quote:Hij is toch al iedere nacht op TV ?
Op woensdag 31 oktober 2001 16:04 schreef Kadinsky het volgende:
Chiel Montagne, de sympathieke en fijnbesnorde presentator van het Nederlandstalig repertoire is bezig aan een ijzersterke comeback. Binnen afzienbare tijd zal hij dan ook weer op de vaderlandse buis te zien zijn met een keur aan nationale artiesten. Zeker wanneer jullie ons daar een beetje bij helpen. Surf naar http://home.zonnet.nl/comebackchiel/chiel.html en breng je stem uit voor een snelle terugkeer van Chiel Montagne op TV.
Er wordt te vaak vergeten wat deze man voor het Nederlandse lied betekent heeft.
'T is een toppertje.
quote:Hij is toch al op tv? Met die ene fantastische Tel Sell-reclame?
Op woensdag 31 oktober 2001 16:04 schreef Kadinsky het volgende:
Chiel Montagne, de sympathieke en fijnbesnorde presentator van het Nederlandstalig repertoire is bezig aan een ijzersterke comeback. Binnen afzienbare tijd zal hij dan ook weer op de vaderlandse buis te zien zijn met een keur aan nationale artiesten. Zeker wanneer jullie ons daar een beetje bij helpen. Surf naar http://home.zonnet.nl/comebackchiel/chiel.html en breng je stem uit voor een snelle terugkeer van Chiel Montagne op TV.
quote:
Op woensdag 31 oktober 2001 16:09 schreef Kadinsky het volgende:
Ja, ja... Maar als Chiel reclameteksten van anderen moet oplepelen, komen zijn talenten natuurlijk niet uit de verf. Wij maken ons juist sterk voor een ouderwets gezellig Hollands TV programma á la Op Losse Groeven of Op Volle Toeren. Dat was nog eens televisie!
Nah ik vind die reclame anders ook schitterende televisie.
quote:Wat is het verschil dan tussen de reclames en de programma's die hij had ?
Op woensdag 31 oktober 2001 16:09 schreef Kadinsky het volgende:
Ja, ja... Maar als Chiel reclameteksten van anderen moet oplepelen, komen zijn talenten natuurlijk niet uit de verf. Wij maken ons juist sterk voor een ouderwets gezellig Hollands TV programma á la Op Losse Groeven of Op Volle Toeren. Dat was nog eens televisie!
quote:DE SNOR MET DE MAN!!!!!!!!
Op woensdag 31 oktober 2001 16:09 schreef SignOTheTimes het volgende:
De man met de snor!!
Sindsdien is hij mijn held
quote:Ja hoor, als je die CD "Mooi was die tijd" bestelt, krijg je de video er gratis bij.
Op woensdag 31 oktober 2001 17:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Chiel is mijn held. Zou die TelSell reclame ook op video te verkrijgen zijn?
quote:Ted de Braak heeft ook 'n snor ja. Maar daarmee houdt elke vergelijking dan ook op. Chiel heeft honderd zoniet duizendmaal meer betekend voor de Nederlandse muziekgeschiedenis. En als ambassadeur van ons nationaal product kan 'ie nog steeds een hoofdrol vervullen.
Op donderdag 01 november 2001 07:51 schreef Maiar het volgende:
Laten we Ted de Braak niet vergeten
quote:Welke Bert bedoel je eigenlijk? De Bert van "Bert is evil" of Bertje van Rheenen? Helaas... in beide gevallen moet ik je teleurstellen. En nee, ik heb geen snor. Maar ik ben wel een fanatieke, zeg maar gerust militante Montagne fan. Die man moet gewoon terug op de buis. En daar gaan we voor zorgen ook. Overigens is elke suggestie om meer aandacht voor z'n comeback te krijgen van harte welkom. Dus wanneer jij als medebewonderaar nog ideeen hebt, you're welcome!
Op donderdag 01 november 2001 12:38 schreef kasper het volgende:
Hmmm... Kadinsky, ik deel jouw oprechte bewondering voor Chiel maar je bent toevallig toch geen kloon van Bert hè?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |