Nee hoor dat is gewoon de trendquote:Op woensdag 7 september 2005 12:40 schreef DarkDancer het volgende:
Ligt dit nu aan mij of worden de vrouwen gewoon lekkerder?
Laat die jongens toch gewoon met rust en ga studeren.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:40 schreef DarkDancer het volgende:
* DarkDancer vraagt zich wel af of de kontjes van de eerstejaars over een jaar nog zo fijn, klein en strak zijn
laat die jongen toch lekker dromen.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:08 schreef kareltje_de_grote het volgende:
jammer alleen dat ze jou niet zien staan
ik zit ook.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:08 schreef kareltje_de_grote het volgende:
jammer alleen dat ze jou niet zien staan
Dan heb je helemaal pech als ze je al zien staan vinden ze je alleen maar handig om hun huiswerk te laten maken wat jij vervolgens doet in de hoop ooit eens te mogen nuecken.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:10 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
ik zit ook.
naja, ik doe een vrouwenstudie dus dat komt wel goed (als ze maar niet zoals mijn lichting allemaal een vriend hebben)
komt omdat ik dit jaar op de UT ben gekomen, en dames volgen mij!!quote:Op woensdag 7 september 2005 13:03 schreef DarkDancer het volgende:
ondanks mijn sommige opmerkingen bedoel ik het serieus.
zit op de Utwente en dat is nou niet bepaald een uni die bekend staat om de schone dames!
dit jaar zijn er echt ontzettend veel mooie dames!
uhhhhh het lijkt er wel opquote:Op woensdag 7 september 2005 12:40 schreef DarkDancer het volgende:
Hallo allemaal,
de intro's zijn net geweest en de eerste collegeweek is begonnen!
op dit moment bevind ik me in de bieb dichtbij de ingang.
ik zie de hele tijd eerstejaars binnenwandelen en stuk voor stuk zijn ze superlekker.
je hebt voor elk wat wils, blondines, brunettes, krullend, sluik, alto, breezah, kak etc.
allemaal verschillend maar met een ding gemeen: superlekker!
Ligt dit nu aan mij of worden de vrouwen gewoon lekkerder?
* DarkDancer vraagt zich wel af of de kontjes van de eerstejaars over een jaar nog zo fijn, klein en strak zijn
welke opleiding dan?quote:Op woensdag 7 september 2005 13:24 schreef Woutey het volgende:
[..]
komt omdat ik dit jaar op de UT ben gekomen, en dames volgen mij!!![]()
nou, ik ben wel eens op een feestje geweest op het ut-terrein in de plaatselijke VestingBar.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:44 schreef Faceoff het volgende:
tja ik zit op stage, dus ik kan er op dit moemnt weinig over zeggen, maar k denk niet dat er hier in leeuwarden (op een ICT opleiding nota bene), veel meiden zullen rondlopen.
Dat is wel grappig inderdaad, eerstejaars meisjes die het wagen zich sexy te kleden naar de VB. Je bent meid, in een coltrui krijg je al aandacht genoegquote:Op woensdag 7 september 2005 14:54 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
nou, ik ben wel eens op een feestje geweest op het ut-terrein in de plaatselijke VestingBar.
was meer een feestje voor de campusmensen en die waren er ook zo'n beetje alleen maar.
we besloten toen om maar eens een kijkje te nemen.
ongeveer 100 kerels (nerds) en 2 vrouwen.
van een van die twee vrouwen bestaat er in onze groep nog steeds onenigheid of het nu een man of een vrouw was. de ander was, tja, ook heel erg mannelijk.
op zo'n avond kun je niet als lekkere meid in uitdagende kleding daar rondlopen want dan maak je taferelen mee die je normaal ook in iran zou meemaken
heb geen camera, alleen mijn gsm en die doet te lang over het maken van de foto'squote:
Zit ik ook.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:03 schreef DarkDancer het volgende:
ondanks mijn sommige opmerkingen bedoel ik het serieus.
zit op de Utwente en dat is nou niet bepaald een uni die bekend staat om de schone dames!
dit jaar zijn er echt ontzettend veel mooie dames!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |