Checkquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:44 schreef danni het volgende:
Zijn negerinnen nou ook brunette?
oja.. best logisjquote:Op donderdag 8 september 2005 14:58 schreef la-nina het volgende:
[..]
nou ehm, nee? Noirette misschien
![]()
Too good to be truequote:Op donderdag 8 september 2005 15:00 schreef danni het volgende:
[..]
oja.. best logisj
ok
Maar wat zijn nou meisjes met blanke huid en bruin-zwart haar en nlauwe ogen dan?
> ook brunette?
ogen: blauw-grijsquote:Op donderdag 8 september 2005 15:02 schreef la-nina het volgende:
[..]
Too good to be trueen verder ook brunettes ja
![]()
Ben jij zo?![]()
if she's ugly: easy come easy goquote:Op donderdag 8 september 2005 15:04 schreef cerror het volgende:
Alle vrouwen prefereer ik.
Nouja, bijna alle.
nieuwsgierig!, mag 't?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:08 schreef danni het volgende:
[..]
ogen: blauw-grijs![]()
haar: donkerblond-donkerbruin (ofso)
hoezo?
Universitaire opleiding zegt niks meer tegenwoordig..quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:19 schreef Ztar het volgende:
Haarkleur
Mannen zijn over het algemeen tevreden over hun haarkleur (88 procent), terwijl iets meer dan de helft van de vrouwen toch een andere kleur zou willen hebben. De associatie dat vrouwen met blond haar dom zijn, gaat volgens de onderzoekers niet op. Uit de onderzoeksresultaten bleek dat 11 procent van de ondervraagde blonde vrouwen een universitaire opleiding volgt of heeft gevolgd, tegenover 7 procent van de niet-blonde vrouwen.
quote:Op woensdag 14 september 2005 15:09 schreef Dr_Morreau het volgende:
Staat er ook iets in dat onderzoek over welke mannen precies donker preferen? Ik bedoel, kiezen hoogopgeleide, aantrekkelijke, stoere, maar toch lieve, alpha-mannen voor donkere en dommige druiloren voor blonde vrouwen?
Had ik al gezegd dat ik voor donker ga?
Edit: Oh ja; twee universitaire studiesquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:08 schreef Kjew het volgende:
Ik heb een geblondeerde brunette! In combi met de zon goud met bruin geworden!
quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:19 schreef Ztar het volgende:
Mannen vallen op blond, vrouwen op zwart
Uitgegeven: 5 augustus 2004 10:08
RIJSWIJK - De meeste mannen (33 procent) vinden vrouwen met blond haar het aantrekkelijkst. Vrouwen daarentegen waarderen mannen met donker haar het meest. Dat blijkt uit een onderzoek van het bureau Blauw Research in opdracht van Andrélon. Voor het onderzoek zijn 535 personen in de leeftijd van 18 tot 55 jaar ondervraagd, 260 mannen en 275 vrouwen.
Zoals je hierboven zelf al zegt: je meid is ouderwets..quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:12 schreef Kjew het volgende:
[..]
Edit: Oh ja; twee universitaire studies
oh ja... dom is hip hequote:Op vrijdag 16 september 2005 16:22 schreef Uddel het volgende:
[..]
Zoals je hierboven zelf al zegt: je meid is ouderwets..
Iquote:Op donderdag 8 september 2005 12:08 schreef Speth het volgende:
[..]
Ze kijkt en zit net alsof ze zojuist betrapt is bij het in de bosjes pissen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |