Die is kapot en erg missen doe ik hem niet behalve op dit soort avondenquote:
Moet je turk zijn om te hopen dat psv verliest dan?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ben je een Turk ofzo?
Ook al ben ik voor Feyenoord hoop ik nu gewoon dat PSV wint.
Griek, Turk, what's in a name.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Moet je turk zijn om te hopen dat psv verliest dan?
Ah, je bent weer eens terug in VBL.quote:
Ik doe toch niks fout?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, je bent weer eens terug in VBL.
Kijken hoeveel uur je het dit keer hier uithoudt.
Griek mag ook, zelfde slag volk.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Moet je turk zijn om te hopen dat psv verliest dan?
Fluiten is juist leukquote:Op woensdag 28 september 2005 22:07 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Dat gefluit constant. Dat maakt het niet prettig om naar de wedstrijd te kijken, dat schelle gefluit steeds. Beetje kinderachtig ook. Kabaal maken en zingen enzo ok, maar dat uitgefluit constant![]()
Hij valt nog niet echt tegen.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Goed gedaan Osmar
Ja man lachenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:08 schreef DjDev het volgende:
[..]
Fluiten is juist leuk![]()
Fener Gol Gol Gol!
Helaas niet zo heel langquote:Op woensdag 28 september 2005 22:09 schreef Domenica het volgende:
Het is wachten op de 2-0
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:12 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
pssst, je caps-lock staat nog aan
Bij Maril ookquote:
Ik weet hetquote:Op woensdag 28 september 2005 22:12 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Jij bent nog luidruchtiger dan het publiek daar![]()
weet niet of deze vraag al eerder is gesteld, kom net dit topic binnen..dus als ie al gesteld is vergeet em maarquote:
Daar bedoelde hij volgens mij mee dat het helemaal niet zo'n hel is... wel luidruchtig..quote:Op woensdag 28 september 2005 22:13 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Ik zou zo graag in dat stadion zitten daar![]()
De sfeer is daar super![]()
We kijken voetbal op Nederlandse kanaalquote:Op woensdag 28 september 2005 22:14 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
weet niet of deze vraag al eerder is gesteld, kom net dit topic binnen..dus als ie al gesteld is vergeet em maar
wat roept die omroeper eigenlijk als er gescoord wordt?..en daarna antwoord het publiek..dan de omroeper weer, maar wat roept ie in godsnaam eigenlijk?!
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:14 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
weet niet of deze vraag al eerder is gesteld, kom net dit topic binnen..dus als ie al gesteld is vergeet em maar
wat roept die omroeper eigenlijk als er gescoord wordt?..en daarna antwoord het publiek..dan de omroeper weer, maar wat roept ie in godsnaam eigenlijk?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |