Zeiden ze dat ook niet eens over Krajicek? Meen eens iets te herinneren dat Agassi ooit zoiets zei over Krajicek: "Als die gast aan tennis denkt raakt ie al geblesseerd."quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:11 schreef Norrage het volgende:
Geblesseerde spelers krijgen ook altijd protected rankings...Schalken valt daar wel onder bij de grand slams dus mee blijven doen zal hem wel lukken, maar ik denk niet hij het ooit nog kan..Die gast is gewoon van porselein :/
quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zeiden ze dat ook niet eens over Krajicek? Meen eens iets te herinneren dat Agassi ooit zoiets zei over Krajicek: "Als die gast aan tennis denkt raakt ie al geblesseerd."
Paar jaar later won ie Wimbledon naar het schijnt.
Dan ben je niet echt blessuregevoelig, of welquote:Schalken naar tweede ronde
PARIJS (ANP) - Sjeng Schalken heeft de tweede ronde op Roland Garros bereikt.
De als twaalfde geplaatste Limburgse tennisser versloeg Scott Draper vandaag in vier sets, 6-2 6-4 3-6 6-4. De Australiër, nummer 109 van de wereld, kwam op een wildcard de grand slam binnen.
Schalken (26) begon vandaag in Parijs aan zijn 32e opeenvolgende grand slam en zijn achtste Roland Garros. Zijn beste prestaties in Parijs dateren uit 1999 en 2002 toen hij de derde ronde haalde.
In de tweede ronde speelt Schalken tegen Fabrice Santoro. De Fransman won vandaag in drie sets van de Amerikaan Michael Chang.
(27 mei 2003)
duidelijk.quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:16 schreef Butra het volgende:
Ram is natuurlijk wel een topper in wording.
Het schijnt dat hij samen met Raemon Sluiter op vakantie is. Tijdens het avondeten kwamen beide heren tot de conclusie dat het voor een voormalige top 50-speler best treurig is als je in de eerste ronde van een Challengertoernooi uitgeschakeld wordt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:56 schreef Butra het volgende:
Volgens mij is Sjeng deze week vrij. Hij zal wel moe zijn na al die wedstrijden van de afgelopen weken.
kijk, Federer en Hewitt spelen ook niet week in, week uit.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:56 schreef Butra het volgende:
Volgens mij is Sjeng deze week vrij. Hij zal wel moe zijn na al die wedstrijden van de afgelopen weken.
Ik vind hem echt goed op dit moment. Vorige week ging het wel fout tegen John Paul Fruttero, maar die staat dan ook nummer 306 op de wereldranglijstquote:Dit is een van de vele sjeng schalken fansites
Vind jij Sjeng ook zo goed op dit moment of vind je hem wat minder zeg het tegen me.
ik heb hem inderdaad gezien, het zit hem ook niet meequote:Op zondag 21 augustus 2005 16:55 schreef evert het volgende:
iemand sjeng vrijdag gezien bij sportjournaal? heb heel veel bewondering voor zijn inzet om terug te komen!
quote:
Sjeng ....quote:Mijn terugkeer op de baan laat op zich wachten door een hernia, helemaal onderin mijn rug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |