on petje bij met oorkleppen
quote:haha ikke ook..
Op vrijdag 13 december 2002 20:29 schreef schatje het volgende:[..]
Me too.
quote:dat vind ik aso staan
Op zaterdag 14 december 2002 12:54 schreef Danielson het volgende:[..]
en............
quote:nee
Op zaterdag 14 december 2002 01:51 schreef Dragonwizard het volgende:[..]
Dan neem je toch een ander kleurtje??
Ik doe BV vanavond een zwarte boss broek aan met een onwijs groen shirt Ik wil graag opvallen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |