Courtney die had toch iets met die ene knul, die fotograaf die een tijdje in een rolstoel heeft gezeten? Zoon van euh... Kim? Shit, hoe heet ie ook alweer? Andy!quote:Op donderdag 15 september 2005 12:08 schreef Babettie het volgende:
Nog eentje uit de goeie ouwe tijd.... toen ATWT na middernacht werd herhaald!!![]()
Vanaf toen ben ik het gaan volgen en eigenlijk baal ik nog steeds een beetje dat het niet meer om middernacht wordt uitgezonden!
En nog wat uit de oude doos: Elly & Kirk, donkere Rosanna met blonde Mike, vele Paulen geleden met hoe heet ze ook alweer? Courtney ofzo? Of ga ik nu echt te ver terug?![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:54 schreef MiLalaa het volgende:
Ik vind Mike behoorlijk triest. Hij heeft nog nooit iets stoers gedaan, behalve desperaat achter Katie aanlopen... Nee doe mij maar Simon!
Meneer de blonde, ruige bouwvakker in de strakke spijkerbroek met z'n stoppelbaard.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:25 schreef JohnDDD het volgende:
[..]Mike was vroeger echt een stoere gast joh.
helemaal mee eensquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:21 schreef JohnDDD het volgende:
Ik hield nooit van Rosanna maar haar huilbui gisteren was heel overtuigend
Ik stond op het punt mee te gaan jammeren dat Cabot niet weg mocht, en dat het allemaal de schuld van Craig was! Vond haar erg overtuigend acteren.quote:
Ik denk dat dat drankje een date-rape drankje is ..maar ze gaat (denk ik) niet met Clark mee, maar met Aaron.....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:26 schreef flubub het volgende:
Clark..die engerd van Lucy..hele tijd van die geniepige opmerkingen 8er dr rug om en dan dat ene wat ie in haar drankje deed...kan nooit goed zijn..
Godzijdank dat Paul er was...bluhh vieze Clark, dat had ie dan vast ook bij die ex gedaan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:54 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ik denk dat dat drankje een date-rape drankje is ..maar ze gaat (denk ik) niet met Clark mee, maar met Aaron.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |