Met alle respect Tain, maar waar in de PSP topics zie jij linkjes naar downgraders/homebrew/launchers?quote:Op donderdag 8 september 2005 12:10 schreef Tain het volgende:
Even voor de goede orde:
Het bespreken van een downgrader/launcher of het geven van linkjes hiernaartoe valt onder hetzelfde kopje als modchips en warez in de FAQ en zijn dus niet gewenst op het forum. Helaas valt hieronder dus ook homebrew.
die zijn er niet meer, posts met vragen naar de linkjes of de 'foute' linkjes zelf worden weggedit.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:14 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Met alle respect Tain, maar waar in de PSP topics zie jij linkjes naar downgraders/homebrew/launchers?
Ik heb de topics nog even nagelezen, maar ik kan ze niet vinden. Misschien ziet opa ze wel over het hoofd..![]()
Geef jij eens een linkje naar zo'n posting?
Let wel; Een filmpje van een downgrader is niets illegaals aan.
Zo wel, kan Fok! ook alle 'funny clips' filmpjes oid in bv [onz] gaan bestraffen.
www.psphacks.netquote:Op donderdag 8 september 2005 15:19 schreef Little_Meanie het volgende:
kan iemand een lijstje geven van de beste PSP sites (sites die over PSP gaan en niet sites die geoptimaliseerd zijn om op PSP te bekijken)?
En wat zijn 'foute' linkjes? Bedoelt men hier (in)directe links naar warez mee?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:17 schreef Tain het volgende:
[..]
die zijn er niet meer, posts met vragen naar de linkjes of de 'foute' linkjes zelf worden weggedit.
Heb de PSP ook nog niet in huis.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:29 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik ook een 1GB Sandisk MS besteld voor 97,06 om precies te zijn bij mnm-computers.nl. En ik heb m'n PSP nog nie eens.
Bedankt! Staat nu ook tussen mijn favorieten.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:32 schreef BIGGI het volgende:
Hier nog wat wallpapers!
http://www.plasmadesign.co.uk/PSP.htm
http://www.plasmadesign.co.uk/Images/ZIPS/PSPWallpapers.zip
http://interfacelift.com/psp/
6 pagina's tot nu toe
Ik heb iemands PSP laten vastlopenquote:Op donderdag 8 september 2005 16:29 schreef Max-Westerman het volgende:
Hebben sommige mensen hier wel 's last van vastlopers?
Het is me al 3x gebeurt
1x toen ik een game afsluite
En 2x toen ik de internet browser gebruikte
Had ik met Ridge Racer ookquote:Op donderdag 8 september 2005 16:40 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Mijn PSP is nog nooit vastgelopen..
Wel een keer lege accu bij Lumines![]()
gisteravond 1x met de internetbrowser...quote:Op donderdag 8 september 2005 16:29 schreef Max-Westerman het volgende:
Het is me al 3x gebeurt
Net zoals vroegâh op de brommer !quote:Op donderdag 8 september 2005 18:24 schreef Xrenity het volgende:
Vast lopers op een handheldMoet niet veel gekker worden
Met 55 Mhz kan idd niets vastlopen, omdat t niet eens looptquote:Op donderdag 8 september 2005 18:24 schreef Xrenity het volgende:
Vast lopers op een handheldMoet niet veel gekker worden
hap hapquote:Op donderdag 8 september 2005 18:35 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Met 55 Mhz kan idd niets vastlopen, omdat t niet eens loopt![]()
Ik had vandaag twee keer een vastloper. Maar ik mag niet klagen, ik heb geen dooie pixels!quote:Op donderdag 8 september 2005 16:29 schreef Max-Westerman het volgende:
Het is me al 3x gebeurt
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:35 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Met 55 Mhz kan idd niets vastlopen, omdat t niet eens loopt![]()
Absoluut, helemaal mee eens, maar ac!d?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:46 schreef Sickert het volgende:
mgs owned
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |