staan een van z'n remixes op het depeche mode remix album?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:32 schreef RichardQuest het volgende:
- Strict Machine
- Train
- The Golden Path
- Enjoy The Silence
Nou...
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:52 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
staan een van z'n remixes op het depeche mode remix album?
1. Nooit van gehoordquote:Op donderdag 8 september 2005 07:22 schreef RichardQuest het volgende:. Hmm, dan heb ik het verkeerd ingeschat....ik ben wel een beetje fan van z'n remixes.
Verloren punten dan maar: Het was Ewan Pearson.
Waar trad The Mission op?
Fez club in Reading bij mij om de hoek. Klein zaaltje, kunnen maar 250 man in of zo.quote:Op donderdag 8 september 2005 07:22 schreef RichardQuest het volgende:. Hmm, dan heb ik het verkeerd ingeschat....ik ben wel een beetje fan van z'n remixes.
Verloren punten dan maar: Het was Ewan Pearson.
Waar trad The Mission op?
Die van Kaiser Chiefs en Nine Black Alps bedoel je?quote:Op donderdag 8 september 2005 09:04 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Hoe was het optreden?
Die ookquote:Op donderdag 8 september 2005 09:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die van Kaiser Chiefs en Nine Black Alps bedoel je?
Nine black alps was erg leuk en Kaiser chiefs was 1 groot feest!quote:Op donderdag 8 september 2005 09:16 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Die ookmaar ook The Mission.
ze zijn op tour om hun nieuwe dvd te promoten maar ik had ze eigenlijk niet in Reading verwacht omdat ik dacht dat ze groter zouden zijn dan dit kleine zaaltje. Alhoewel ik daar vorig jaar ook Therapy? gezien heb..... Concert was wel ok, heel veel oud werk en Wayne Hussey hing zoals gewoonlijk de arrogante rockstar uitquote:Op donderdag 8 september 2005 08:56 schreef peaceman het volgende:
Heeft The Mission dan maar 1 optreden gehad ofzo
Ah, dus de vraag van RQ was eigenlijk: waar was het concert van The Mission in 2005, begriijp ik het dan goed?quote:Op donderdag 8 september 2005 09:25 schreef bartrid het volgende:
[..]
ze zijn op tour om hun nieuwe dvd te promoten maar ik had ze eigenlijk niet in Reading verwacht omdat ik dacht dat ze groter zouden zijn dan dit kleine zaaltje. Alhoewel ik daar vorig jaar ook Therapy? gezien heb..... Concert was wel ok, heel veel oud werk en Wayne Hussey hing zoals gewoonlijk de arrogante rockstar uit
ik begrijp er niks meer vanquote:Op donderdag 8 september 2005 09:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah, dus de vraag van RQ was eigenlijk: waar was het concert van The Mission in 2005, begriijp ik het dan goed?
Ik ook niet, vandaar mijn vraag..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |