heb het gezien.....die Cziommer heeft wel erg veel vertrouwen in de wedstrijdquote:Op donderdag 8 september 2005 14:25 schreef Crudus het volgende:
Ik zeg 2-0. Farfan en Robert (die invalt voor VoH). Op psv.nl staat nu ook een kort videoverslag van schalke 04. Ook wel leuk voor de geinteresseerden.
Het ging heel snel, maar zei hij nou serieus dat Schalke het betere team had, ook al waren alle spelers bij PSV gebleven? Arrogantie ten top, maar dat is mooi, want dan onderschatten ze ons misschien een beetje...quote:Op donderdag 8 september 2005 16:54 schreef The_M het volgende:
[..]
heb het gezien.....die Cziommer heeft wel erg veel vertrouwen in de wedstrijd![]()
welk vak? (voor de OP)quote:Op donderdag 8 september 2005 12:33 schreef Crudus het volgende:
Aaaaaaaaah....dinsdag ja. Potentieel mooie wedstrijd! Zin in! Heb ook een passe-partout, dat wordt dus een mooie periode voor mij! Eerst even zaterdag van utrecht winnen!![]()
Sja, stond er ook van te kijken. Ze houden dan toch geen (minder) rekening met mensen als farfan, cocu, alex, gomes, reiziger, om maar wat spelers te noemen. Laat maar komen, die gekke duitsers!quote:Op donderdag 8 september 2005 16:54 schreef The_M het volgende:
[..]
heb het gezien.....die Cziommer heeft wel erg veel vertrouwen in de wedstrijd![]()
Ik ga voor een verdiende 2-1quote:Op donderdag 8 september 2005 23:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga nog altijd voor een sneaky 1-0
Geweldige avatarquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:15 schreef Garlic_Sauce het volgende:
3-1 moet kunnen ^_^
Goede start? Volgens mij was de start vrij slecht en werd Heynckes daarom gedumpt. Ze zijn wel sterk trouwens.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:21 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Geweldige avatar![]()
Maar ontopic: je bent wel erg positief. Ik ben bang dat we Schalke een beetje onderschatten. Ze waren vorig seizoen tweede in de Duitste competitie, dankzij een goede start. Wij hebben erg veel spelers verloren. Ik hoop vurig op een overwinning, maar dat zal niet eenvoudig worden... Vandaar gok ik op een moeizame 1-0 overwinning. En daar zou ik overigens erg blij mee zijn![]()
IDD! Zeer cool! Weet iemand trouwens op basis van wat voor regel Ruud hiervoor een gele kaart kreeg?quote:
Haha. Da's wel toevallig, ja.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:06 schreef chelloboy het volgende:
Kan er helaas niet bij zijn tegen Schalke en ook morgen niet tegen Utrecht,ga morgenochtend
voor 9 dagen naar Praag.
En Woensdag Sparta Praag-Ajax, hoop maar dat ik niet teveel van die neusjes tegenkomt in het centrum.
ga naar de wesdstrijd zou k zeggenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:06 schreef chelloboy het volgende:
Kan er helaas niet bij zijn tegen Schalke en ook morgen niet tegen Utrecht,ga morgenochtend
voor 9 dagen naar Praag.
En Woensdag Sparta Praag-Ajax, hoop maar dat ik niet teveel van die neusjes tegenkomt in het centrum.
Addoquote:Geen ernstige knieblessure Alex
De knieblessure die Alex zaterdagavond in de competitiewedstrijd tegen FC Utrecht opliep, laat zich niet ernstig aanzien. Vanochtend werd een MRI-scan gemaakt van het gewricht en daaruit bleek een kneuzing aan de binnenkant van het kraakbeen.
De meniscus en de banden van de rechterknie van de Braziliaanse verdediger vertoonden op de scan geen afwijkingen. Alex start maandag een programma met rust en aangepaste training en zal daardoor de UEFA Champions League-wedstrijd tegen FC Schalke 04 komende dinsdag moeten missen.
1 2 3 4 5 | Gomes Lamey - Ooijer - Addo - Reiziger Lucius - Simons - Cocu Afellay Farfán - Vennegoor |
Ik mis hier toch de connectie met Danko.quote:Op zondag 11 september 2005 15:54 schreef jpzegthallo het volgende:
LA-ZO-VIC!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |