Ze moeten nog even aan je wennen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
*opgelucht ademhaalt
Maar.. maar hoe komt het dan dat al mijn nieuwe leerlingen schrik hebbe nvan mij?
* Dr_Flash neemt zijn lieve nieke troostend in zijn stoere armenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar ik heb altijd geleerd dat ik niet over de sporen mag lopen en de tunnel was zoooo ver![]()
hete golf? klinkt erg onhygienisch.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:37 schreef Renesite het volgende:
hete golf in het slowchattopic.
de wonderen zijn de wereldnog niet uit
ja, moet je aan hemzelf vragen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hete golf? klinkt erg onhygienisch.![]()
Die had ik niet gezienquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tunnel? er is ook een oversteekplaats hoor, die is dichterbij.
juist dat is precies mijn punt. Komt nog bij dat zo'n ding al vanaf dik 300 meter afstand te horen is doordat ie over spoorrails rijdt..quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou ja, het is groot, geel, komt wellicht snel op je af en heeft twee grote lichten aan staan..![]()
Maar gelukkig verwees een service-mederwerker je doorquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Die had ik niet gezien![]()
Maar met al die tranen die over mijn wangen vloeiden zag ik niet meer zo goed wie waar stond en waar die oversteekplaats was enzo.
Daarom dat ik dan stilletjes in een hoekje ben gekropen om rustig uit te huilen
Nu maar hopen dat dat een 9-tal maanden duurtquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze moeten nog even aan je wennen.
Als je zo'n schaap bent dat je een aanstormende trein over het hoofd ziet, dan heb ik het vermoeden dat je geen intellectueel gemis bent voor Roosendaal.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die smiley lijkt me enigszins ongepast
Ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan typ je nog aardig voor iemand in dromenland
Omdat kont NS niet bestaat hequote:Op dinsdag 6 september 2005 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
Hoezo kut ns????
Oh! *SNIK* Kijk!...quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash neemt zijn lieve nieke troostend in zijn stoere armen
och arme.. maar fles heeft je al opgevangen zie ik..quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Die had ik niet gezien![]()
Maar met al die tranen die over mijn wangen vloeiden zag ik niet meer zo goed wie waar stond en waar die oversteekplaats was enzo.
Daarom dat ik dan stilletjes in een hoekje ben gekropen om rustig uit te huilen
Misschien doet hij wel mee net zoals buzzer , Mutz en dudequote:Op dinsdag 6 september 2005 21:37 schreef Renesite het volgende:
hete golf in het slowchattopic.
de wonderen zijn de wereldnog niet uit
inlezen hequote:Op dinsdag 6 september 2005 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
Hoezo kut ns????
Iddquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:39 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Maar gelukkig verwees een service-mederwerker je door
Nu snap ik m pasquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Misschien doet hij wel mee net zoals buzzer , Mutz en dude
En flash eerst deed.![]()
Tot het je eigen moeder is, hè blaaskaak?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:39 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Als je zo'n schaap bent dat je een aanstormende trein over het hoofd ziet, dan heb ik het vermoeden dat je geen intellectueel gemis bent voor Roosendaal.
Ik heb van de dag gedroomt dat je dit zou postenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
inlezen he![]()
eind van vorige topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |