quote:Pokemon / DBZ zijn te zien op TV.
Op dinsdag 22 juli 2003 10:06 schreef metalheadBOC het volgende:
waarom op een anime topic kom je altijd 400 keer DBZ en Pokemon tegen maar weinig van de andere anime's? er zijn er hier maar een paar die het over Neon Genesis of Ghost in the shell of Urotsokidoji (spelling??) hebben... volgens mij wordt de anime ook een beetje ondermijnd door de 2 bovengenoemde series...
That's why
quote:Huren, kan natuurlijk ook.
Op dinsdag 22 juli 2003 14:17 schreef Stinger__ het volgende:[..]
Pokemon / DBZ zijn te zien op TV.
De rest van de Anime's moet je of kopen (te duur) of downloaden (niet iedereen weet waar en hoe)That's why
quote:hehe...
Op maandag 21 juli 2003 20:16 schreef Retuobak het volgende:
mmmmh ben net beetje begonnen met anime kijken, had al japanse DBZ/DB-GT gezien en ben nu Gundam SEED aan het kijken. Wat zijn nog meer (niet al TE serieuze) series om te kijken?
Er zijn er nogal veel...
ik gebruik www.animenfo.com om te kijken of een animé wat is of niet. Je kunt zoeken op Genre, als je ongeveer weet wat je hebben wil.
mijn favoriet is de serie "cowboy bebop".
quote:ohja?
Op dinsdag 22 juli 2003 14:18 schreef victorinox het volgende:[..]
Huren, kan natuurlijk ook.
'k wist niet dat ze een behoorlijk aanbod te huren animé hadden bij de videotheek.
Ik download gewoon veel (meestal gloednieuwe en niet-gelicenceerde series), en koop af-en-toe een DVD'tje.
- Trigun 1 t/m 3
- Cowboy Bebop 1
- Lain 1 & 2
En heb nu op mijn harde schijf de volgende series staan:
- Naruto 1 t/m 42 + Special
- Love Hina 1 t/m 4
- Chobits 1 t/m 4
Waarvan ik de laatste nog moet gaan kijken ![]()
Aan mijn avatar kan de kenner wel zien welke serie mijn favoriet is!
Ook word ik moe van mensen die films als Akira en Ghost in the Shell manga noemen. Zelfs de uitgever in Nederland noemt een film als Ghost in the Shell manga. HALLO! Wakker Worden Baka-luitjes!! Zoiets noemen wij anime, dat geldt ook voor de FRS die de anime DVD's onder de noemer "manga" plakken. Manga is een Japanse strip / comic en anime is een Japanse animatie (bewegende beelden).
Dus wanna-be anime kijkers, verdiep je eens in echte animeseries. Check Animenfo (www.animenfo.com), zoals eerder aangegeven, lees bladen zoals het Nederlandse AniWay (www.aniway.nl) en het Amerikaanse Newtype USA (www.newtype-usa.com) en download eens een keer ongelicenseerde anime Animesuki (www.animesuki.com). Dan zul je zien dat er veel meer is dan die crap die DBZ en Pokemon heet.
Amen!
[Dit bericht is gewijzigd door CloudStrife op 28-07-2003 22:43]
En, damn ik moet echt eens een DVD speler gaan kopen, als je ziet wat er soms in de schappen ligt, echt kewl.
quote:Vooral om zelf te tekenen
Op maandag 28 juli 2003 22:44 schreef ArmaniMania het volgende:
Hentai is leuker
quote:Naruto = KUT KUT DRIEWERF KUT!
Op maandag 28 juli 2003 20:28 schreef BobbyDrake het volgende:
- Naruto 1 t/m 42 + Special
that concludes our informational message for today, thank you, please come again.
quote:Animenfo (de IMDB voor animé) geeft 'm anders een behoorlijk hoge score, hoor.
Op maandag 28 juli 2003 23:06 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
Naruto = KUT KUT DRIEWERF KUT!
that concludes our informational message for today, thank you, please come again.
misschien niet helemaal jouw "cup of tea", maar da's geen reden om 't af te kraken.
Komt bij dat je het recht niet hebt om welke serie dan ook zo zonder enige vorm van onderbouwing af te kraken...
quote:je vergeet 1 dingetje de uitgever van oa Ghost in the shell en Akira is Manga! Manga is dan wel een strip maar ook de naam van het bedrijf. zie ook manga website
Op maandag 28 juli 2003 22:40 schreef CloudStrife het volgende:
Ik word ook altijd nijdig van mensen die altijd aan komen kakken met die troep als DBZ, DB GT, Pokemon, Yu-Gi-Oh, Beyblade en die andere "Fox Kids Nederlands gesproken geknipte Japanse" animatieseries. Die mensen weten gewoon niet wat kwaliteitsanime is. Een serie als Neon Genesis Evangelion, Vision of Escaflowne, Gundam SEED, Scrapped Princess en Wolf's Rain is gewoon tig keer beter dan die smerige merchandise troep. Ik poep op Nederlands of Engels gesproken animeseries, want die klinken voor geen meter. Stelletje kinderen uit Gundam Wing op Yorin klinken als volwassen mensen.Ook word ik moe van mensen die films als Akira en Ghost in the Shell manga noemen. Zelfs de uitgever in Nederland noemt een film als Ghost in the Shell manga. HALLO! Wakker Worden Baka-luitjes!! Zoiets noemen wij anime, dat geldt ook voor de FRS die de anime DVD's onder de noemer "manga" plakken. Manga is een Japanse strip / comic en anime is een Japanse animatie (bewegende beelden).
Dus wanna-be anime kijkers, verdiep je eens in echte animeseries. Check Animenfo (www.animenfo.com), zoals eerder aangegeven, lees bladen zoals het Nederlandse AniWay (www.aniway.nl) en het Amerikaanse Newtype USA (www.newtype-usa.com) en download eens een keer ongelicenseerde anime Animesuki (www.animesuki.com). Dan zul je zien dat er veel meer is dan die crap die DBZ en Pokemon heet.
Amen!
quote:klopt, maar wanneer men het over manga-films heeft, wordt over het algemeen animé bedoeld. Noem het dan ook zo.
Op dinsdag 29 juli 2003 16:39 schreef metalheadBOC het volgende:[..]
je vergeet 1 dingetje de uitgever van oa Ghost in the shell en Akira is Manga! Manga is dan wel een strip maar ook de naam van het bedrijf. zie ook manga website
Manga zijn strips, animé zijn tekenfilms.
quote:Ja, dat komt door dat gekut van Manga Entertainment. In NL is de uitgever gewoon A-Video en die hadden als genre bij Ghost in the Shell ook gewoon Manga opgegeven. Stelletje lamers. Ik ben blij dat we Dynamic hebben, geven goede series uit en weten wat anime inhoud.
Op dinsdag 29 juli 2003 16:39 schreef metalheadBOC het volgende:[..]
je vergeet 1 dingetje de uitgever van oa Ghost in the shell en Akira is Manga! Manga is dan wel een strip maar ook de naam van het bedrijf. zie ook manga website
quote:Hehehehe, is dat effe lekker jammer voor jou dan!
Op maandag 28 juli 2003 23:06 schreef Kugari-Ken het volgende:Naruto = KUT KUT DRIEWERF KUT!
quote:FOTO'S !!!!!!
Op dinsdag 29 juli 2003 23:37 schreef ThE_ED het volgende:
* ThE_ED heeft een nadesico muurschildering
quote:Ze staan op mijn site alleen de linkjes zijn nog fout
Op woensdag 30 juli 2003 08:19 schreef ruudjuh31 het volgende:[..]
FOTO'S !!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |