Met extra sausquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dan gewoon een frietje erbij staan eten![]()
Ik ook, toen ik 14 was voor t eerstquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lekker gezicht moet dat zijn![]()
nou ja, ik heb het een aantal keer gezien.. zo'n lijk als gehakt... echt schokkend is het voor mij nu niet meer.
zoiets ja, maar dan doe ik toch maar liever gewoon GCSCquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geraamte Skelet Centraal Station
Ja, maar jullie liepen allemaal zoooo vlug.. ik kon helemaal niet meer volgen enzoquote:
Maar goed ook dat je dat niet deed.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het leek wel alsof jullie allemaal op de vlucht waren voor mij
Maar dat wou ik echt niet geloven![]()
Nu zie ik hemquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lees maar eens goed, en je ziet het verschil.![]()
Best snel dan, twee doden, de overwegen hier zijn nooit aangepast. Sinds 1995 is het ook niet meer gebeurd trouwens, een zelfdoding of ongeluk. Gelukkig maar, want het geeft alleen maar vertraging en een hoop werk voor politie, brandweer en dergelijke.. en wie mag dag weer betalenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ook, toen ik 14 was voor t eerstHier op het kruispunt vlakbij: overreden door een vrachtwagen.. Twee jaar later weer precies hetzelfde. Is nu wel helemaal aangepast dat kruispunt
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:33 schreef Sandertje21 het volgende:
Een onvrijwillige jumpster in mijn eigen hometown dus.
Vrouw omgekomen bij treinongeval Roosendaal
Dat vind ik altijd wel sterk: hoe kun je dat nu niet zienquote:De politie heeft het vermoeden dat de vrouw de trein niet zag aankomen toen ze het onbewaakte gedeelte van de spoorweg overstak.
Die smiley lijkt me enigszins ongepastquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:33 schreef Sandertje21 het volgende:
Een onvrijwillige jumpster in mijn eigen hometown dus.
Vrouw omgekomen bij treinongeval Roosendaal
En wij nog roepen vanaf het perron aan de overkant.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, maar jullie liepen allemaal zoooo vlug.. ik kon helemaal niet meer volgen enzo
Stond nog stilletjes te huilen op het perron, maar niemand die naar me omkeek![]()
Is hier nu inderdaad ook al tijdje vrij rustig weer: gelukkig maar trouwens...quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Best snel dan, twee doden, de overwegen hier zijn nooit aangepast. Sinds 1995 is het ook niet meer gebeurd trouwens, een zelfdoding of ongeluk. Gelukkig maar, want het geeft alleen maar vertraging en een hoop werk voor politie, brandweer en dergelijke.. en wie mag dag weer betalen![]()
Blinddoek op.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:35 schreef Gizmore het volgende:
[..]
[..]
Dat vind ik altijd wel sterk: hoe kun je dat nu niet zien
*opgelucht ademhaaltquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar goed ook dat je dat niet deed.![]()
Zo gevaarlijk kom je niet over.
nou ja, het is groot, geel, komt wellicht snel op je af en heeft twee grote lichten aan staan..quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:35 schreef Gizmore het volgende:
[..]
[..]
Dat vind ik altijd wel sterk: hoe kun je dat nu niet zien
Maar ik heb altijd geleerd dat ik niet over de sporen mag lopen en de tunnel was zoooo verquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En wij nog roepen vanaf het perron aan de overkant.![]()
Ik ben niet meer wakkerquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er staat wel degelen, gcsc nuietjes anders dus.
tunnel? er is ook een oversteekplaats hoor, die is dichterbij.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar ik heb altijd geleerd dat ik niet over de sporen mag lopen en de tunnel was zoooo ver![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |