Ohh, zo snel alquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:38 schreef Mike het volgende:
[..]
De eerste reeks is gewoon voorbij. Wachten dus maar op de volgende.
Pete Seeger, me dunkt...quote:Op maandag 26 september 2005 17:52 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
"little boxes, on the hillside, litlle boxes made of ticky tacky litlle boxes on the hillside, little boxes all the same"
Malvina Reynolds - Little Boxesquote:
Ik kan niet wachtenquote:Op zondag 2 april 2006 01:49 schreef neggix het volgende:
Seizoen 2 : First aired: 7/17/2006
dan begint het weer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron: Kristin @ E!OnlineI love it when a plan comes together !
Iets later dus, maar in het najaar op donderdag om 22.00.quote:Op donderdag 25 mei 2006 09:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanaf 13 juli komt de serie op Talpa!
Ik heb 3 en 4 ook zitten kijken, maar het lijkt erop dat ze iedere ep een andere versie van dat nummer doen ....wel grappig...juist vanwege het thema van de song..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:17 schreef neggix het volgende:
En Seizoen 2 is begonnenZag ook al dat 2 en 4 uitgelekt waren...
1 was weer grappig... Jammer dat ze de intro tune elke keer veranderen.. Tis nu wat meer swingie geworden.. Vond die vrouwenstem wel kewl.....
Heb net 3 en 4 gezienquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:49 schreef bob1234 het volgende:
Zojuist aflevering 2 gezien, einde zag ik nooit aankomen ben benieuwd hoe het verder zal gaan dan
jaquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:47 schreef Hellrazor het volgende:
is het seisoen nu afgelopen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |