Meestal een broek van DIESEL of G-STAR en daarop een Long-Sleeve van JC Rags of G-STAR!!!
Soms ook een zo'n bril die Johny Knoxville altijd op heeft en natuurlijk je haar Just Out Bed ![]()
Meer heb ik nooit aan.....
Anders is het zo Fucking WARM......
p.s. voor de dames, over foto's valt te mailen HeHe
Ik denk altijd maar zo, doe maar normaal dan doe je al gek genoeg, dus ook geen gekke kleding.
Tito
Niet super speciaal dus, maar wel net iets anders dan (mijn)dagelijkse kloffie.
[Dit bericht is gewijzigd door DLegion op 31-10-2001 19:40]
See for yourself
soms een hemd, maar dan krijg ik het zo warm op het podium
quote:Ik draag een ook clownspak tijdens het uitgaan, maar omdat het zo warm is draag ik het ge-bodypaint'
Op woensdag 31 oktober 2001 19:39 schreef DLegion het volgende:
Ik ga in me clownspak.. ok ok, das niks bijzonders natuurlijk, maar ik draag er z'on petje bij met oorkleppen
quote:Wat een onzin zeg. Gebruik je je auto (of fiets) ook niet als het regent omdat deze anders zo snel oud worden?
Op woensdag 31 oktober 2001 19:52 schreef ABundy het volgende:
De lelijkste kleren die ik heb. Want alles riekt altijd zo smerig naar rook en alcohol als ik thuis kom. Wil niet dat mijn brute kleren zo ranzig worden ;X
Ga anders stappen in de kerk ofzo, weet je zeker dat je kleertjes niet vies worden en als je mazzel hebt krijg je ook nog een slokkie wijn.
Just dress cool..........and be cool.......or stay away!!!!!!!!!!
quote:Bedankt voor de tip!!
Op woensdag 31 oktober 2001 20:00 schreef BOKA het volgende:[..]
Ik draag een ook clownspak tijdens het uitgaan, maar omdat het zo warm is draag ik het ge-bodypaint'
quote:Dàs pas onzin, alsof je kleren bepalen hoe leuk je het hebt. Ik kan me prima vermaken in mn gaarste kloffie hoor, ik hoef geen merk-kleding aan om uit mn dak te gaan.
Op woensdag 31 oktober 2001 20:08 schreef kajafas het volgende:[..]
Wat een onzin zeg. Gebruik je je auto (of fiets) ook niet als het regent omdat deze anders zo snel oud worden?
Ga anders stappen in de kerk ofzo, weet je zeker dat je kleertjes niet vies worden en als je mazzel hebt krijg je ook nog een slokkie wijn.
quote:Goed lezen: ik zeg niets over wat je wel of niet zou moeten dragen. Heb het ook niet over merk-kleding (op mijn puma's na heb ik dat ook niet). Smaken verschillen immers.
Op woensdag 31 oktober 2001 20:30 schreef Tijn het volgende:[..]
Dàs pas onzin, alsof je kleren bepalen hoe leuk je het hebt. Ik kan me prima vermaken in mn gaarste kloffie hoor, ik hoef geen merk-kleding aan om uit mn dak te gaan.
Vindt het alleen onzin dat iemand zijn nieuwe kleding niet aandoet omdat hij bang is dat het vies wordt. Dacht dat kleding gebruiksgoederen zijn...net zoals een wasmachine.
quote:Hmmm... dan zijn we het toch eens
Op woensdag 31 oktober 2001 20:39 schreef kajafas het volgende:[..]
Goed lezen: ik zeg niets over wat je wel of niet zou moeten dragen. Heb het ook niet over merk-kleding (op mijn puma's na heb ik dat ook niet). Smaken verschillen immers.
Vindt het alleen onzin dat iemand zijn nieuwe kleding niet aandoet omdat hij bang is dat het vies wordt. Dacht dat kleding gebruiksgoederen zijn...net zoals een wasmachine.
Magoed, dat je "raar" aangekeken wordt als je niet in de "goeie" kleding verschijnt, hangt denk ik ook erg af van waar je heengaat. Persoonlijk kan het mij en mn vrienden weinig boeien wat we dragen op een avondje poolen. Maar ga je naar een punkfeest of een disco ofzo, speelt kleding wel een belangrijkere rol.
Magoed, zoals ik al zei, voor mezelf is er weinig verband tussen kleding & het naar mn zin hebben
quote:
Op woensdag 31 oktober 2001 20:08 schreef kajafas het volgende:
Haar met gel alle kanten in, geen net uit bed, meer een net-van-fiets model...
AKA Evil With Style...
quote:Ander publiek. Een hoop internetters besteden zachtgezegd weinig zorg aan hun uiterlijk.
Op woensdag 31 oktober 2001 21:43 schreef boeltje.nl het volgende:
Als ik het dus een beetje goed begrijp doet iedereen "normale" kleding aan. Hoe kan het dan bv zijn dat bepaalde mensen op trance feesten (zoals TE) lopen te zeiken over mensen in "normale" kleding ????
Kijk maar eens op het forum van ID&T daar staat zoiets !
quote:En gaan waarschijnlijk weinig naar housefeesten
Op woensdag 31 oktober 2001 21:47 schreef speknek het volgende:[..]
Ander publiek. Een hoop internetters besteden zachtgezegd weinig zorg aan hun uiterlijk.
quote:---------
Op woensdag 31 oktober 2001 21:49 schreef merulez het volgende:
* merulez draagt altijd een skatebroek met een polo deboven
hear, hear
---------
Ikzelf vind het altijd wel leuk om dingen te combineren. Zoals een wijde skatebroek icm bijv een RL Polo, een nette zwarte pantalon, maar dan 3 maten te groot icm rode Tommy Hilfiger overhemd maar dan nonchalant gedragen of een broek van Tommy Hilfiger met Dickies overhemd.
Misschien wel raar, maar ik hou niet zo van hokjespolitiek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |