Ik gebruik geen soft drugsquote:Op woensdag 7 september 2005 13:34 schreef WeirdMicky het volgende:
Val je wel goed in slaap na het gebruik van bijvoorbeeld softdrugs? Vroeg het me af, geen aanrader ofzo
In lichte dosering kan het ook als inslaper fungeren.....quote:Op woensdag 7 september 2005 13:56 schreef lotje11 het volgende:
Een anti-psychoticum als slaapmiddel? Ik zou kort de temazepam nemen, dat is er tenminste voor bedoeld....
Ik heb ook ooit een tijd Seroquel geslikt en je slaapt er geweldig lekker op!!! Beter als op een slaapmiddel nog.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:54 schreef Cota het volgende:
Plonky,
Ik heb zelf, nog niet zo lang geleden, ook het probleem gehad dat ik niet goed kon slapen. Dat kwam omdat ik tijdens mijn depressie veel lag te malen s'nachts. Daarvoor heb ik in die tijd ook tamezepam 20 mg moeten slikken van mijn psychiater. Maar ik ondervond al snel de nadelen van deze medicijnen: nogal veel bijwerkingen en bovendien verslavend bij regelmatig gebruik.
Sinds 4 maanden ben ik overgestapt op seroquel 12.5 mg, in het begin werd ik er een beetje suf van, maar nu slaan ze erg goed aan en slaap ik als een roos
Ja, misschien wel, al dacht ik dat dat alleen in het begin werkte omdat het officeel een bijwerking is, oke, maar het is geen eerste keus middel.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:21 schreef Cota het volgende:
[..]
In lichte dosering kan het ook als inslaper fungeren.....
Ja, maar het helpt mij nu wel en volgens de psychiater kan het geen kwaad verderquote:Op woensdag 7 september 2005 14:34 schreef lotje11 het volgende:
[..]
Ja, misschien wel, al dacht ik dat dat alleen in het begin werkte omdat het officeel een bijwerking is, oke, maar het is geen eerste keus middel.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |