Geniaal IRC-moment was datquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je mag me wel proberen te hacken hoor![]()
je weet alles, behalve mijn pinquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bedoelde D. ?
Daar weet ik het IP van
Zeg, ik heb nog wel een beetje verstand van zaken hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je mag me wel proberen te hacken hoor![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:10 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, nu ben ik echt weg.. tot later allemaal.
Idd, en nog een paar kleine dingen, maar die komen nog wel uit.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je weet alles, behalve mijn pin
toch?
ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, en nog een paar kleine dingen, maar die komen nog wel uit.
quote:
Die heb ik ook gevolgd.. tranen in ogen van het lachenquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar was een tijdje geleden toch een bericht van op Tweakers of zo? Een gast die een beetje liep te hyperen van "Ja ik ga je hacken en ik maak je kapot en geef me je IP dan hack ik je en ik ben de master en alles". Toen was iemand zo handig om hem zijn eigen IP te geven, en hij blunderde er nog in ookLachen was dat
"Je gaat eraan man! Ik zie het hier! Erasing 20GB... 30GB.... *
Toch nog aandachtquote:
Zie post onder die van uquote:
Ah mooi, dan zal ik je vanavond eerst nogeens flink afpeigerenquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Toch nog aandacht![]()
![]()
Ik moet morgen terug vroeg opstaan![]()
Dit vind ik nu vervelend. Ik ben nog helemaal niet moe maar ik moet gaan slapen anders ben ik morgen een wrak met een zwaar ochtendhumeur en dat mag ik mijn leerlingen niet aandoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |