nou, da's ergquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:23 schreef QyRoZ het volgende:
3. (3) QyRoZ 113364 ( + 92 )
En dat op een werkdag, op mn werk kan ik niet FOK!ken.
Ik ook volgens mij maar ik weet het niet zekerquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Volgens mij sta ik wel in de dagstaat vandaag
kijkquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mij misschien toen ik op vakantie was... ik ben geloof ik in juli nog ff van 20 naar 22 gezakt..
ja ik vast ook welquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Volgens mij sta ik wel in de dagstaat vandaag
Mwoa lastquote:
ik houd er niet van om ingehaald te wordenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa lasthet is maar waar je voor gaat
Ik zie jou en mij nog weleens 1 en 2 worden op zich hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:15 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik houd er niet van om ingehaald te worden
ik kijk niet zo ver vooruitquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie jou en mij nog weleens 1 en 2 worden op zich hoor
Objects in rear view mirror are closer than they appearquote:
1 van onze autos heeft idd zo' n enorm vergrotende zijspiegelquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Objects in rear view mirror are closer than they appear
[afbeelding]
Maak jij je nou maar druk om DASOOquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:51 schreef SpeedyGJ het volgende:zeg doe dit even in GCSC
Nu begrijp ik waarom deze reeks zo snel gaan, volgens mij zijn er maar 40 delen alleen echt als posten gebruikt, de overige voor SC
maar je hebt wel gelijkquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:51 schreef SpeedyGJ het volgende:zeg doe dit even in GCSC
Nu begrijp ik waarom deze reeks zo snel gaan, volgens mij zijn er maar 40 delen alleen echt als posten gebruikt, de overige voor SC
Vandaar dat de afstand tussen ons alleen maar groter wordquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:15 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik houd er niet van om ingehaald te worden
En tussen ons alleen maar kleinerquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vandaar dat de afstand tussen ons alleen maar groter word
Ik wil niet dat je over me heen gaat hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En tussen ons alleen maar kleiner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |