Ja die goeie ouwe tijdquote:Op donderdag 8 september 2005 00:04 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Ik zit nostalgie te snuiven in de oude clubs en clibs... maar kan de deel 38 rel niet vinden...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Best wel jammer.
En een paaldansnight heb ik ook nog niet gevondenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja...dat waren voor iedereen hoogtij dagen;)quote:Op donderdag 8 september 2005 00:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja die goeie ouwe tijdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Succes met graven in het archief, misschien moet je Gert ff vragen die weet de vreemste dingen op te diepen.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Volgens mij heeft hij alles op zijn eigen puter opgeslagen om dit steeds na te lezenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 8 september 2005 00:11 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Ja...dat waren voor iedereen hoogtij dagen;)
Ik hou het niet meer zo lang vol als toen... ga er nu bv met een slaapmutsje op vandoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welnee, het is allemaal zo in het archief te vinden hoor, met een beetje slim zoeken.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:07 schreef cuall het volgende:
Volgens mij heeft hij alles op zijn eigen puter opgeslagen om dit steeds na te lezenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoor ik daar "bittergarnituurtje d'r bij?"quote:Op donderdag 8 september 2005 15:53 schreef OpaLing het volgende:
*een koude pilsenerbier serveert*
Koekje d'r bij?
Niet van dat tuttige Opaquote:Op donderdag 8 september 2005 15:43 schreef OpaLing het volgende:
Heeft er al iemand een verse pot thee gezet?
Eentje zonder suiker graag...
De koekjes heb ik al even uit de oven gehaald. Liefhebbers?
bier.. hoor ik daar bierquote:Op donderdag 8 september 2005 15:53 schreef OpaLing het volgende:
*een koude pilsenerbier serveert*
Nou... de boodschap is helder hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 17:12 schreef Tinkerbell het volgende:
Ach Opa, laat ik u hier alleen zitten met de thee (die vast koud is nu)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:37 schreef OpaLing het volgende:
[..]
Nou... de boodschap is helder hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zei het ook fout: ze kríjgt zo een echo.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:45 schreef Tinkerbell het volgende:
Gert, je moet me even bijpraten als je wilom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb het gevoel dat ik van alles heb gemist!
Oh ja, dat zal er wel dik inzittenquote:Op donderdag 8 september 2005 17:51 schreef Gert het volgende:
Wij vrezen dat de echo tijdens de live-uitzending gebeurt, want dan wordt het wéér 20 minuten Tanja.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop