insperatieloze kut supporters.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:21 schreef DjDev het volgende:
[..]
Tja..dan blijft het wel heel stil op de tribunes
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nee hoor, die figuren die de tegenstander uitfluiten kunnen ook hun eigen ploeg aanmoedigen
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:23 schreef Timmehhh het volgende:
Wat een kansloos volk zijn die turken zeg, dat irritante gefluit hele tijd, een beetje rezzzpect mag wel hoor...
Wat heeft het feit dat ik het irritant vind om te fluiten te maken met dat ik naar een stadion moet?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:23 schreef DjDev het volgende:
[..]
Je moet in eens naar een wedstrijd gaan
Dan ga je er heel anders over denken
Jawelquote:Op woensdag 28 september 2005 22:23 schreef knep het volgende:
[..]
Whaha er is niets anders dan fluiten?
.
Ze fluiten de Nederlanders niet uit hoor..ze fluiten de voetballers uitquote:Op woensdag 28 september 2005 22:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
insperatieloze kut supporters.
als ze echt enthousiast zijn dan zingen ze gewoon liedjes en maken ze normaal kabaal op dikke trommels of toeters ofzo. maar niet constant de nederlanders uitfuiten, en dan weer stil zijn of liedjes zingen als fener aan de bal komt. het is en blijft onsportief kut gedrag, kun je niet omheen. stelletje sukkels daar.
In een stadion ervaar je dingen heel anders dan op tvquote:Op woensdag 28 september 2005 22:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat heeft het feit dat ik het irritant vind om te fluiten te maken met dat ik naar een stadion moet?
Of ik nou in het stadion zit of thuis of op jouw dak, ik vind het overal irritant om te fluiten.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:27 schreef DjDev het volgende:
[..]
In de stadion ervaar je dingen heel anders dan op tv
als je al niet kijkt wat lul je dan uit je nekquote:Op woensdag 28 september 2005 22:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, zo zit het niet in elkaar. De scheidsrechters in NL fluiten om het kleinste dingetje. Nu weet ik niet de aard van de overtredingen, simpelweg omdat die hele wedstrijd me niet interesseert en dus niet aan het kijken ben, maar scheidsrechters uit het buitenland laten over het algemeen meer toe.
Doe nou maar wat ik zegquote:Op woensdag 28 september 2005 22:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Of ik nou in het stadion zit of thuis of op jouw dak, ik vind het overal irritant om te fluiten.
Maar je begrijpt het niet helemaal geloof ik.
Vindt ie nou eenmaal leuk...quote:Op woensdag 28 september 2005 22:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als je al niet kijkt wat lul je dan uit je nek![]()
zo'n zoemer ofzo ja zeker het teken dat ze moeten gaan fluitenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:28 schreef F1Bas het volgende:
Lijkt net of als PSV aan de bal is een soort van kerkklok gaat, of ligt dat aan mij?
Ja is goed, ben deze week nog maar 3x geweest.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:29 schreef DjDev het volgende:
[..]
Doe nou maar wat ik zeg
Je zult er geen spijt van krijgen
inderdaad... nu alweer die zoemerquote:Op woensdag 28 september 2005 22:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zo'n zoemer ofzo ja zeker het teken dat ze moeten gaan fluiten![]()
waarom reflecteer je eigen verlangen toch altijd op een ander?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:30 schreef Staanplaats het volgende:
Of naar het kerkkoor, kan je lekker liedjes zingen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |