Ik weet hetquote:Op woensdag 28 september 2005 22:12 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Jij bent nog luidruchtiger dan het publiek daar![]()
weet niet of deze vraag al eerder is gesteld, kom net dit topic binnen..dus als ie al gesteld is vergeet em maarquote:
Daar bedoelde hij volgens mij mee dat het helemaal niet zo'n hel is... wel luidruchtig..quote:Op woensdag 28 september 2005 22:13 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Ik zou zo graag in dat stadion zitten daar![]()
De sfeer is daar super![]()
We kijken voetbal op Nederlandse kanaalquote:Op woensdag 28 september 2005 22:14 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
weet niet of deze vraag al eerder is gesteld, kom net dit topic binnen..dus als ie al gesteld is vergeet em maar
wat roept die omroeper eigenlijk als er gescoord wordt?..en daarna antwoord het publiek..dan de omroeper weer, maar wat roept ie in godsnaam eigenlijk?!
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:14 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
weet niet of deze vraag al eerder is gesteld, kom net dit topic binnen..dus als ie al gesteld is vergeet em maar
wat roept die omroeper eigenlijk als er gescoord wordt?..en daarna antwoord het publiek..dan de omroeper weer, maar wat roept ie in godsnaam eigenlijk?!
Kinderachtigquote:Op woensdag 28 september 2005 22:08 schreef DjDev het volgende:
[..]
Fluiten is juist leuk![]()
Fener Gol Gol Gol!
iddquote:Op woensdag 28 september 2005 22:15 schreef Merkie het volgende:
Dat publiek klinkt tamelijk tof nu.
In nederland zijn ze zowat 90 minuten stilquote:Op woensdag 28 september 2005 22:16 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Kinderachtig
als of het nederlands publiek fenerbahce zou uitfluiten. denk het niet dus, erg vervelend en onvolwassen, ongeacht het resultaat. stelletje baby's daar.
trouwens dit gebeurd verder nergens zo erg in europa als in turkije bij fenerbache.
hebben we onze huillie ook weerquote:
als jij dat uitfluiten plezier maken noemt!!?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:18 schreef DjDev het volgende:
[..]
In nederland zijn ze zowat 90 minuten stil
Gewoon lekker plezier maken daar joh
Ik kan het enthousiasme van dat publiek daar ook wel waarderen.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:18 schreef DjDev het volgende:
In nederland zijn ze zowat 90 minuten stil
Gewoon lekker plezier maken daar joh
sarcasme hoop ik he?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kan het enthousiasme van dat publiek daar ook wel waarderen.
1 groot feest op die tribunes als ze voorstaan.
Tja..dan blijft het wel heel stil op de tribunesquote:Op woensdag 28 september 2005 22:20 schreef Apekoek het volgende:
[..]
als jij dat uitfluiten plezier maken noemt!!?
ik niet, heel onsportief.
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kan het enthousiasme van dat publiek daar ook wel waarderen.
1 groot feest op die tribunes als ze voorstaan.
Nee hoor, die figuren die de tegenstander uitfluiten kunnen ook hun eigen ploeg aanmoedigenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:21 schreef DjDev het volgende:
[..]
Tja..dan blijft het wel heel stil op de tribunes
Nee hoor. Ik vind het wel wat hebben die sfeer daar.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hebben we onze huillie ook weer![]()
kerel voelt de wedstrijd niet eens aan man, in de 1e helft die overtreding op Addo natuurlijk dik geel. Ooijer had al eerder geel mogen/moeten krijgen etc.
Je moet in eens naar een wedstrijd gaanquote:Op woensdag 28 september 2005 22:22 schreef Suijk het volgende:
Ik zou het als toeschouwer ook gewoon kut vinden. Dat gefluit is al irritant om te doen, moet je nagaan iedere keer als de tegenstander de bal heeft. Je fluit je vingers eraf.
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:21 schreef DjDev het volgende:
[..]
Tja..dan blijft het wel heel stil op de tribunes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |