en je 18 uur per dag dan?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:36 schreef jalla het volgende:
arg dit is allemaal zo off topic, ga weer ergens anders verder, bye
welterustenquote:Op woensdag 7 september 2005 17:36 schreef jalla het volgende:
laatste zei die dat hij 18 uur per dag naar de streams zat te kijken, slaapgebrek doet rare dingen met mensen blijkbaarquote:Op woensdag 7 september 2005 17:38 schreef TRiXeS het volgende:
Lol, met die jalla is echt iets goed mis
Mischien is Mediawatchers iets voor je hebben ook een heeel leuk BB forumquote:Op woensdag 7 september 2005 17:36 schreef jalla het volgende:
Je vertoont een beetje vreemd gedrag gozert.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:35 schreef jalla het volgende:
ik zit hier voor een verslaving, niet om vriendjes te maken, loop niet te zeiken tegen anderen dus de humor van apk en rica richting mij is totaal overbodig, dat is het, als hun nu gewoon mij negeren, gheen problemen verder, blokken kan helaas niet
Hehe... hup! stuur ze daar maar allemaal heenquote:Op woensdag 7 september 2005 17:40 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Mischien is Mediawatchers iets voor je hebben ook een heeel leuk BB forum![]()
Holy fuck.. 350 post per dag... Dat is echt ziek. Ik dacht dat ik veel postte in het BB forum, maar dat slaat werkelijk op allesquote:Op woensdag 7 september 2005 17:42 schreef Gert het volgende:
Je vertoont een beetje vreemd gedrag gozert.
350 posts per dag, dat is echt niet normaal hoor.
En 18 uur streams kijken per dag is ook behoorlijk waus.
Daar heeft-ie in drie dagen tijd óók al 700 keer gepost.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:40 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Mischien is Mediawatchers iets voor je hebben ook een heeel leuk BB forum![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 17:45 schreef Gert het volgende:
Daar heeft-ie in drie dagen tijd óók al 700 keer gepost.
quote:Op woensdag 7 september 2005 17:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarschijnlijk welquote:Op woensdag 7 september 2005 17:46 schreef bloodymary het volgende:
Zou dit dan het eerste officiele BB-slachtoffer worden?
Holy Fuckquote:Op woensdag 7 september 2005 17:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar staat diequote:Op woensdag 7 september 2005 17:49 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Holy Fuckdus zit ie op 2 forms te posten!
Ik zeg Jalla is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |