Ja idd interpunctie is niet echt zijn sterkste punt!quote:Op woensdag 7 september 2005 18:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En nu ben je echt weg??Afgelopen nacht tussen 2 en 3 beweerde je hetzelfde dus ben bang dat we nog niet van je af zijn
![]()
En ik denk nog steeds dat je onder een andere naam dan weer terug komt![]()
(zal je wel hoofdletters, punten komma's moeten gebruiken![]()
)
Volgens mij zit ze nu aan de drugs....die droomquote:Op woensdag 7 september 2005 18:08 schreef Darklight het volgende:
Tanja rookt weer
Is niet voor haar zelf hoor, dat is voor het kind, die had weer last van ontwenningsverschijnselenquote:Op woensdag 7 september 2005 18:08 schreef Darklight het volgende:
Tanja rookt weer
[offtopic]quote:Op woensdag 7 september 2005 18:15 schreef Zapje het volgende:
Linda tegen Tanja....goh je bent ook echt een zwangere vrouw he..............![]()
iedereen is er stil vanquote:Op woensdag 7 september 2005 18:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[offtopic]
'Sylvie en Rafael worden mams en paps'
[/offtopic]
Dat zou een stuk leuker zijn met Ingrid ernaastquote:Op woensdag 7 september 2005 18:27 schreef ks_choice het volgende:
Ingrid is even plassen en meteen springt Lieske op Menno af voor een knuffel en een kus
toch maar ff lezen dan misschien?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:30 schreef mrSPLIFFY het volgende:
iemand?
Als ik ff achterloop check ik deze 2 sites en ben meteen weer bij:quote:Op woensdag 7 september 2005 18:34 schreef mrSPLIFFY het volgende:
pfff bedankt he!
ff 2 regels typen wie met wie heeft getongt is toch niet zo veel moeite?
100 topics doorlezen daarintegen wel....
Dan lees je toch ff het topic met streamverslagen door? ipv het topic met comments on streamsquote:Op woensdag 7 september 2005 18:34 schreef mrSPLIFFY het volgende:
pfff bedankt he!
ff 2 regels typen wie met wie heeft getongt is toch niet zo veel moeite?
100 topics doorlezen daarintegen wel....
vette site thnxquote:Op woensdag 7 september 2005 18:43 schreef AnTjUh het volgende:
ik kijk altijd hier
http://bigbrother.headliner.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |