Nu zit barb erachter, maar ik denk dus in opdracht van james, want die komt terug met cabot. Hij wil dat rossanna van paul gaat scheiden omdat hij met haar wil trouwen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:33 schreef Mariposa het volgende:
Hoe zit het nou met Rosanna, met die Cabot-gebeurtenissen?
In de tv-gids van volgende week staat, dat Paul en Will denken dat Rosanna het zelf doet. Maar later gaat Rosanna Will weer verdenken omdat hij met een spelpop zit. Ergens denk ik datBarbara
erachter zit, met die gangen. Klopt dat?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:34 schreef Ticootje het volgende:
rosanna krijgt een vreselijk kapsel! ..Holden heeft daarna dezelfde kapper bezocht..
Geen lichaam gevonden zeker?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:20 schreef Ticootje het volgende:
goh dat weet ik eigenlijk ook niet, volgens mij had het iets met een explosie of brand, maar zeker weten doe ik het niet
Niet gestorven dus, hij (James Stenbeck ) wilde iedereen de doen geloven dat hij in die explosie was omgekomen, maar Cabotje leeft nog ergens samen met zijn Opa James Stenbeck.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:49 schreef Koningin het volgende:
Cabot komt terug????
Hoe is die dan precies gestorven? (Sorry, dat stuk heb ik net niet kunnen volgen).
Tuurlijk, dat hadden we kunnen weten!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:05 schreef maril het volgende:
[..]
Niet gestorven dus, hij (James Stenbeck ) wilde iedereen de doen geloven dat hij in die explosie was omgekomen, maar Cabotje leeft nog ergens samen met zijn Opa James Stenbeck.
Nou, dat zal wel weer wennen worden. Duurt dat nog lang dat we deze te zien krijgen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |