abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 juli 2003 @ 20:16:08 #226
61587 Retuobak
My oh my!
pi_11919417
mmmmh ben net beetje begonnen met anime kijken, had al japanse DBZ/DB-GT gezien en ben nu Gundam SEED aan het kijken. Wat zijn nog meer (niet al TE serieuze) series om te kijken?
pi_11929876
waarom op een anime topic kom je altijd 400 keer DBZ en Pokemon tegen maar weinig van de andere anime's? er zijn er hier maar een paar die het over Neon Genesis of Ghost in the shell of Urotsokidoji (spelling??) hebben... volgens mij wordt de anime ook een beetje ondermijnd door de 2 bovengenoemde series...
Wii nr: 6970 8782 3230 1449
pi_11935373
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 10:06 schreef metalheadBOC het volgende:
waarom op een anime topic kom je altijd 400 keer DBZ en Pokemon tegen maar weinig van de andere anime's? er zijn er hier maar een paar die het over Neon Genesis of Ghost in the shell of Urotsokidoji (spelling??) hebben... volgens mij wordt de anime ook een beetje ondermijnd door de 2 bovengenoemde series...
Pokemon / DBZ zijn te zien op TV.
De rest van de Anime's moet je of kopen (te duur) of downloaden (niet iedereen weet waar en hoe)

That's why

dinsdag 22 juli 2003 @ 14:18:40 #229
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_11935413
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 14:17 schreef Stinger__ het volgende:

[..]

Pokemon / DBZ zijn te zien op TV.
De rest van de Anime's moet je of kopen (te duur) of downloaden (niet iedereen weet waar en hoe)

That's why

Huren, kan natuurlijk ook.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_12009739
quote:
Op maandag 21 juli 2003 20:16 schreef Retuobak het volgende:
mmmmh ben net beetje begonnen met anime kijken, had al japanse DBZ/DB-GT gezien en ben nu Gundam SEED aan het kijken. Wat zijn nog meer (niet al TE serieuze) series om te kijken?
hehe...

Er zijn er nogal veel...

ik gebruik www.animenfo.com om te kijken of een animé wat is of niet. Je kunt zoeken op Genre, als je ongeveer weet wat je hebben wil.

mijn favoriet is de serie "cowboy bebop".

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_12009776
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 14:18 schreef victorinox het volgende:

[..]

Huren, kan natuurlijk ook.

ohja?

'k wist niet dat ze een behoorlijk aanbod te huren animé hadden bij de videotheek.

Ik download gewoon veel (meestal gloednieuwe en niet-gelicenceerde series), en koop af-en-toe een DVD'tje.

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_12075276
Ik heb momenteel in mijn DVD collectie:

- Trigun 1 t/m 3
- Cowboy Bebop 1
- Lain 1 & 2

En heb nu op mijn harde schijf de volgende series staan:

- Naruto 1 t/m 42 + Special
- Love Hina 1 t/m 4
- Chobits 1 t/m 4

Waarvan ik de laatste nog moet gaan kijken
Aan mijn avatar kan de kenner wel zien welke serie mijn favoriet is!

maandag 28 juli 2003 @ 20:30:36 #233
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_12075310
Boogiepop Phantom In het bezit van de eerste 2 DVDs [volgens mij in totaal 6 afleveringen]. Spannend wel.
pi_12078677
Ik word ook altijd nijdig van mensen die altijd aan komen kakken met die troep als DBZ, DB GT, Pokemon, Yu-Gi-Oh, Beyblade en die andere "Fox Kids Nederlands gesproken geknipte Japanse" animatieseries. Die mensen weten gewoon niet wat kwaliteitsanime is. Een serie als Neon Genesis Evangelion, Vision of Escaflowne, Gundam SEED, Scrapped Princess en Wolf's Rain is gewoon tig keer beter dan die smerige merchandise troep. Ik poep op Nederlands of Engels gesproken animeseries, want die klinken voor geen meter. Stelletje kinderen uit Gundam Wing op Yorin klinken als volwassen mensen.

Ook word ik moe van mensen die films als Akira en Ghost in the Shell manga noemen. Zelfs de uitgever in Nederland noemt een film als Ghost in the Shell manga. HALLO! Wakker Worden Baka-luitjes!! Zoiets noemen wij anime, dat geldt ook voor de FRS die de anime DVD's onder de noemer "manga" plakken. Manga is een Japanse strip / comic en anime is een Japanse animatie (bewegende beelden).

Dus wanna-be anime kijkers, verdiep je eens in echte animeseries. Check Animenfo (www.animenfo.com), zoals eerder aangegeven, lees bladen zoals het Nederlandse AniWay (www.aniway.nl) en het Amerikaanse Newtype USA (www.newtype-usa.com) en download eens een keer ongelicenseerde anime Animesuki (www.animesuki.com). Dan zul je zien dat er veel meer is dan die crap die DBZ en Pokemon heet.

Amen!

[Dit bericht is gewijzigd door CloudStrife op 28-07-2003 22:43]

maandag 28 juli 2003 @ 22:43:52 #235
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_12078736
Dragonball en opvolgers is volgens mij wel de best verkopende anime/manga reeks die er is hoor Of toch iig een van de best verkopende.

En, damn ik moet echt eens een DVD speler gaan kopen, als je ziet wat er soms in de schappen ligt, echt kewl.

[KNE]-Mod
  † In Memoriam † maandag 28 juli 2003 @ 22:44:20 #236
47213 ArmaniMania
pi_12078750
Hentai is leuker
pi_12078781
Over Neon Genesis gesproken. Heeft iemand toevallig de allerlaatste aflevering van deze serie? Ik heb bijna alles gezien (1 grote marathon), maar heb de laatste helaas niet gezien!! Hulp! Ik wil graag weten hoe het afloopt!
"Any of you fuckin' pricks move and I'll execute every one of you motherfuckers! Got that?"
  maandag 28 juli 2003 @ 22:54:12 #238
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_12078997
quote:
Op maandag 28 juli 2003 22:44 schreef ArmaniMania het volgende:
Hentai is leuker
Vooral om zelf te tekenen
[KNE]-Mod
  maandag 28 juli 2003 @ 23:06:06 #239
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_12079298
quote:
Op maandag 28 juli 2003 20:28 schreef BobbyDrake het volgende:
- Naruto 1 t/m 42 + Special
Naruto = KUT KUT DRIEWERF KUT!

that concludes our informational message for today, thank you, please come again.

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_12079664
quote:
Op maandag 28 juli 2003 23:06 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

that concludes our informational message for today, thank you, please come again.

Animenfo (de IMDB voor animé) geeft 'm anders een behoorlijk hoge score, hoor.

misschien niet helemaal jouw "cup of tea", maar da's geen reden om 't af te kraken.

Komt bij dat je het recht niet hebt om welke serie dan ook zo zonder enige vorm van onderbouwing af te kraken...

pi_12087511
Naruto is zeker wel leuk.
Hentai zuigt.
En over die laatste aflevering van Evangelion. Die hoef je niet persé te zien, want als je het echte einde wilt zien moet je de film gaan bekijken, End of Evangelion.
  dinsdag 29 juli 2003 @ 12:00:56 #242
27648 Weakling
available in strong mint
pi_12087848
Na bijna een jaar dubben over SE:Lain (mijn post hierover is alweer van augustus 2002) heb ik de complete serie gisteren besteld. Als ik eenmaal de stap neem, dan doe ik het ook meteen goed. Fingers crossed dat ik het leuk ga vinden. Maar de voortekenen zijn tot nu toe goed ...
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_12094581
quote:
Op maandag 28 juli 2003 22:40 schreef CloudStrife het volgende:
Ik word ook altijd nijdig van mensen die altijd aan komen kakken met die troep als DBZ, DB GT, Pokemon, Yu-Gi-Oh, Beyblade en die andere "Fox Kids Nederlands gesproken geknipte Japanse" animatieseries. Die mensen weten gewoon niet wat kwaliteitsanime is. Een serie als Neon Genesis Evangelion, Vision of Escaflowne, Gundam SEED, Scrapped Princess en Wolf's Rain is gewoon tig keer beter dan die smerige merchandise troep. Ik poep op Nederlands of Engels gesproken animeseries, want die klinken voor geen meter. Stelletje kinderen uit Gundam Wing op Yorin klinken als volwassen mensen.

Ook word ik moe van mensen die films als Akira en Ghost in the Shell manga noemen. Zelfs de uitgever in Nederland noemt een film als Ghost in the Shell manga. HALLO! Wakker Worden Baka-luitjes!! Zoiets noemen wij anime, dat geldt ook voor de FRS die de anime DVD's onder de noemer "manga" plakken. Manga is een Japanse strip / comic en anime is een Japanse animatie (bewegende beelden).

Dus wanna-be anime kijkers, verdiep je eens in echte animeseries. Check Animenfo (www.animenfo.com), zoals eerder aangegeven, lees bladen zoals het Nederlandse AniWay (www.aniway.nl) en het Amerikaanse Newtype USA (www.newtype-usa.com) en download eens een keer ongelicenseerde anime Animesuki (www.animesuki.com). Dan zul je zien dat er veel meer is dan die crap die DBZ en Pokemon heet.

Amen!

je vergeet 1 dingetje de uitgever van oa Ghost in the shell en Akira is Manga! Manga is dan wel een strip maar ook de naam van het bedrijf. zie ook manga website
Wii nr: 6970 8782 3230 1449
pi_12095475
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 16:39 schreef metalheadBOC het volgende:

[..]

je vergeet 1 dingetje de uitgever van oa Ghost in the shell en Akira is Manga! Manga is dan wel een strip maar ook de naam van het bedrijf. zie ook manga website

klopt, maar wanneer men het over manga-films heeft, wordt over het algemeen animé bedoeld. Noem het dan ook zo.

Manga zijn strips, animé zijn tekenfilms.

pi_12097394
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 16:39 schreef metalheadBOC het volgende:

[..]

Ja, dat komt door dat gekut van Manga Entertainment. In NL is de uitgever gewoon A-Video en die hadden als genre bij Ghost in the Shell ook gewoon Manga opgegeven. Stelletje lamers. Ik ben blij dat we Dynamic hebben, geven goede series uit en weten wat anime inhoud.
pi_12102987
quote:
Op maandag 28 juli 2003 23:06 schreef Kugari-Ken het volgende:

Hehehehe, is dat effe lekker jammer voor jou dan!
  dinsdag 29 juli 2003 @ 23:37:47 #247
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_12103449
* ThE_ED heeft een nadesico muurschildering
[KNE]-Mod
  woensdag 30 juli 2003 @ 08:19:26 #248
15263 ruudjuh31
trots op z'n dochtertje!!
pi_12106765
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 23:37 schreef ThE_ED het volgende:
* ThE_ED heeft een nadesico muurschildering
FOTO'S !!!!!!
An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing. - Murphy's Law
  woensdag 30 juli 2003 @ 10:39:27 #249
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_12108615
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 08:19 schreef ruudjuh31 het volgende:

[..]

FOTO'S !!!!!!

Ze staan op mijn site alleen de linkjes zijn nog fout
[KNE]-Mod
  woensdag 30 juli 2003 @ 10:40:52 #250
3936 ThE_ED