überhaupt Addo opstellen is linke soepquote:Op maandag 12 september 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
Addo tegen Kuranyi, Sand en Larsen? Da's linke soep hoor..
Ik eet zelf mijn schoen op als dat goed gaatquote:Op maandag 12 september 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2005 20:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik eet zelf mijn schoen op als dat goed gaat
Addo staat toch niet tegen 3 manquote:Op maandag 12 september 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
afgelopen jaar was k er elke keer tussen 19.45 en 20.00quote:Op maandag 12 september 2005 21:49 schreef Crudus het volgende:
Hoe laat is iedereen morgen in het stadion?
Hiddink wil liever z'n middenveld laten staan, dus...quote:Op maandag 12 september 2005 22:04 schreef appelsientje het volgende:
hoe komen we opeens op addo?? waar lees ik dat?
Tot 19u00 zuupen, daarna eten en nog een fles bier, zal wel 20u15 wordenquote:Op maandag 12 september 2005 22:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
afgelopen jaar was k er elke keer tussen 19.45 en 20.00
Je middenveld is wel heel erg licht zo. Ik denk dat er zo te veel werk op Cocu komt. Farfan en Beasley zijn verdedigend nou niet echt sterk.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:22 schreef BillyBeflap het volgende:
----------Gomes--------------------
Lucius---Ooijer--Simons---Reiziger
----------------Cocu------------------
Farfan----------------------Beasley
---------------Affelay---------------
-----------Robert---VoH------------
Of misschien zo? Lekker aanvallend! Die Lincoln schijnt een bloedhekel aan verdedigen te hebben, dus als PSV in balbezit komt kunnen we er snel uitkomen. Als Farfan en Beasley naar voren gaan tijdens een aanval, kunnen Lucius en Reiziger doorschuiven naar het middenveld. Balverlies --> alles weer linietje terugzakken.
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Een middenveld met Cocu en Simons lijkt me wel nodig, dus Addo zal wel gebracht worden. De slag op het middenveld wordt belangrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |