SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:38 schreef Smittend het volgende:
Maar Katie gaat trouwen met......Great, goed dat je d'r niks inzette, want ik had je spoiler niet gelezen, maar toen ik je wilde quoten zag ik toch wat je had geschreven. Anyway, dit is dus nog steeds een spoiler en daar ben ik niet zo blij mee. Zeg dan liever niks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze kan toch ook hertrouwen met Simon..bijv..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:31 schreef Foeske het volgende:
[..]
Great, goed dat je d'r niks inzette, want ik had je spoiler niet gelezen, maar toen ik je wilde quoten zag ik toch wat je had geschreven. Anyway, dit is dus nog steeds een spoiler en daar ben ik niet zo blij mee. Zeg dan liever niks!![]()
Nee , ik vind dat mensen die geen spoilers willlen lezen hier volkomen in hen recht staan,men mag zich daar over opwinden. Er is hier per slot een aparte spoiler topic van ATWT klik op link hieronderquote:Op zondag 15 januari 2006 10:28 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ze kan toch ook hertrouwen met Simon..bijv..
Maak je niet zo druk...trouwen is toch leuk?
O.k. ik zal het niet meer doenquote:Op zondag 15 januari 2006 14:35 schreef Foeske het volgende:
Ben niet iemand die zich snel druk maakt, en zo'n groot probleem maak ik hier nou ook weer niet van. Ik vraag gewoon vriendelijk of dit soort kleine spoilertjes ook achterwege gelaten kunnen worden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:17 schreef JohnDDD het volgende:
hebben jullie al gehoord datATWT Spoilertopic (deel 4)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:17 schreef JohnDDD het volgende:
hebben jullie al gehoord datomg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het was toch allang duidelijk dat stenbeck erachter zit? Hij volgt Jordan al sinds zn geboorte. Als je wilt weten waarom hij het doet moet je ff in het atwt spoilertopic kijkenquote:Op zondag 22 januari 2006 16:37 schreef Marloes het volgende:
Nouja om maar even ontopic te gaan: weet iemand of stenbeck er idd achter zit en waarom hij dit dan doet met rosanna en cabot?
Dat vroeg ik me nou ook af...quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wanneer gaat Margo nou seksen met die kerel
Vandaag was ie er weerquote:Op zondag 22 januari 2006 17:07 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me nou ook af...![]()
vindt trouwes dat Dusty Donovan veel te weinig in de serie voorkomt de laatste tijd! Hij is de smaakmaker vind ik!![]()
ze doen het, volgens mijquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
De vraag van vandaag:
Doet ze 't of doet ze 't niet!?
Ik hoop het niet, ik vind het zo'n vieze glijerquote:
ze hebben het nog niet gedaan, ben benieuwd of ze de verleiding kan weerstaabn in die douchquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, ik vind het zo'n vieze glijer
ja hehe talking about the devil... zullen we maar zeggen en margo is em inmiddels tegengekomen in de sauna...quote:
ja idd, dus hij speelt zijn rol iig goedquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:01 schreef Koningin het volgende:
Ik vind het ook een vervelend glad mannetje, die Doc.
Haha dat is zekers wel het geval alleen is het irritant goedquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja idd, dus hij speelt zijn rol iig goed
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:47 schreef JohnDDD het volgende:
Die Margo moet gewoon eens vooroverbuigen en dan die dikke zwarte boner in zich laten komen.
Ja, idd, zoiets dacht ik al vanaf het begin dat ze zwanger wilde wordenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jessica![]()
![]()
Oooohhhh en dan wordt ze vast zwanger en dan weet ze niet van wie het is![]()
+1 voorspelbaar
ze waren aan het tongen(vergeef mij de uitdrukking majesteit) bij de aftiteling.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:48 schreef Koningin het volgende:
Is Jessica met Doc het bed ingedoken????
Dat zag ik ook, maar dat is met de huidige technieken natuurlijk snel gefixed.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:22 schreef maril het volgende:
Cabot heeft bruine ogen die andere blauwe, trouwens de vorige cabot was het leukst
Er zijn maar twee kinderen de mooiste.......de mijne natuurlijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat zag ik ook, maar dat is met de huidige technieken natuurlijk snel gefixed.
De vorige Cabot vond ik écht zo'n lelijk kind
Die vorige Cabot vond ik zon schattig en cool kindjequote:Op woensdag 8 februari 2006 17:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat zag ik ook, maar dat is met de huidige technieken natuurlijk snel gefixed.
dit was de vorige Cabot ieder zijn mening natuurlijk maar Lelijk neee toch?quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik moest dan elke keer aan dit plaatje denken:quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:42 schreef maril het volgende:
[..]
dit was de vorige Cabot ieder zijn mening natuurlijk maar Lelijk neee toch?
[afbeelding]
En hoe is dat afgelopen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
En nu is er wel wat meer actie te zien
Oeh! En nu staat Margo voor z'n deur, terwijl Jessica nog binnen is.
Prachtig
Margo werd uiteindelijk weggestuurd want Jessica en Doc zijn dus met elkaar naar bed gegaan.quote:
Ze wilde Margo waarschuwen dat Tom haar zochtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:08 schreef Koningin het volgende:
Hoe komt Jessica in een keer bij Doc terecht? Of heb ik dat gemist?
Dat bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze wilde Margo waarschuwen dat Tom haar zocht
Omdat het een ordinaire slet is? Eerst Marshall, nu Doc. Ontrouwe bitch.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:31 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet.
Ze is toch bij Ben? Waarom stort ze zich ineens in de armen van Doc?
Datte. En omdat ze volgens mij niet echt van Ben houdt... De keuze werd destijds ineens veel makkelijker toen Marshall uit 't raam kieperde.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:34 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Omdat het een ordinaire slet is? Eerst Marshall, nu Doc. Ontrouwe bitch.
Ze was verdrietig toen ze Margo ging waarschuwen(voor Tom, die Margo zocht) over die bevruchtingsbehandeling en kwam toen alleen met Doc in die huurappartement te staan, Ben Wou dat ze er even mee stopte, en van het een kwam het ander ze vree met Doc voor ze er erg in had.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:31 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet.
Ze is toch bij Ben? Waarom stort ze zich ineens in de armen van Doc?
broertje van Katey zeker? Ik vind die Australier ook steeds iritanter worden met zn k*taccentquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:29 schreef Briejtjuh het volgende:
de enige hilarische persoon uit de soap is henry
Ik vind het prima, 't mens begon me mateloos te irriterenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:41 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Vond het trouwes wel erg snel afgedaan met Pilar! the witch is dead evrybody is happy![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |