nope domotje, ze ver ben ik niet maar heb wel die 2 ribbonsquote:Op woensdag 7 september 2005 22:35 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
nee 250 totaal bij die factie :|
Precies, ik heb je stats gechecked, en idd geen 250 uur als MEC/Chinese..... zal eens wat vaker MEC spelenquote:Op donderdag 8 september 2005 10:21 schreef escape_nl het volgende:
[..]
nope domotje, ze ver ben ik niet maar heb wel die 2 ribbons
hier ook dus je bent niet enige, komt voor mij ook wel mooi uit, moet nog veel andere dingen doenquote:Op donderdag 8 september 2005 10:33 schreef kievit19 het volgende:
AAARGGGHH!!!
"the server has refused the connection"
hoe komt het ddat ik die melding krijg als ik het spel wil opstarten?
Correctie: Je speelt nog wél op onze server alleen je zit niet meer bij onze 'clan'.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:26 schreef Silver_Shark het volgende:
ik speel nooit meer op jullie server omdat er de hele tijd clean sweap enzo komen de mensen hebben liever urbans maps dan komen er ook steeds meer mensen
Staan er nog veel meerquote:Op donderdag 8 september 2005 11:53 schreef Hbjr het volgende:
deze vind ik leuker:
http://www.vgcats.com/comics/?strip_id=156
Waarom zou je een minimale leeftijd hebben bij een clan zonder verplichtingenquote:Op donderdag 8 september 2005 11:44 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Correctie: Je speelt nog wél op onze server alleen je zit niet meer bij onze 'clan'.
En inderdaad minimale leeftijd van 16 zou wel fijn zijn.
De reden waarvoor Foxie wegging kan ik goed begrijpen. Maar dit heb ik al aan de admins doorgegeven ...quote:Op donderdag 8 september 2005 10:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jammer Silver_Shark.
Dit is wel een reden om in de Algemene Clan Regels de minimum leeftijd te verhogen naar 16 jaar....of zitten er nog mensen jonger dan 16 in BoF!?
mmm nadere info?quote:Op donderdag 8 september 2005 12:43 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
De reden waarvoor Foxie wegging kan ik goed begrijpen. Maar dit heb ik al aan de admins doorgegeven ...![]()
Klopt en het is zeker meegenomen!quote:Op donderdag 8 september 2005 12:43 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
De reden waarvoor Foxie wegging kan ik goed begrijpen. Maar dit heb ik al aan de admins doorgegeven ...![]()
Omdat ik daar in het verleden daar vaak problemen mee heb gehad. Gasten van 16 jaar en jonger zijn vaak nogal puberaal en dat kan irritaties opwekken bij andere Clanleden...quote:Op donderdag 8 september 2005 12:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Waarom zou je een minimale leeftijd hebben bij een clan zonder verplichtingen![]()
Trouwens volgens mij was er ook nog iemand anders 15.
bron: http://www.battlefield2.nl/Index.php?id=94quote:De serverside software wordt uitgebreid met "reserved slots". Clanmembers kunnen op die manier altijd op de server spelen. Deze gereserveerde spelerslots nemen maximaal 20% van het totaal aantal slots in beslag en zijn altijd gereserveerd. Als er geen clanmembers van deze functie gebruik maken, en deze functie staat wél geactiveerd in de configuratie van de gameserver, dan houdt de server altijd enkele slots vrij.
quote:Op donderdag 8 september 2005 13:24 schreef Gunner het volgende:
Niet bevestigde feature in de nieuwe patch
[..]
bron: http://www.battlefield2.nl/Index.php?id=94
damn idd, en je hebt er 2 dagen minder over gedaan totaalquote:Op donderdag 8 september 2005 13:45 schreef Gunner het volgende:
Lijkt me idd relaxed ja...
jazza: ik sta voor met punten
lol ben ik misschien direct Corporalquote:Een nieuwe balans in de ranks en medailles die ervoor moet zorgen dat beginnende spelers sneller in rank zullen stijgen en een unlocked weapon erbij krijgen. Alle spelers zullen waarschijnlijk minimaal één rang stijgen.
welke reden is dat, heb niets gehoordquote:Op donderdag 8 september 2005 13:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Klopt en het is zeker meegenomen!
Vanavond worden alle besproken zaken en de hierop volgende beslissingen openbaar.
Ik denk dat het heel interessant gaat worden voor de mensen die betrokken zijn bij onze clan!![]()
me neither...quote:Op donderdag 8 september 2005 14:03 schreef escape_nl het volgende:
[..]
welke reden is dat, heb niets gehoord
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:00 schreef jazza het volgende:
damn idd, en je hebt er 2 dagen minder over gedaan totaal![]()
Lees goed; misschien dat het er niet bijzit... die van de slots hoop ik zeker welquote:nog even uit de patch info
[..]
lol ben ik misschien direct Corporal![]()
die slots, 20% van 32 slots dus da's zo'n 6 slots voor de admins.... kan net dus... we moeten wel ff overleggen als het er is, wie er voorrang krijgt...quote:Op donderdag 8 september 2005 14:07 schreef Gunner het volgende:
Lees goed; misschien dat het er niet bijzit... die van de slots hoop ik zeker wel
Admins? ik dacht voor * Gunnerquote:Op donderdag 8 september 2005 14:34 schreef jazza het volgende:
[..]
die slots, 20% van 32 slots dus da's zo'n 6 slots voor de admins.... kan net dus... we moeten wel ff overleggen als het er is, wie er voorrang krijgt...
vanavond wil ik eindelijk eens een keer me Commander-bling halen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |