Het bik nog iets gemist na middernacht, vroeg je om 02:00 uur 's nachts.quote:Op zondag 11 september 2005 02:21 schreef OpaLing het volgende:
[..]
Niks gemist? Tanja is terug in het huis!![]()
U bent Chantal of Zatte Lie toch niet?quote:Op zondag 11 september 2005 12:50 schreef Gert het volgende:
Het bik nog iets gemist na middernacht, vroeg je om 02:00 uur 's nachts.
Nou, nee.
*extra dubbelsterke koffie inschenkt*quote:Op zondag 11 september 2005 13:27 schreef Gert het volgende:
Uhh ja doe maar een lekker sterk bakje dan.
Ik heb alles gedaan/gebruikt wat God heeft verbodenquote:Op zondag 11 september 2005 14:44 schreef Sanne het volgende:
Oww, en paddo's vind ik doodeng!!!
Nooooooit meer!
Trippen is niet aan mij besteed.
quote:Op zondag 11 september 2005 15:05 schreef Sanne het volgende:
Motorrijden is gevaarlijk, dan wordt je been afgezet hoorde ik net op de streams.
Caffeïne is ook een harddrug die ik nodig heb. Kan echt niet zonder mijn cola light.
Als ze legaal worden, dan weet je dat wél.quote:Op zondag 11 september 2005 14:43 schreef Sanne het volgende:
Pilletjes vind ik eng. Je weet niet wat je slikt.
Schenk mij dan maar een wijntje in, ben niet zo'n bierdrinkerquote:Op zondag 11 september 2005 15:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ze legaal worden, dan weet je dat wél.
Maar ik heb helemaal geen zin in drugs, behalve dan in een biertje. Ik vind dat het wel mag nu, we zitten halverwege de middag. Doet iemand mee, of hebben jullie allemaal een kater?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |