Goed plan!quote:Op woensdag 7 september 2005 00:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat kan ik.
Ik ga het Forum nu ook weer verwijderen want er zitten grote fouten in.
Laten we zeggen dat alles vanaf donderdagavond operationeel is!
M95, heb ik afgelopen week ook gedaan, echt super, 1 shot 1 killquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:25 schreef domolanglekker het volgende:
sta trouwens voor een dilemma jongens.. nog 5k punten tot de volgende rank.. en dan moet ik een keuze maken.. de PKM of de M95 ...
Geduldquote:Op woensdag 7 september 2005 08:40 schreef Gunner het volgende:
Wat is de URL van de nieuwe site, als die tenminste online is?
Ik zou de G3 of de Jackhammer nemenquote:Op woensdag 7 september 2005 00:09 schreef domolanglekker het volgende:
geloof dat de afzeikperikelen alweer ten einde waren.. maar ehm terugkomende op mijn vraag.. de PKM of M95.. Voor mijn volgende unlock.
Die is echt enorm relaxedquote:Op woensdag 7 september 2005 09:35 schreef Gunner het volgende:
spec-ops unlock is ook wel okay dus?
Dat wordt denk ik mijn volgende
Jij hebt een beter K/D ratio.quote:Op woensdag 7 september 2005 09:43 schreef escape_nl het volgende:
Wat betekent dit
http://www.gameslave.co.uk/bfparser.cfm?accountName=escape_nl
Ik sta hier 515 van die ranglijst, waarop wordt dat gebaseerd, domo staat 100 plaatsen onder mij terwijl ie veel meer punten heeft
quote:Score per minute is the most important. Then kill to death ratio, followed by small arms accuracy. Small bonuses are also given for rank and the number of medals won for finishing a round in the top three places.
Inderdaadquote:Op woensdag 7 september 2005 09:31 schreef -Dries- het volgende:
Medic wapen is ook mijn unlock. wat een KUT wapen
Nog 3825 punten en dan denk ik dat ik of de G3 of de jackhammer. Grenadelauncher mis ik bijna altijd meequote:Op woensdag 7 september 2005 10:08 schreef jazza het volgende:
nog 4348 punten voor de next unlock... iig geen sniper... daar zie ik het nut niet van in... waarschijnlijk de Jackhammer of specops... heb de g3 maar nadeel is dat je geen grenade leuncher hebt en een kleine ammoclip (20)
Niet doen. Je gaat je grenade launcher missen.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Welke wapen zal mijn volgende worden... ik heb veel positiefs gehoord over de G3...?
Je moet er 500 bijtellen, bij 10.500 pas een nieuwe unlockquote:Op woensdag 7 september 2005 10:08 schreef jazza het volgende:
nog 4348 punten voor de next unlock... iig geen sniper... daar zie ik het nut niet van in... waarschijnlijk de Jackhammer of specops... heb de g3 maar nadeel is dat je geen grenade leuncher hebt en een kleine ammoclip (20)
damn... 4848 dan... wel mooi getal!quote:Op woensdag 7 september 2005 10:26 schreef Gunner het volgende:
[..]
Je moet er 500 bijtellen, bij 10.500 pas een nieuwe unlock
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |