quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:13 schreef Mirel het volgende:
Schijt aan die intro's, nou hoef ik telkens niet uit fullscreen te gaan om door te spoelen.
Precies, maar als ik hem was en ook zo'n vrouw voor me kreeg, dan zou ik hetzelfde doen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Die Silas is gewoon een regelrechte milf-hunter.![]()
Ooit, misschien. Op RTL wordt de serie 's vrijdags om 21:30 uitgezonden, maar die zijn nog bij seizoen 1. De users hier bij seizoen 4.quote:
En ze vond het nog lekker ook, de sletquote:
Wel tof, eindelijk wat afwisseling in de serie.iquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:29 schreef planethugo het volgende:
Doug en Andy gaan dus in de illegalenhandel
Anders vooral. Lastig te beoordelen, omdat S04 het eerste seizoen is dat ik per week bekijk (de rest in vrij korte tijd op BRD gekeken) en ik hou er niet zo van om per week te kijken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:02 schreef mr.marcus het volgende:
vraag is: is serie 4 wel net zo leuk als de overige?
Het is al op tv zag ik. Ben nu zelf al bij seizoen 4quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ooit, misschien. Op RTL wordt de serie 's vrijdags om 21:30 uitgezonden, maar die zijn nog bij seizoen 1. De users hier bij seizoen 4.
Maar we hebben wel El Andy en zijn sidekick.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:10 schreef Gert het volgende:
Het wordt ook al maar gekker hè... Shane die zich afrukt op naaktfoto's van z'n moeder.
"You crusty whore!"quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar we hebben wel El Andy en zijn sidekick.
"Cockjuggling thundercunt "
dan komen er nog héél wat WTF momenten aanquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:05 schreef Viking84 het volgende:
TVP. Ben nu halverwege seizoen 2 en ik vind het een ge-ni-a-le serie. Al heel wat WTF
momenten gehad
.
Ja ze zijn wakker geworden bij RTL alleen wel weer vanaf seizoen 1 begonnen. Het is ooit al deels uitgezonden op Talpa waarvan RTL de rechten over heeft gekocht denk ik ze hebben tenslotte ook de zender ingelijfd. Wel jammer dat zo weggestopt zit op RTL8 waar geen hond naar kijkt. Verdient eerder om op RTL5 te komen maar zel wel niet genoeg massa trekken qua kijkers maar gooi je iets op RTL8 dan zal het helemaal weinig kijkers hebben lijkt me zo..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:20 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het is al op tv zag ik. Ben nu zelf al bij seizoen 4.
Ze zijn bij de "Pennies" aflevering, op rtl5 dacht ik...
Edit: Weeds op RTL8
Elke vrijdag zo te zien...
Zat te zappen en toen zag ik het voorbij komen.
Ik snap dat ook niet. Iedereen die ik op de serie attendeer is enthousiast. Gewoon reclame maken en gaan!quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:42 schreef funrider het volgende:
Ja ze zijn wakker geworden bij RTL alleen wel weer vanaf seizoen 1 begonnen. Het is ooit al deels uitgezonden op Talpa waarvan RTL de rechten over heeft gekocht denk ik ze hebben tenslotte ook de zender ingelijfd. Wel jammer dat zo weggestopt zit op RTL8 waar geen hond naar kijkt. Verdient eerder om op RTL5 te komen maar zel wel niet genoeg massa trekken qua kijkers maar gooi je iets op RTL8 dan zal het helemaal weinig kijkers hebben lijkt me zo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |