quote:
krijgen we dan ook allemaal een roze butten met daarop wel de IRL naam alsook de Fok userid?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij liet de T-shirts drukken trouwens he? Opdruk mail ik zsm.
XMN8R kon trouwens nog aan koekjes komen, G_E brengt de limonade bij de ingang, maar dan rijdt hij gelijk door, dus we moeten nog even kortsluiten wie hem daar opwacht, en hoe laat...
Wat dacht je van gewoon voorstellen ipv doen alsof we nog op de kleuterschool zitten met van die naambordjes?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:31 schreef Weemz het volgende:
T-shirts? Koekjes?
Maar iig is iets met zowel de Fok! naam als je IRL naam een idee... Ik weet nog steeds niet hoe iedereen nou eigenlijk heet.
Ik vond de naambordjes leuker...quote:Op donderdag 22 september 2005 11:54 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon voorstellen ipv doen alsof we nog op de kleuterschool zitten met van die naambordjes?
Tuurlijk wel, maar laat mij ook een keer stoken/zeikenquote:Op donderdag 22 september 2005 12:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vond de naambordjes leuker...
Je gaat me niet zeggen dat je niet doorhad dat het een grapje was?
It is soooo not you!quote:Op donderdag 22 september 2005 15:01 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar laat mij ook een keer stoken/zeiken![]()
Ik kan je nu al blij vertellen dat DAT bij mij niet gaat werkenquote:Op donderdag 22 september 2005 11:54 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon voorstellen ipv doen alsof we nog op de kleuterschool zitten met van die naambordjes?
oké de alzheimer en korsakoff-patiënten mogen iemands naam maximaal 3x vragenquote:Op donderdag 22 september 2005 15:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan je nu al blij vertellen dat DAT bij mij niet gaat werken
Ik vind 2x genoeg.. daarna moeten ze uit het park verbannen worden ..quote:Op donderdag 22 september 2005 15:50 schreef petre86 het volgende:
[..]
oké de alzheimer en korsakoff-patiënten mogen iemands naam maximaal 3x vragen
oei dan vrees ik dat ik voor 12.00 uur jullie al kan uitzwaaienquote:Op donderdag 22 september 2005 16:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind 2x genoeg.. daarna moeten ze uit het park verbannen worden ..
je plakt gewoon bij iedereen een bord op zijn/haar rug.. doe het niet te opvallend.. homo's letten altijd extra op als er iemand achter hun staat..quote:Op donderdag 22 september 2005 17:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oei dan vrees ik dat ik voor 12.00 uur jullie al kan uitzwaaien![]()
ja vind ik ook! en dan leuk door de efteling gillen he waxer, he vlarp, ect....... en natuurlijk K-P krijg je wel leuke namen en de mensen om je heen die denken he?!quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:51 schreef creno het volgende:we hebben onze nickname toch niet voor niets
Wij noemen je Rabarbar.quote:Op zondag 25 september 2005 09:52 schreef AnGabhar het volgende:
![]()
Jullie kunnen mijn naam niet eens uitspreken.
as if we carequote:Op zondag 25 september 2005 09:52 schreef AnGabhar het volgende:
![]()
Jullie kunnen mijn naam niet eens uitspreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |