abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 maart 2007 @ 11:29:41 #201
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_47783972
nu ook op TT dat hij definitief stopt. wat zonde, een heel groot sportman met een heel groot hart en ongelooflijk veel wilskracht.
ook wel een beetje ondergewaard. ik denk toch dat hij beter is geweest dan Haarhuis, Siemerink en Eltingh, terwijl die veel meer in de spotlights hebben gestaan.

Sjeng, het ga je goed.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_47786046
Jammer .
pi_47787337
Tja het zat er natuurlijk aan te komen... Hij kan natuurlijk wel terug kijken op een goede carriere vooral met ik dacht 2 of 3 keer bij de beste 8 op Wimbledon.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 29 maart 2007 @ 13:28:54 #204
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47788491
goede tennisser, als zn lichaam ietsje meer had meegewerkt hadden we jarenlang een Nederlander in de top 10 gehad.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_47788555
Ondergewaardeerde speler idd.

Geweldige carriere gehad, gezien zijn beperkingen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_47788918
Mooie reacties, mensen. Die verdient Sjeng in mijn ogen vololedig. Sjeng, het ga je goed!
Paan!
pi_47794244
Erg jammer. Alles denk ik wel uit zijn carriere gehaald. Drie keer kwartfinale Wimbledon, een keer een halve finale US Open (waar hij een setpoint kreeg tegen de latere winnaar Sampras). Negen toernooizeges, erg knap voor een Nederlander.

Sjeng .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_47794435
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 15:34 schreef RayMania het volgende:
Erg jammer. Alles denk ik wel uit zijn carriere gehaald. Drie keer kwartfinale Wimbledon, een keer een halve finale US Open (waar hij een setpoint kreeg tegen de latere winnaar Sampras). Negen toernooizeges, erg knap voor een Nederlander.

Sjeng .
Sjeng op Super Saturday tussen alleen maar grote namen

Sjeng, nuchtere jongen
pi_47807018
Ik zal 'm erg missen. Heb vaak genoten tijdens een wedstrijd van hem. ;'(
pi_47808667
Ik kan me al die kwartfinales en die halve finale nog zo goed heugen. Jammer dat hij altijd zo werd ondergewaardeerd. Misschien was dat ook wel zijn kracht.
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_47809020
tsja het zat er dus al lang aan te komen. Ik denk dat zijn soort spel ook wel erg belastend is, maar ja als je geen overkwaliteit hebt moet je meer lopen. Gezien zijn kwaliteiten heeft hij het erg goed gedaan en ik denk dat hij met wat meer geluk een finale van een grandslam had kunnen halen.
In de semis van de US open tegen een sampras in topvorm, in de kwart van wimbledon 2x tegen federer, de beste grastennis. Aan de andere kant is bijna 10 atp overwinningen veel voor een niet top 10 speler. Hij heeft het gewoon goed gedaan, daarnaast denk ik dat hij voor een tennisser ook niet dom is, dus het komt verder ook wel goed met hem denk ik.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_47810491
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 21:57 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik kan me al die kwartfinales en die halve finale nog zo goed heugen. Jammer dat hij altijd zo werd ondergewaardeerd. Misschien was dat ook wel zijn kracht.
Ik voel je pijn, swa.
pi_47810785
Mooi portret bij het sportjournaal
pi_47811513
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 15:38 schreef snellejelle het volgende:

[..]

Sjeng op Super Saturday tussen alleen maar grote namen

Sjeng, nuchtere jongen
Sjeng
  vrijdag 30 maart 2007 @ 00:48:26 #215
81412 Werner_Koekoeksklok
Tikt nog steeds...
pi_47816012
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:48 schreef snellejelle het volgende:
Mooi portret bij het sportjournaal
Niet terug te kijken op uitzendinggemist.nl
Heeft iemand het opgenomen? Komt het op youtube? Zou het graag nog eens willen zien....
Paan!
pi_47816921
De wedstrijd tegen phillipoussis (Wimbledon) is gewoon heilig voor mij.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 10:07:10 #217
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_47821395
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 00:48 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:

[..]

Niet terug te kijken op uitzendinggemist.nl
Heeft iemand het opgenomen? Komt het op youtube? Zou het graag nog eens willen zien....
http://www.nos.nl/nosstudiosport/beeld_en_geluid/
Bovenaan.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 10:21:05 #218
81412 Werner_Koekoeksklok
Tikt nog steeds...
pi_47821834
quote:
Oeh, dank je! Je bent een held.
Paan!
pi_47848310
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:04 schreef komrad het volgende:
tsja het zat er dus al lang aan te komen. Ik denk dat zijn soort spel ook wel erg belastend is, maar ja als je geen overkwaliteit hebt moet je meer lopen. Gezien zijn kwaliteiten heeft hij het erg goed gedaan en ik denk dat hij met wat meer geluk een finale van een grandslam had kunnen halen. ...
Meer geluk? Hij was te broos voor absoluut toptennis. Quotes...
quote:
"Ik heb van Agassi, Krajicek en Hewitt altijd veel lof gekregen. Dat hielp mij erg, maar het legde ook een druk op me. Als zij zeggen dat ik zo goed ben, waarom sta ik dan niet zo hoog, vroeg ik me af."
quote:
Er zijn veel wedstrijden die Schalken niet licht zal vergeten. De drie verloren kwartfinales op Wimbledon bijvoorbeeld. En dan zijn eerste partij tegen Jim Courier in 1996 in Moskou. "Hij baalde zo van die nederlaag, dat hij mij na afloop te lijf wilde gaan. Hij was echt van plan om mij te slaan. Ik weet nog dat ik zo van slag was, dat ik in mijn hotel ben gaan douchen."
pi_56827903
Sjeng is terug .
quote:
Nieuwe wedstrijd voor Schalken: tennismode
Door STEFAN RAATGEVER

ROTTERDAM - Voor Sjeng Schalken is het wennen. Na twee jaar waarin de tuininrichting, de decoratie van zijn nieuwe huis en het vaderschap zijn agenda bepaalden is hij terug in Ahoy. Niet als speler, zelfs niet als coach of tv-commentator. Schalken is deze week gastheer van zijn eigen kledingstand. Het naar hem vernoemde merk mikt na enkele anonieme jaren op het grote publiek.

De tennismodelijn was geestelijk eigendom van echtgenote Ricky, maar nu ze in verwachting is van hun tweede kind is Schalken plots mode-tycoon. Dat betekent deze week sjouwen met kledingrekken en uitleg geven over de gebruikte motieven en stof (‘Voel eens; kwaliteit, hoor.’). Maar op de eerste dag vooral ook babbeltjes met bezoekers die meer interesse tonen in een foto met de ex-tennisser, dan in zijn handelswaar. ,,Als Sjeng zelf de stand bemant, is het ineens stukken drukker,’’ zegt verkoper Maurice.

Schalken – nette bril, chique wollen trui en corduroy pantalon – wil zijn echtgenote ontlasten. ,,Ricky regelde logistiek en ontwerp en reisde naar buitenlandse fabrieken voor overleg. Ze deed alles en dat was te veel.’’ Daarom springt hij bewust bij. ,,Ik had een rustig leven. Af en toe voetballen met mijn vrienden en veel tijd voor mijn dochter Jackie. In het begin was ik geen baby-type, nu geniet ik ervan. Tennissen doe ik vanwege een rugblessure niet meer. Toch verlang ik weer naar de druk van presteren. De kick van iemand zien in een trainingsjack van Sjeng Sports is bijna net zo groot als het winnen van een partij.’’

Wie een Sjeng-shirtje uitzoekt, kiest voor klassiek en betrouwbaar. Logisch, vindt Schalken. ,,Als speler droeg ik de Sampras-lijn van mijn sponsor. De Agassi-variant was mij te flashy.’’ Hij is zeer gemotiveerd. ,,Vroeger was de opponent de onzekere factor. Nu is de consument degene over wie ik geen algehele controle heb.’’

pi_56850317
Paan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')