Tofquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:51 schreef Eix het volgende:
[..]
Maakt niks.
Ik wil trouwens in Februari naar Zornik in Maaseik, maar die tent waar ze spelen heeft geen website dus kheb haast geen info over waar dat ligt enzo.![]()
Yep, maar moet dat dus ff uitvogelene en mn vader vragen of hij meegaat. Met het OV gaat namelijk niet lukken.quote:
Misschien wordt het wel watquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:48 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zit met een heel leuk Amerikaans meisje te msnen.![]()
![]()
Ze heeft al 2 maanden een vriend in Engeland die net 10 dagen is langsgeweest.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Misschien wordt het wel wat...
Dus ze is vaak alleen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ze heeft al 2 maanden een vriend in Engeland die net 10 dagen is langsgeweest.![]()
Uhuh. En laat ik nou net eind van het jaar naar New York gaan.quote:
Engeland ligt best wel naast de deur..quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ze heeft al 2 maanden een vriend in Engeland die net 10 dagen is langsgeweest.![]()
Dat zou dat meisje denk ik niet op prijs stellenquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Engeland ligt best wel naast de deur..
Mol hem
Hebbie foto van dr?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Uhuh. En laat ik nou net eind van het jaar naar New York gaan.![]()
Die ogen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn smaak, maar zeker niet lelijk![]()
Dat is juist het deel: niet mijn smaakquote:
Groengrijs liefst, maar groen vind ik mooier dan bruin. Gaat niet eens meer over dat meisje inmiddelsquote:
Laat ik nou groen grijze ogen hebbenquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Groengrijs liefst, maar groen vind ik mooier dan bruin. Gaat niet eens meer over dat meisje inmiddels
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:31 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Laat ik nou groen grijze ogen hebben
Ik ook: hoi. Bruin randje om mn iris, de rest grijsgroen. Moet nog steeds een foto maken voor in je topic over dat onderwerpquote:
Het waren er maar 2 hoor.quote:
Mn halve familie heeft bruine ogen, ik gelukkig niet (vind ik zelf dan he)quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:31 schreef Jaguarized het volgende:
Bruin vind ik iets zachts, glooiends hebben.![]()
ja.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:34 schreef MaRySe het volgende:
ja ja.
Ja daaaaagg...quote:
Je durft niet!quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja daaaaagg...Die kont is veel te mooi om te posten!
Jawel hoor maar uit fatsoen doe ik het niet.quote:
Ik heb nooit gezegd dat het om een naakte bil gaat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |