Smoarge bûtenlânnersquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:12 schreef zalmsalade het volgende:
KANKERTURK!!1
Mja, zoveel Fryske nasjonalisten zitten er niet op Fok!quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik verwachtte je al Alexxxxx.
O.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, zoveel Fryske nasjonalisten zitten er niet op Fok!
Ik hoopje dat in grutte swarte man dy yn dyn kont nimt!
Das liwwadders UNGH! En de sintajbuusta gangsta pprate ok so UNGH!quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:29 schreef skiczukie het volgende:
'Wattuh, moest hierrr komenuh.'
De tofste zin.
Neffens my wie it dûmny Bottenbleij ût Drachtenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
O.
Wiesto dat dy't dat tsjin my rôp![]()
Nee, weet niet precies hoe en wat , maar bij bepaalde toepassingen gebruik je hinder dan wel peard.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dan nog gebruik je alleen hynder.
Bij een schofthoogte hoger dan 1,76 is het een hynder, daronder een pony. En Gryt Wiersma is een Frysk Hynder.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:34 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Nee, weet niet precies hoe en wat , maar bij bepaalde toepassingen gebruik je hinder dan wel peard.
Ik kin net frysk staverje, ik bin in Bildker. Mar ik hoeg dan ek net bij Geert van Tunen yn e show, ek al haw ik in een strjitte wenne dy't nei syn heit is ferneamd.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
't Gong my om 'e stavering.
Voor een deel wel jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:41 schreef knox_ het volgende:
Friesland ligt toch in Duitsland?
Voor een deel wel jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:43 schreef mordradead het volgende:
noord holland = west friesland
Volgens mijn bescheiden mening heeft de eerste zich gemeldquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
De eerste mongool die het voor elkaar krijgt Oant Moarn verkeerd te spellen in dit topic word morgenavaond live op SBS6 anaal genomen door waarman Pyt
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:08 schreef kokki het volgende:
Al sille de bêrn ek strea frette, at de kut mar wille hat.
Libje in harmonije mei josels en mei de wrâld om jo hinne.
Better de bûk te barsten as it iten bedoarn.
En fansels:
In Hollander seit mear as er wit, in Frysk minder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |