quote:
Op donderdag 12 januari 2006 09:49 schreef Foeske het volgende:Ja, dat Alison verhaal kennen we nu ook wel...
Maarre, hoor ik net goed dat Jordan zei dat Paul Cabot uit het vuur had gehaald of zoiets? En dat Paul en Rosanna daardoor weer bevriend zijn? Dat heb ik namelijk even gemist, kan iemand me bijpraten?
Craig had Cabot meegenomen en samen met een "babysitter" in een soort hotelkamer gelaten. Vervolgens wilde hij Rosanna overhalen om te gaan trouwen, dan zouden ze weer een gezin worden. Paul was er ondertussen na de modeshow achter gekomen waar Cabot verstopt was door een nummer van Craig na te trekken ofzo en hij ging naar de hotelkamer toe.
Daar vond hij Cabot maar werd door de babysitter neergeslagen met een lamp, door de vonken van die lamp ontstond er echter brand en terwijl Paul bewusteloos op de vloer lag nam de babysitter de benen en liep Cabot in de kamer achter.
Ondertussen stonden Rosanna, Craig, Carly, Lucy etc. ruzie te maken over dat Craig moest zeggen waar hij de baby hield, Lucy was er via haar telefoon achtergekomen (ik denk via Paul ofzo, dat was me niet duidelijk, iig had Craig haar eerst gebeld op die tel) en toen gingen ze daar massaal heen.
Eenmaal daar aangekomen bleek dat die hele kamer in de fik stond en ze dachten dat er niemand binnen was, totdat ze Cabot hoorden huilen, ze konden er alleen niet in, want extra zuurstof zou de boel kunnen laten ontploffen. Paul was gelukkig wakker geworden en heeft toen met Cabot (die er wel erg nep uitzag tijdens de brand btw
![]()
) de deur eruit gebeukt en zo Cabots leven gered.
En toen was Rosanna erg blij
[ Bericht 1% gewijzigd door flubub op 12-01-2006 11:52:45 ]