en die passagiers die voorin zaten ook met trauma door de rondspattende lichaamsdelen rond de ramenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah... zo heb ik de politie ooit eens met grote pincetten hersenen uit de bosjes zien hengelen. En bedankt, agenten met een trauma, machinist en conducteur.. en de passagiers pissed omdat ze laat zijn.
Praten is zagen. Voor zover ik het goed hebquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
is dat zo?
als ik iets gedaan heb ga ik dat doen?
Mag ik niet nog een beetje opblijvenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, bedtijdvoor sommigen onder ons
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:50 schreef indahnesia.com het volgende:
de trein voor je neus stopt (jepp.. ook dát heb ik eens gezien)
valt wel mee, alleen de voorruit. Als het bij een overweg gebeurd is, moeten de voorste auto's soms ook eventjes afgespoten worden door de brandweer. Over onschuldige omstanders gesproken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
en die passagiers die voorin zaten ook met trauma door de rondspattende lichaamsdelen rond de ramen
Anders deed ik het nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
schandalig
neem aan dat je doorbetaald krijgt?
jazeker, wetende dat die mensen vaak in zo'n psychische nood zitten dat ze écht dood willen. Die nieuwe dubbeldekkers kunnen erg goed remmen, wel zitten dan alle passagiers vooraan de wagon op elkaar geplakt, maar goed..quote:
dat zijn amateursquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:52 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik heb ook verhalen gehoord van mensen die een trein koppen hebben overleefd.
Een proef-kopquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Eerst altijd een proef-sprong maken natuurlijk![]()
Ja, sta je daar dan, met je grote plannen.quote:
Je hebt ook van die plekken waar maar 1 keer per dag een trein komt... klikquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eerst thuis oefenen met een modelspoorbaanquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Whehequote:Op dinsdag 6 september 2005 21:57 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Prof jumpers zijn anders best schaars.
en dan het lef hebben naar de EHBO te gaan voor je hoofdpijn.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:56 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ja, sta je daar dan, met je grote plannen.
En dan toch nog springen, en een bult eraan overhouden of zo.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eerst thuis oefenen met een modelspoorbaan
nee hoor, de groep mensen die het wel kan is groterquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:57 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
jah, en de besten springen ook maar 1 keer..quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:57 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
En je vrouw en kinderen maar denken dat je zo leuk met je hobby bezig bent.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan duizend keer zo'n plastic poppetje er tegenaan gooien, en uiteindelijk ZEKER weten "Ja hoor, dit kan gewoon"
of de electrische locomotief van je N-baan loopt uit de rails..quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan duizend keer zo'n plastic poppetje er tegenaan gooien, en uiteindelijk ZEKER weten "Ja hoor, dit kan gewoon"
"mag ik eventjes wat ketchup vrouwlief?"quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:00 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
En je vrouw en kinderen maar denken dat je zo leuk met je hobby bezig bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |