Er zijn nog wel meer goede spelers, sowieso het hele middenveld.quote:Op maandag 12 september 2005 21:28 schreef The_M het volgende:
[..]
De gevaarlijkste man is die Lincoln, laat Cocu zich daar maar mee bezig houden![]()
Frits?quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
En de trouwste fan staat niet op dit plaatje?
Oh diequote:Op dinsdag 13 september 2005 17:44 schreef methodmich het volgende:
Ik doel op de man die volgens mij al het langst een PSV-seizoenkaart heeft, maar misschien heb ik gemist dat die verhinderd is vanavond?
Lijkt me toch wel duidelijk? Hij schreeuwt nooit al te hard in het PSV-topic, maar ziet ondertussen vrijwel alles.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:49 schreef DIJK het volgende:
Zeg nou gewoon wie je bedoelt. Dat gekwezel in raadsels.
idd, dacht eerst ook dat hij vergeten was maar toen elde hij dat hij één of twee keer niet kon en dus geen passe partous gekocht heeftquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh die![]()
Hij heeft ergens gezegd dat hij 1 CL-wedstrijd verhinderd was, of dat deze is weet ik niet.
Jij ook he,quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:04 schreef rubbereend het volgende:
dadelijk naar het stadion, fijne wedstrijd allemaal
speciaal voor Dijkquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Jet balloons
MM wie bedoel je nou eigenlijk
Ik had het al wel begrepen. Alleen jammer dat MM zelf ondertussen niet vrijwel alles ziet, want het stond gewoon eerder in dit topic.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
speciaal voor Dijk![]()
Denk aan Batigol en Toni
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |