idd uit de eerste 2 wedstrijden moet eigenlijk 4 punten gehaald worden.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:27 schreef methodmich het volgende:
Deze moet PSV winnen, als ze kansen willen hebben. Wordt moeilijk met al die nieuwe knullen. Ik denk een gelijkspel of een nipte zege voor PSV, met een beetje mazzel.
Waarom geen 6?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd uit de eerste 2 wedstrijden moet eigenlijk 4 punten gehaald worden.
dat zou ideaal zijn, maar 4 is het minimumquote:
Idd....wat dat betreft is het schema wel gunstig. in de eerste en laatste 2 wedstrijden zijn de punten te halen. Eerste en laatste wedstrijd thuis. En tegen Milan sprokkelen we er tussendoor wel wat bij.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zou ideaal zijn, maar 4 is het minimum
Volgens mij geldt dat niet voor CL wedstrijden, wel?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:39 schreef ASSpirine het volgende:
Enne, wie zit er in de family corner
quote:Op woensdag 7 september 2005 18:58 schreef DIJK het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dat niet voor CL wedstrijden, wel?
blijkbaar welquote:Prijzen passe-partouts normaal tarief:
Tribune Oost en West ¤ 90,00
Vak M en U ¤ 97,50
Vak A, AA, F, FF, N, NN, T en TT ¤ 105,00
Vak B, BB, E, EE, O, OO, S en SS ¤ 120,00
Vak CC, DD, PP en RR ¤ 152,50
Vak CD en PR ¤ 162,50
Vak C, D, P en R ¤ 185,00
Vak Ere Noord en Ere Zuid ¤ 200,00
Family Corner voor kinderen tot en met 12 jaar ¤ 32,50
Family Corner voor volwassenen ¤ 90,00
Jongerenrang voor jongeren tot en met 16 jaar ¤ 55,00
Rolstoelgebruiker ¤ 32,50
Rolstoelbegeleider ¤ 55,00
mwah heb één keer op west in zo'n hoek gezeten, viel nix tegen, al moet ik toegeven dat we echt helemaal tegen west aanzaten.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:34 schreef ASSpirine het volgende:
Je gaat toch geen 90 euro betalen om daar in de hoek te zitten, zit echt niet fijn..
Of hebben we hier te maken met een mede-fokker onder de 12?
ik ookquote:Op woensdag 7 september 2005 19:39 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb tegen lyon op de een na bovenste rij gezeten .... op het dak zeg maardat moet je ook geen hoogtevrees hebben als je begint te juichen
men wat is het daar steil, maar ook daar zie je vrij weinig. Maar gezellig is het wel
quote:Op woensdag 7 september 2005 19:39 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb tegen lyon op de een na bovenste rij gezeten .... op het dak zeg maardat moet je ook geen hoogtevrees hebben als je begint te juichen
men wat is het daar steil, maar ook daar zie je vrij weinig. Maar gezellig is het wel
quote:Op woensdag 7 september 2005 19:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]heb hoogtevrees en zat tegen Milaan op de bovenste rij van Ooost boven......... en ik kan je zeggen dat ik na de 1-0 bijna naar beneden flikkerde
ah, bekijk het zoquote:Op woensdag 7 september 2005 19:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Dat had ik dus na afloop van de penalty's stond wel ff te rillen op mijn benen
Ik heb het ook niet zo op hoogte...
Weet je dat ik nog kippenvel krijg als ik er aan denkquote:Op woensdag 7 september 2005 19:55 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ah, bekijk het zo
als je zou vallen dan viel je op mensen, "zachte" landing
mjah, khad al snippers klaar tijdens penalties, ze gingen wel mooi van zo hoog
ik was ook schor, kheb zo hard zitten schreeuwen toenquote:Op woensdag 7 september 2005 19:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Weet je dat ik nog kippenvel krijg als ik er aan denk![]()
Ik belde toen mij pa tijdens de laatste penalty... hij werd een beetje doof van mij![]()
zoals je weet had k de ruimte bij die pingels. K had na afloop echt last van mn hart, zelden was het zo tekeer gegaanquote:Op woensdag 7 september 2005 19:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Dat had ik dus na afloop van de penalty's stond wel ff te rillen op mijn benen
Ik heb het ook niet zo op hoogte...
eentje eentje, wad een foud zegquote:Op woensdag 7 september 2005 20:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zoals je weet had k de ruimte bij die pingels. K had na afloop echt last van mn hard, zelden was het zo tekeer gegaan
Jij stond daar echt perfect gewoonquote:Op woensdag 7 september 2005 20:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zoals je weet had k de ruimte bij die pingels. K had na afloop echt last van mn harT, zelden was het zo tekeer gegaan
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:03 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
eentje eentje, wad een foud zeg
idd en mooi ruimte om te lopen en te springen, kon k nog een beetje mn spanning kwijtquote:Op woensdag 7 september 2005 22:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jij stond daar echt perfect gewoon![]()
Mooi overzicht, geen mensen echt voor je... goed te doen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |