quote:Op zondag 11 september 2005 01:12 schreef APK het volgende:
GVD, drie Bloody Maries vanmiddag en ik word om 12 uur wakker.
Neuh, ik heb een vliegtuigpil genomen, zodat ik straks toch kan slapen.quote:Op zondag 11 september 2005 01:16 schreef Gert het volgende:
Maar da's mooi: kun jij mooi nachtwacht houden, voor als ze alsnog vieze dingies gaan doen
Je komt maar mooi zelf naar Thailand.quote:Op zondag 11 september 2005 01:27 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik heb een vliegtuigpil genomen, zodat ik straks toch kan slapen.
Wil jij er ook eentje volgende week en kun je een zooi mee terugnemen voor mij uit Thailand?![]()
Ik breng je wel een pilsje.. Heb alleen een bokser aan, maar dat stoort je niet hoop ik (de stream was ook zo opwindend)....quote:Op zondag 11 september 2005 01:37 schreef latevogel het volgende:
ik ben ook weer klaar met werken en is er ook een ober in de zaal die me nu ff een lekker pilsje kan brengen?
![]()
wowwwwwwwww jij met boxer en een biertjequote:Op zondag 11 september 2005 01:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik breng je wel een pilsje.. Heb alleen een bokser aan, maar dat stoort je niet hoop ik (de stream was ook zo opwindend)....
Proost!
[afbeelding]
Uhm.. doe die maar even naar haar mailen dan, Scanman.quote:Op zondag 11 september 2005 02:00 schreef latevogel het volgende:
p/s heb je ook ff gelijk een foto van je erbij![]()
bang dat je van stokje gaat of zoquote:Op zondag 11 september 2005 02:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhm.. doe die maar even naar haar mailen dan, Scanman.![]()
Niks gemist? Tanja is terug in het huis!quote:Op zondag 11 september 2005 02:08 schreef Gert het volgende:
Ben je je oude identiteit weer kwijt, meneer Ling?
Niks gemist hoor, vanaf 0:00 uur.
Doe effe niet zo moeilijk en zeg wiens kloon jij bent.quote:Op zondag 11 september 2005 02:21 schreef OpaLing het volgende:
[..]
Niks gemist? Tanja is terug in het huis!![]()
*nog een dubbele borrel inschenkt*
Snel mijn kleinzoon een 'short message service'-bericht sturen.![]()
Sherlock!quote:Op zondag 11 september 2005 02:33 schreef APK het volgende:
Doe effe niet zo moeilijk en zeg wiens kloon jij bent.
Jij kut-quoter.quote:Op zondag 11 september 2005 02:40 schreef OpaLing het volgende:
[quote]Op zondag 11 september 2005 02:33 schreef APK het volgende:
Doe effe niet zo moeilijk en zeg wiens kloon jij bent.
[/quote
Jij Sherlock!
Borrel!quote:Op zondag 11 september 2005 02:40 schreef OpaLing het volgende:
Voor een borrel wil ik het best even voor u s-p-e-l-l-e-n...![]()
Schenk maar in.quote:Op zondag 11 september 2005 02:45 schreef OpaLing het volgende:
[..]
Ik niet, u misschien?
*schenkt Aardige-PestKop en zichzelf nog eentje in*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |